Datquote:
Ik heb dat ookquote:Op maandag 11 juni 2012 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat is dezeik kan geen nieuwe reacties zien op facebook.. ik krijg wel notes maar als ik er op klik zie ik geen reactie op m'n statussen of foto's.
Hoe?
Ja iedereen denk ikquote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef Typisch het volgende:
Ik krijg steeds dislike button invites oid.
Ik doe helemaal niks, ik like nooit wat. Reageer überhaupt bijna nooit op facebok. Alleen de chat gebruik ik eigenlijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja iedereen denk ik
Maar je hoeft niet mensen zo'n verzoek te sturen want je kan gewoon door drukken
Hij is al een goede 20minuten voorbij hoor dus ik weet niet wat jij kijktquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is al een goede 20minuten voorbij hoor dus ik weet niet wat jij kijkt
Snap wel dat het saai is als de spelers gestopt zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke speciaal voor jou "het was een saaie wedstrijd" kusjekroel enzoquote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die zooi mij helemaal voorbij trekt.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:02 schreef arachide. het volgende:
Die dislike buttons zijn moeilijk irritant.
Ik heb al minstens 5 verzoeken gehad, ik ga huilenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die zooi mij helemaal voorbij trekt.
Het helpt ook wel dat ik de grootste spammers al uit m'n lijst heb gedonderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |