Je maakt het hem te makkelijk nu hequote:
Je denkt toch niet dat ik het meen he.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je maakt het hem te makkelijk nu he
omnomonom konijnquote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Crack_ het volgende:
En deze foto heeft Tchock gemaakt van mn kleine flapsie, en vond hem zo lief... Even met jullie delen
.
[ afbeelding ]
Het konijn rookt? of wilde Tchok 'm gaan roosteren?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Crack_ het volgende:
En deze foto heeft Tchock gemaakt van mn kleine flapsie, en vond hem zo lief... Even met jullie delen
.
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Crack_ het volgende:
.
[ afbeelding ]
Nog nooit op!quote:
Nee, die ligt daar gewoonquote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het konijn rookt? of wilde Tchok 'm gaan roosteren?
quote:
wat een schatjequote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Crack_ het volgende:
.
[ afbeelding ]
Is ie ook welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ie ook wel.
als ie voer heeft en een schoonhok en aandachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat gaan je doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Hai. Ik heb vakantiewerk en nu ben ik wel blij.
Nee, wanneer het hem uitkomt is het meerquote:Op maandag 11 juni 2012 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
als ie voer heeft en een schoonhok en aandacht
Ik hou hem bijna nooit vast want vindt ie toch niet fijnquote:Op maandag 11 juni 2012 20:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb het niet zo op konijnen eigenlijk. Weet ook totaal niet hoe ik die beesten vast moeten houden ofzo. Geef maar gewoon een hond, daar kun je tenminste nog iets mee.
Huishoudelijk hulp, zelfde wat ik nu doe maar dan dus extra veel en bij een bedrijf. Ik werk nu al bij twee adressen maar die heb ik ooit zelf geregeldquote:
quote:
Hollandddquote:
Jep sinds gisterrrrquote:
Meteen al je sletjes in nl gepakt toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Hollanddd
[..]
Jep sinds gisterrrr
Hij kijkt alsof Tchock hem mishandelt..quote:Op maandag 11 juni 2012 20:47 schreef Crack_ het volgende:
.
[ afbeelding ]
haha nee g, net ff balletje getraptquote:Op maandag 11 juni 2012 21:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Meteen al je sletjes in nl gepakt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |