SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld om Intronic te aanbidden, held voor het leven.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
WoopsOngewilde lapo
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
jezus doe eens rustig! Dit is de muziekbot, WH probeerd te draaien, maar komt er niet in.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 14:42:17 ]![]()
WebHawk náár de knoppen begrijp ik want jullie horen andere dingen als ik draai xDWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
ProbeerTquote:Op maandag 11 juni 2012 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jezus doe eens rustig! Dit is de muziekbot, WH probeerd te draaien, maar komt er niet in.![]()
![]()
Woont Jezus in een prullenbak?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jezus doe eens rustig! Dit is de muziekbot, WH probeerd te draaien, maar komt er niet in.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Probeer nog eens verbinding te maken? Misschien was je toch iets te vroeg?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
WebHawk náár de knoppen begrijp ik want jullie horen andere dingen als ik draai xD![]()
Misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar welk genre ga je draaien, WH?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik bén verbondenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Probeer nog eens verbinding te maken? Misschien was je toch iets te vroeg?
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Dat geeft een rare wending aan "Osama Bin Laden".quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
hehehe, ik moest stiekem een beetje lachenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat geeft een rare wending aan "Osama Bin Laden".Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
http://www.baptist.nl/hou(...)-hiep-800-gram-recht
Zoiets priem, ideaal om aanmaak hout te maken van bijvoorbeeld pallets
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Volgens mij werkt het inmiddels en horen jullie mijn irritante spanningsmuziekje.
En anders werkt de privéstream in mijn sig vast ookWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Pahahahquote:Op maandag 11 juni 2012 14:45 schreef Rafeiro het volgende:
http://www.baptist.nl/hou(...)-hiep-800-gram-recht
Zoiets priem, ideaal om aanmaak hout te maken van bijvoorbeeld palletsMaar geen idee.. plastiek ding die ik bij mijn kostuum kreeg
![]()
Want goed vuur start je met een aansteker en niet met benzine oid.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Kan niet luisteren, te brakke internetverbinding.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Jup incl. een gespam aan 'webhawk... webhawk' er tussendoorquote:Op maandag 11 juni 2012 14:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Volgens mij werkt het inmiddels en horen jullie mijn irritante spanningsmuziekje.
En anders werkt de privéstream in mijn sig vast ook
Enen kennerquote:Op maandag 11 juni 2012 14:46 schreef Rafeiro het volgende:
Want goed vuur start je met een aansteker en niet met benzine oid.
Boodschappen moeten doen is kut als je geen zin hebt
Ik moet al een uur lang naar de wc maar ik heb zoveel spierpijn van de training van vanmorgen dat ik niet wil opstaanquote:Op maandag 11 juni 2012 14:47 schreef Rafeiro het volgende:
Boodschappen moeten doen is kut als je geen zin hebt
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zo mooi hoe mensen kijken als je echt fik kan bouwen met een brandende splinterquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet al een uur lang naar de wc maar ik heb zoveel spierpijn van de training van vanmorgen dat ik niet wil opstaan
Dat is niet ideaal
Weet je ook waar mijn sig (die ik weer gequote heb van Snuf) vandaan komt. In stereo is het nog leuker ;-)quote:Op maandag 11 juni 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup incl. een gespam aan 'webhawk... webhawk' er tussendoorWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Geen lege fles in de buurt?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet al een uur lang naar de wc maar ik heb zoveel spierpijn van de training van vanmorgen dat ik niet wil opstaanAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik moet een grote boodschap doenquote:
Mijn vraag blijft staan.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik denk dat na 2 dagen intens zuipen het niet echt gaat passen om die drol tussen dat kleine gaatje te krijgenquote:
Ik snap niet dat ik nog vet op de pens heb, vind het bijna eng hoe weinig vet ik op mijn armen en benen heb
Wel leuk om er gespierd uit te zien, maar laat die pens dan ook even meedoen
Mensen, nog verzoecken? Dan nu doorgeven!WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Welk gaatje is te klein?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat na 2 dagen intens zuipen het niet echt gaat passen om die drol tussen dat kleine gaatje te krijgenAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
WTF! - Da Bopquote:Op maandag 11 juni 2012 14:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mensen, nog verzoecken? Dan nu doorgeven!You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Van de fles natuurlijkquote:
Oke, ja, nee, je weet maar nooit.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Overigens geen lege fles, wel een kom waar ik kwark in gegeten heb vanmorgenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, ja, nee, je weet maar nooit.
Neem er twee.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga kijken of de andere dierenwinkel een leuk konijntje heeft.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Jij eet kwark ín een kom?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overigens geen lege fles, wel een kom waar ik kwark in gegeten heb vanmorgen![]()
Aaah, ik las 'kwak'.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overigens geen lege fles, wel een kom waar ik kwark in gegeten heb vanmorgenAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Bloempje.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga kijken of de andere dierenwinkel een leuk konijntje heeft.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Kensers ik heb zoveel pijn en vanavond moet ik weer
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Kensers ik heb zoveel pijn en vanavond moet ik weer
que?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe je uit een kom. Tenzij je zelf in die kom zat, maar dat denk ik niet.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Mijn schouders en ellebogen gelukkig welquote:Op maandag 11 juni 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe je uit een kom. Tenzij je zelf in die kom zat, maar dat denk ik niet.
Typisch Typisch weer dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe je uit een kom. Tenzij je zelf in die kom zat, maar dat denk ik niet.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ja en heel typisch van iemand die hout als houd schrijftquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Mij altijd verbeteren bij een dt (of houd) foutje en nu dit niet snappen. WAAR IS HET FOUT GEGAAN MET JOU?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 15:01:07 ]![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en heel typisch van iemand die hout als houd schrijft___________!
Elleboog uit de kom doet trouwens echt ziekelijk veel pijn
Ik ben gewoon moe manquote:Op maandag 11 juni 2012 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mij altijd verbeteren bij een dt (of houd) foutje en nu dit niet snappen. WAAR IS HET FOUT GEGAAN MET JOU?
Ik had zo Braziliaans kunnen zijn inderdaad, luie baas op de nummer 10.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij een Braziliaans voeballer was noemden ze hem El Tipico.![]()
![]()
Ahw, de zanger van Guus kom naar huus is overleden.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Al had ik hem toentertijd ook gebroken, mooie jaap op die elleboog nuDa Bop
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had zo Braziliaans kunnen zijn inderdaad, luie baas op de nummer 10.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
De koeien stonden op hem te springenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
Ahw, de zanger van Guus kom naar huus is overleden.
Zou kunnen, AAC is superieur aan MP3.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Via jouw onderwegstream lijkt de muziek van betere kwaliteit dan via de radiostream.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
19quote:Ja. De nieuwe zijn echt lelijk man.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:02 schreef Tchock het volgende:
Als ik een nieuwe ID-kaart ophaal moet ik de oude zeker inleveren?![]()
Ik kan mijn microfoon nergens vinden
gewoon harder schreeuwen danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Die zijn groen met wit of zo he?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
19
[..]
Ja. De nieuwe zijn echt lelijk man.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vroeger toen het nog een kaart was ipv een pas
Zo lomp, formaat OV-jaarkaart.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Oh, dat mag ook...quote:Op maandag 11 juni 2012 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blauw. Licht blauw, heeeel licht blauw.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is ook een pas tegenwoordig, opaquote:Op maandag 11 juni 2012 15:05 schreef Rafeiro het volgende:
Vroeger toen het nog een kaart was ipv een pas
Zo lomp, formaat OV-jaarkaart.![]()
![]()
Weerquote:Geachte heer Mac
Hierbij informeren wij u naar aanleiding van uw sollicitatie voor de functie van Teamleider Helpdesk Medewerker bij iCentre.
Wij hebben een eerste selectie gemaakt van alle binnengekomen sollicitaties.
Helaas moeten wij u mededelen dat, in vergelijking met andere kandidaten uw CV net iets minder aan het door ons gestelde profiel voldoet.
Daarom zullen wij geen gebruik maken van uw sollicitatie.
Bedankt voor uw interesse in iCentre en veel succes met eventuele verdere sollicitaties.
Ik heb helemaal niet gesolliciteerd naar de functie van teamleider, wat is dit dan
Die heb ik ook nog, maar de kaart kennen veel mensen nog welquote:
Ik dacht 14/15 door je fobofotoquote:![]()
.
Ja, daar was ik ook 15.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht 14/15 door je fobofoto![]()
.
Of nee, net 16.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 15:07:09 ]![]()
Ah, ik dacht alquote:Op maandag 11 juni 2012 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook 15.Of nee, net 16.
.
Jah een stem !
Zo stom, ik heb het echt moeilijk met het overlijden van een gast 2 weken geleden.
Kan het gewoon geen plaats geven
Terwijl ik hem al tijden niet gesproken had. Stomme goedzak dat hij was!You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
2 weken is anders nog heel erg kort om het een plek te gevenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Rafeiro het volgende:
Zo stom, ik heb het echt moeilijk met het overlijden van een gast 2 weken geleden.
Kan het gewoon geen plaats geven
Terwijl ik hem al tijden niet gesproken had. Stomme goedzak dat hij was!Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 weken is anders nog heel erg kort om het een plek te gevenAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik heb het overlijden van 1 van mijn beste vrienden van een paar jaar terug nog nieteens echt een plek gegeven
Het is juist zo raar omdat ik hem al zolang niet gesproken had.
Wel met hem wezen stappen enzo eerder, maar fucking 23, dat hoort niet.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Maar even snel boodschappen doen, ben zo terug, kusjes en ditdat.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Misschien ook wel juist omdat je 'm zo lang niet gesproken had,quote:Op maandag 11 juni 2012 15:14 schreef Rafeiro het volgende:
Wel met hem wezen stappen enzo eerder, maar fucking 23, dat hoort niet.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Saaien collega's.. Waarom mag ik nou niet meezingen met guus kom naar huus
Daarom net. Het klopt niet. 23 jaar. Dan hoor je niet te overlijden. En dat is het 'lastige'.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:14 schreef Rafeiro het volgende:
Wel met hem wezen stappen enzo eerder, maar fucking 23, dat hoort niet.
Ik kreeg vorige week te horen dat 31jarige is overleden. Ik ken hem niet; heb hem enkel vorig jaar met een bruiloft gezien van vrienden van ons en dat 'voelt' al raar.....
Verzoekje: gotye - somebody that i used to know.
Omdat![]()
(als dat mag)
* PriemGirl gooit er een kwartetje tegenaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl gooit er een kwartetje tegenaanTetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan jij niks aan doen dat je zo lelijk bentquote:Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef Tchock het volgende:
Tering, nieuwe ID-kaarten zijn inderdaad lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb te veel koffie op
*houdt haar bakkes verder*
Priem.
Pics.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef Tchock het volgende:
Tering, nieuwe ID-kaarten zijn inderdaad lelijkAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Klopt ook wel, maar ik hoor rationeel te blijven, want zo ben ikquote:Op maandag 11 juni 2012 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom net. Het klopt niet. 23 jaar. Dan hoor je niet te overlijden. En dat is het 'lastige'.
Ik kreeg vorige week te horen dat 31jarige is overleden. Ik ken hem niet; heb hem enkel vorig jaar met een bruiloft gezien van vrienden van ons en dat 'voelt' al raar.....
Maar dat lukt niet en daar baal ik van![]()
Ik kan gewoon niet omgaan met emoties dat is de handicap die ik heb.
Ik ben meer van het zwart/wit, goed/kwaad, kort door de bocht en gebeurd is gebeurd.
Maar kreeg net een belletje dat ik even weg moet
Excusez moi Webhawk Webhawk Webhawk Webhawk Webhawk Webhawk Webhawk WebhawkYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Het was stil bij mij..... En toen had ik pas door dat ik het tabblad van de radio had geslotendafaq.......
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt ook wel, maar ik hoor rationeel te blijven, want zo ben ik
Maar dat lukt niet en daar baal ik van![]()
Ik kan gewoon niet omgaan met emoties dat is de handicap die ik heb.
Ik ben meer van het zwart/wit, goed/kwaad, kort door de bocht en gebeurd is gebeurd.
Maar kreeg net een belletje dat ik even weg moet
Excusez moi Webhawk Webhawk Webhawk Webhawk Webhawk Webhawk Webhawk Webhawk![]()
Dat is niet zo best hea!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
Het was stil bij mij..... En toen had ik pas door dat ik het tabblad van de radio had geslotendafaq.......
Awwww, wat schattig!!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe konijn is zoietsmaar dan met een lichtere snoet en pootjes.
Leeuwenkop hangoor![]()
![]()
Mag ik je nu aaien?
Ik heb 'm nog nietquote:Op maandag 11 juni 2012 15:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Awwww, wat schattig!!![]()
![]()
Mag ik je nu aaien?
ga 'm donderdag ophalen met Snuf. Dan mag je me aaien
![]()
![]()
Mag snuf het konijn aaien, ga ik jou aaien. Deal.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nietga 'm donderdag ophalen met Snuf. Dan mag je me aaien
Wat een zaadplaat is dit eigenlijk.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Gelukkig zeg je het zelfquote:![]()
Argh geen zin meer in werken...............................Nog een uur en 10min
En hij duurde nog 2 minuten. Gelukkig ben ik goed met knopjesquote:
Waar werk je? Biereco VerHerbouwingen b.v.?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
Argh geen zin meer in werken...............................Nog een uur en 10min
Ga ik even wat a- WEBHAWK KAPPE NOUquote:Op maandag 11 juni 2012 15:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga even z'n hok klaarmaken.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Het zal vast een garp zijn; maar ik snap em niet...quote:Op maandag 11 juni 2012 15:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waar werk je? Biereco VerHerbouwingen b.v.?![]()
Random fictieve bedrijfsnaam.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het zal vast een garp zijn; maar ik snap em niet...
IK SNAP HET NOG NIET !!!quote:
* PriemGirl checkt haar haarkleur![]()
Ik bedoel: Ja ! Ok... daar ja... hmm...![]()
Owjah.... ik moet ook maar eens informeren hoe dat bij mij moetquote:Mag ik naar den haag karren
![]()
Je haar lijkt grappig.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Waarom neem je er niet nog één. Die beesten kunnen echt fucking groot worden.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die heb ik gehadwat een baas was dat.
![]()
[ afbeelding ]
Hier was ie nog jong trouwens.![]()
![]()
*downloadt 20-pagina lange pdf met uitleg hoe Nederlandse te worden *
Grmfpl kan ik niet gewoon ergens een handtekening zetten en that's it....
Kom ik net vandaanquote:Op maandag 11 juni 2012 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah.... ik moet ook maar eens informeren hoe dat bij mij moetMag ik naar den haag karren
![]()
(Had overigens niets met ID te maken
)
Ik bén door en door grappig.quote:Internet brofistquote:Inderdaad! Gadverdamme! Vergelijk met de oude:quote:
Tien keer beter datHet lijkt door de paint meer dan het is, maar ik heb het meestal langer. Dus ehhh tjsa. Hoezo niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had niet zoveel haar achter hem gezocht![]()
Omdat ik er geen plek voor hebquote:Op maandag 11 juni 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom neem je er niet nog één. Die beesten kunnen echt fucking groot worden.ik had altijd een best groot grasveld waarvan de helft gewoon voor de dieren waren omdat het speelveld+hok zo groot was.
![]()
Als Belg zou ik de moeite niet nemenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
Grmfpl kan ik niet gewoon ergens een handtekening zetten en that's it....![]()
![]()
Heb je een konijn gekocht?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik er geen plek voor hebik had altijd een best groot grasveld waarvan de helft gewoon voor de dieren waren omdat het speelveld+hok zo groot was.
![]()
![]()
Waar kom je vandaan dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
Grmfpl kan ik niet gewoon ergens een handtekening zetten en that's it....WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
quote:Maar ik ga 'm donderdag pas ophalen met snufquote:Op maandag 11 juni 2012 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe konijn is zoietsmaar dan met een lichtere snoet en pootjes.
Leeuwenkop hangoor![]()
![]()
Ja maar ook zo onlogisch om Belg te blijven als ik hier alles hebquote:
Moet je dan ook een inburgeringscursus doen![]()
![]()
?
Als het voordelen heeft zou ik het doen, maar anders... de bureaucratiequote:Op maandag 11 juni 2012 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar ook zo onlogisch om Belg te blijven als ik hier alles heb![]()
![]()
Ja, je moet patat eten i.p.v. friet.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
?
![]()
Dat is toch alleen voor als je buiten de EU komt?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
?
Oh, maar ik heb ook nog nooit een inburgeringscursus hoeven doen.quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Vraag 1. Hoe noemt men het gerecht, bestaande uit gefrituurde aardappelrechthoekjes?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
?
![]()
Amai, hoe kom ik dan in mijn hoofd dan dat je ergens in 't noorden zit?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar ook zo onlogisch om Belg te blijven als ik hier alles hebWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Jammer sjok.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag 1. Hoe noemt men het gerecht, bestaande uit gefrituurde aardappelrechthoekjes?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Chips.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag 1. Hoe noemt men het gerecht, bestaande uit gefrituurde aardappelrechthoekjes?![]()
Thehehequote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Amai, hoe kom ik dan in mijn hoofd dan dat je ergens in 't noorden zit?Nope ben de buurvrouw praktisch van RN
Bij Eindhoven dus
Maar nee geen voordelen. Alleen maar meer papierwerk en geklooi als ik belg blijf
En nu heb ik zin in chips.quote:
EN BEDANKT HE
Wel voordelen, dus doen!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TheheheNope ben de buurvrouw praktisch van RN
Bij Eindhoven dus
Maar nee geen voordelen. Alleen maar meer papierwerk en geklooi als ik belg blijf![]()
De supermarkten zijn nog openquote:Op maandag 11 juni 2012 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En nu heb ik zin in chips.
EN BEDANKT HE![]()
![]()
Ah, dan zit ik in Tilburg in de buurt :-)quote:Op maandag 11 juni 2012 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TheheheNope ben de buurvrouw praktisch van RN
Bij Eindhoven dus
Maar nee geen voordelen. Alleen maar meer papierwerk en geklooi als ik belg blijfWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
SNUFquote:Op maandag 11 juni 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb best wel veel bazendieren gehadzelfs een naaktrat
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Had die het niet koud?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]![]()
Ga ik zo ook even naartoequote:
En met een beetje geluk zijn de foto's van de wegwerpcamera's van de trouw ook klaar yay
Tegenwoordig nog meer inderdaadquote:Op maandag 11 juni 2012 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope ben de buurvrouw praktisch van RN.
Maak het dood, nu het nog kan!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Aaaaaaaah nasty.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Of gewoon kleertjes aantrekkenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, hij had in de winter extra veel nestmateriaal, en hij was gewoon altijd op temperatuur.![]()
![]()
Ja dit dusquote:
Meer ??quote:Op maandag 11 juni 2012 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tegenwoordig nog meer inderdaad.
Ik vind D. al dicht zat
![]()
Maak je hem dan dood als het uitgaat met Snuf ofwat?quote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ik reis tegenwoordig regelmatig naar Veldhoven, dus jaquote:. Oh wacht, dat is ongeveer dezelfde afstand
.
Snuf wou altijd een konijn toen hij jong was, alleen hij kreeg een kat dus noemde hij 'm snuf. Vandaar ook z'n usernaam.quote:
Hij vroeg of m'n konijn snuf ging heten, en ik vind 't best.![]()
"Maar ik weet het niet, ik had er geen klik mee. Spuitje voor de vis."quote:WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
In that casequote:Op maandag 11 juni 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snuf wou altijd een konijn toen hij jong was, alleen hij kreeg een kat dus noemde hij 'm snuf. Vandaar ook z'n usernaam.
Hij vroeg of m'n konijn snuf ging heten, en ik vind 't best.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maak je hem dan dood als het uitgaat met Snuf ofwat?![]()
Daar heb ik echt 10 van gehad ofzoquote:ze gingen na een paar week altijd dood
geen idee waar het aan lag.
![]()
De spijkersquote:Op maandag 11 juni 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar heb ik echt 10 van gehad ofzoze gingen na een paar week altijd dood
geen idee waar het aan lag.
![]()
Owjah.... naar die malloot vriend van jequote:Op maandag 11 juni 2012 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik reis tegenwoordig regelmatig naar Veldhoven, dus ja. Oh wacht, dat is ongeveer dezelfde afstand
.
Nah komt idd op hetzelfde neer eik
Hij valt best mee hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah.... naar die malloot vriend van je
Nah komt idd op hetzelfde neer eik![]()
. Voor mij is ie lief in ieder geval
.
Ja, inderdaad, het ligt er eigenlijk precies tussenin.
Ik heb echt super veel dieren gehad.
Een Duitse Herder die tegen het plafond aan kon springen.
100 miljoen miljard soorten vissen, zoenvissen, maanvissen en die shit in een groot warmwater aquarium.
Voliere vol met vogels, vijver met vissen. Katten, dwerg hamster, konijnen alles.Maar geen tijd meer voor, heb er het geduld niet voor.
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik, ik kan dan gewoon z'n naam veranderen.Dat kan dus niet bij een beest. Dan zeg je de eerste weken toch nog steeds die naam.
![]()
Het is maar een ID-kaart.quote:Isjniegoudvis.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd leuk, goudvissen ontleden.
[ afbeelding ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dude.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd leuk, goudvissen ontleden.
[ afbeelding ]![]()
Nu wel. Copy failquote:Op maandag 11 juni 2012 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is maar een ID-kaart.
[..]
Isjniegoudvis.![]()
quote:quote:Op maandag 11 juni 2012 16:13 schreef Tchock het volgende:[/b]
Eerste keer een vak niet gehaald dit jaar, fuuu-![]()
Kwestie van wennen ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]Dat kan dus niet bij een beest. Dan zeg je de eerste weken toch nog steeds die naam.
![]()
Huilie.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op maandag 11 juni 2012 16:13 schreef Tchock het volgende:[/b]
Eerste keer een vak niet gehaald dit jaar, fuuu-
Nee maar dat is inderdaad wel matig. Kun je het volgend jaar opnieuw doen? Of nu al herkansen?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Nee, 25 jun herkansen. En met dit vak kon ik m'n BSA halenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huilie.
Nee maar dat is inderdaad wel matig. Kun je het volgend jaar opnieuw doen? Of nu al herkansen?![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, 25 jun herkansen. En met dit vak kon ik m'n BSA halen
Ik ga er zo eens mee kappen. Zijn er nog dingen die ik kan draaien?WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Muziek.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga er zo eens mee kappen. Zijn er nog dingen die ik kan draaien?![]()
quote:Bindend StudieAdvies. Als je geen 45 punten haalt word je vriendelijk verzocht op de tyfen van de Universiteit. En met dit vak kon ik m'n 45e punt binnenhalenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest ook al denken aan het nummer van Normaal - Oerend hardNu moet ik het van andere vakken hebben ugh
![]()
Oh serieusquote:Op maandag 11 juni 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Bindend StudieAdvies. Als je geen 45 punten haalt word je vriendelijk verzocht op de tyfen van de Universiteit. En met dit vak kon ik m'n 45e punt binnenhalenNu moet ik het van andere vakken hebben ugh
? Is dat zo'n sneu bedrijf daar? Net alsof je geen goede student bent als je een vak wat moeilijker vindt.
Dat is op elke universiteit zo, hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh serieus? Is dat zo'n sneu bedrijf daar? Net alsof je geen goede student bent als je een vak wat moeilijker vindt.
De UvA is nog mild eigenlijk, in sommige gevallen mag je met 40 punten ook blijven. Hoef je bij de UT niet mee aan te komen.
![]()
Ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest ook al denken aan het nummer van Normaal - Oerend hard.
Komt wel goed.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Bindend StudieAdvies. Als je geen 45 punten haalt word je vriendelijk verzocht op de tyfen van de Universiteit. En met dit vak kon ik m'n 45e punt binnenhalenNu moet ik het van andere vakken hebben ugh
![]()
Middag allen.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Sowieso dat ik nooit universiteit ga doen.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:26 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Jij bent toch ook helemaal niet slim genoeg daarvoor?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Zou best kunnen, dat weet ik niet. Ik vind het gewoon raarquote:Op maandag 11 juni 2012 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is op elke universiteit zo, hoorDe UvA is nog mild eigenlijk, in sommige gevallen mag je met 40 punten ook blijven. Hoef je bij de UT niet mee aan te komen.
. Maar goed, ik vind wel meer dingen raar
.
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:26 schreef RockNijntje het volgende:
Kon het HBO al niet eens aan
Wat mij interesseert is toch alleen maar als HBO opleiding te vindenquote:.
Nee, dat is wel waar.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij bent toch ook helemaal niet slim genoeg daarvoor?![]()
Ik zou sowieso niet gaan studeren.
Als ik toen had geweten wat ik nu weet, was ik gewoon gaan werken.
Hoezo is dat raar?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou best kunnen, dat weet ik niet. Ik vind het gewoon raar. Maar goed, ik vind wel meer dingen raar
.
![]()
Is hier op t Saxion ook hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou best kunnen, dat weet ik niet. Ik vind het gewoon raar. Maar goed, ik vind wel meer dingen raar
.
Ik heb geluk gehad dat in mijn 1e jaar nog 40 punten werd aangehouden als minimum, jaar erop is dat omhoog geschroefd naar 48
Hier gewoon zonnetje en allesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Gewoon strandtent beginnen in Thailand. Noemen we het ''The Mayor Fuck Ups'' je wordt alleen aangenomen als je minstens 1 studie hebt gefaald. Ideaal.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2012 16:28:40 ]![]()
Vertel meid, wat weer je allemaal?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
Ik zou sowieso niet gaan studeren.
Als ik toen had geweten wat ik nu weet, was ik gewoon gaan werken.
![]()
![]()
Omdat je in een heel vroeg stadium al een groot deel van de studenten aan het afschrijven bent, terwijl er misschien wel hele gegronde redenen zijn dat een student niet mee kan komen met de stof.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hier nietquote:![]()
Zon en een briesje, the perfect life
Uitzonderingen kunnen ook gewoon gemaakt worden hoor. En het overgrote deel is gewoon lui en heeft geen gegronde reden.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je in een heel vroeg stadium al een groot deel van de studenten aan het afschrijven bent, terwijl er misschien wel hele gegronde redenen zijn dat een student niet mee kan komen met de stof.![]()
quote:quote:Op maandag 11 juni 2012 16:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hier niet![]()
Zon en een briesje, the perfect lifequote:Op maandag 11 juni 2012 16:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mensen die niet Groningen
It's T-shirt-time!Kijk Limburg
![]()
![]()
Ja oké, maar als je bedenkt dat ieder vak een herkansing heeft en je maar 75% van de punten hoeft te halen is het helemaal niet zo streng. En bovendien komt er een belachelijke lading kutstudenten altijd instromen bij rechten die geen fuck uitvoeren. In het eerste jaar valt 40% afquote:Op maandag 11 juni 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je in een heel vroeg stadium al een groot deel van de studenten aan het afschrijven bent, terwijl er misschien wel hele gegronde redenen zijn dat een student niet mee kan komen met de stof.![]()
![]()
Daarvoor is een commissie die je om gegronde redenen uitstel kan verlenen tegenwoordigquote:Op maandag 11 juni 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
Limburg waar?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ] Kijk LimburgAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Sucks to be you manquote:Op maandag 11 juni 2012 16:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ] Kijk Limburg
Werkgevers geven geen neuk om een diploma, maar werkervaringquote:Op maandag 11 juni 2012 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vertel meid, wat weer je allemaal?. Oké, niet bij alle beroepen (zoals advocaat, dokter, fysiotherapeut enz.), maar bij de meeste bedrijven kom je zonder diploma ook best een eind.
Daarbij leer je gewoon geen flikker en moet je het allemaal zelf doen (op mijn opleiding dan). Dan kan je beter meteen gaan werken en al werkend leren en omhoog klimmen, verdien je er ook nog wat mee en zit je niet met een studieschuld en een papiertje waarvan je nog niet weet of je er überhaupt wat aan gaat hebben.
Even heel zwart/wit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nog een half uur.... nog even gaan roken... even naar toilet... even koffie pakken...........![]()
Dat is wel waar, jaquote:Op maandag 11 juni 2012 16:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja oké, maar als je bedenkt dat ieder vak een herkansing heeft en je maar 75% van de punten hoeft te halen is het helemaal niet zo streng. En bovendien komt er een belachelijke lading kutstudenten altijd instromen bij rechten die geen fuck uitvoeren. In het eerste jaar valt 40% af.
Maar in jouw geval dan, ik vind je nou niet echt overkomen als een luie kut student? Maar misschien heb ik een verkeerd beeld.
Goede samenvatting welquote:Op maandag 11 juni 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werkgevers geven geen neuk om een diploma, maar werkervaring. Oké, niet bij alle beroepen (zoals advocaat, dokter, fysiotherapeut enz.), maar bij de meeste bedrijven kom je zonder diploma ook best een eind.
Daarbij leer je gewoon geen flikker en moet je het allemaal zelf doen (op mijn opleiding dan). Dan kan je beter meteen gaan werken en al werkend leren en omhoog klimmen, verdien je er ook nog wat mee en zit je niet met een studieschuld en een papiertje waarvan je nog niet weet of je er überhaupt wat aan gaat hebben.
Even heel zwart/wit.![]()
![]()
Nouja, ik doe gewoon veel te weinigquote:Op maandag 11 juni 2012 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel waar, ja.
Maar in jouw geval dan, ik vind je nou niet echt overkomen als een luie kut student? Maar misschien heb ik een verkeerd beeld.
Terwijl ik het allemaal best kan. Misschien onderschat ik het ook wel.
![]()
Dat ligt dus heel erg aan je richting hé. Als je zo'n vage studie als vrijetijdsmanagement doet heb je gelijk. Maar mijn studie, chemie, is toch wel verdomde handig als je bij Shell aan de gang gaat.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werkgevers geven geen neuk om een diploma, maar werkervaring. Oké, niet bij alle beroepen (zoals advocaat, dokter, fysiotherapeut enz.), maar bij de meeste bedrijven kom je zonder diploma ook best een eind.
Je mag het er wat mij betreft helemaal niet mee eens zijn, hoor. Het is mijn ervaring.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mijn (beperkte) ervaring is dat je wel gelijk hebt over ervaring, maar dat moet wel op een diploma staan. Je kunt zo hard werken als je wil maar met alleen een havo-papiertje ga je het bij een advocatenkantoor nooit maken.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag het er wat mij betreft helemaal niet mee eens zijn, hoor. Het is mijn ervaring.![]()
Ik gaf ook al uitzonderingen aan, hequote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ligt dus heel erg aan je richting hé. Als je zo'n vage studie als vrijetijdsmanagement doet heb je gelijk. Maar mijn studie, chemie, is toch wel verdomde handig als je bij Shell aan de gang gaat.. Maar als je gewoon als manager bij een klein tot middelgroot bedrijf aan de slag wilt, heb je echt geen papiertje meer nodig, daar kan je je gewoon naar toe werken
.
Dat soort bedrijven geven vaak meer om de ervaring die je al hebt, dan dat je aan kan tonen dat je het in theorie kan.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Werkgevers kijken wel degelijk naar de papieren. Vooral om je niveau te bepalen, MBO, HBO, WO.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Chemiequote:Op maandag 11 juni 2012 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ligt dus heel erg aan je richting hé. Als je zo'n vage studie als vrijetijdsmanagement doet heb je gelijk. Maar mijn studie, chemie, is toch wel verdomde handig als je bij Shell aan de gang gaat.
Ik heb Chemische Technologie gedaan voor een jaar op t HBO
Als je had gelezen, had je ook gezien dat ik advocatuur als uitzondering gafquote:Op maandag 11 juni 2012 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn (beperkte) ervaring is dat je wel gelijk hebt over ervaring, maar dat moet wel op een diploma staan. Je kunt zo hard werken als je wil maar met alleen een havo-papiertje ga je het bij een advocatenkantoor nooit maken..
Al heb ik daarin ook weer een andere ervaring, maar dat is gewoon echt uitzondering, daarom zal ik die ook niet benoemen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Kan je je eigen speedlab beginnenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Chemie
Ik heb Chemische Technologie gedaan voor een jaar op t HBOOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ja, maar ik vraag mij af welke beroepen er meer nodig zijn.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gaf ook al uitzonderingen aan, he. Maar als je gewoon als manager bij een klein tot middelgroot bedrijf aan de slag wilt, heb je echt geen papiertje meer nodig, daar kan je je gewoon naar toe werken
.
Dat soort bedrijven geven vaak meer om de ervaring die je al hebt, dan dat je aan kan tonen dat je het in theorie kan.![]()
![]()
En tegenwoordig zijn bij veel bedrijven ook wel interne opleidingen te volgen.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gaf ook al uitzonderingen aan, he. Maar als je gewoon als manager bij een klein tot middelgroot bedrijf aan de slag wilt, heb je echt geen papiertje meer nodig, daar kan je je gewoon naar toe werken
.
Dat soort bedrijven geven vaak meer om de ervaring die je al hebt, dan dat je aan kan tonen dat je het in theorie kan.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Geen ervaring mee maar vanaf HBO heeft het toch zeker wel zin. MBO vast ook wel mits fatsoenlijk niveauquote:Op maandag 11 juni 2012 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even heel zwart/wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Nog nooit.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Werkgevers kijken wel degelijk naar de papieren. Vooral om je niveau te bepalen, MBO, HBO, WO.
Maar ja, ik zal wel te weinig ervaring daarin hebben. Er is mij wel eens verteld dat ik te hoog opgeleid ben... Studerend aan het HBO is te hoog opgeleid.
Nahh, niks voor mijquote:Op maandag 11 juni 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je je eigen speedlab beginnen
Chemische Technologie studenten kunnen bij wijze van spreken nog geen zeepje maken man.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je je eigen speedlab beginnen![]()
![]()
Zonde, is veel geld in te verdienenquote:
Als receptioniste ben je te hoog opgeleid jaquote:Op maandag 11 juni 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Nog nooit.
Maar ja, ik zal wel te weinig ervaring daarin hebben. Er is mij wel eens verteld dat ik te hoog opgeleid ben... Studerend aan het HBO is te hoog opgeleid.
![]()
![]()
Je kan vanaf het VWO direct beginnen als Junior Accountantquote:Op maandag 11 juni 2012 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Nog nooit.
![]()
![]()
Hoe bedoel je dat? Je bedoelt dat een werknemer bij de Shell belangrijker is dan de caissière in de supermarkt? Of lees ik het verkeerd?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag mij af welke beroepen er meer nodig zijn.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat zal best, maar ik waag me er niet aan.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zonde, is veel geld in te verdienenAnnihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:De vrouw van van persie is gestopt met de pil......hij krijgt hem er toch niet in
Dat was niet voor m'n huidige werk, daar boeide m'n opleiding totaal niet, wel de ervaringen die ik al had.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als receptioniste ben je te hoog opgeleid ja
Studerend aan het HBO was te hoog voor store manager.
Ik bedoel dat er in bepaalde richtingen, bij IT-bedrijven, advocatenbureau, accountantskantoren etc. veel meer vraag is naar mensen met kennis (dat kun je bewijzen met zo'n stom papiertje) dan persé ervaring.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Je bedoelt dat een werknemer bij de Shell belangrijker is dan de caissière in de supermarkt? Of lees ik het verkeerd?![]()
Logisch, ze moeten niet iemand hebben die na een paar maanden alweer vertrekt omdat die elders een beter salaris kan krijgen.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was niet voor m'n huidige werk, daar boeide m'n opleiding totaal niet, wel de ervaringen die ik al had.
Studerend aan het HBO was te hoog voor store manager.
![]()
Dat weet ik, ik heb toch ook uitzonderingen genoemd? Daarbij, in de IT kom je ook een groot eind op ervaring tegenwoordig.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er in bepaalde richtingen, bij IT-bedrijven, advocatenbureau, accountantskantoren etc. veel meer vraag is naar mensen met kennis (dat kun je bewijzen met zo'n stom papiertje) dan persé ervaring.
Ook vraag ik me wel eens af of zo'n papiertje echt niveau aangeeft... Als ik toch zag wat voor idioten er op het HBO/WO rondlopen.
Dat na een paar maanden vertrekken was toentertijd totaal niet aan de orde. En dat heb ik ook aangegeven, maar ik was alsnog te hoog opgeleid. Ervaring deed er niet toe.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Logisch, ze moeten niet iemand hebben die na een paar maanden alweer vertrekt omdat die elders een beter salaris kan krijgen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
oquote:Op maandag 11 juni 2012 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
En de vrouw van Huntelaar doet aan onthouding? Die mag het niet eens proberen.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Het onderwijs in NL is gewoon fucked upquote:Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:
Ook vraag ik me wel eens af of zo'n papiertje echt niveau aangeeft... Als ik toch zag wat voor idioten er op het HBO/WO rondlopen.
![]()
![]()
Terechte constateringquote:Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, dat wel. Maar dat zegt ook niet zo veel meerquote:Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef Tchock het volgende:
http://hdphns.com/nl/
Mensen, meningen? Ziet dit er een beetje betrouwbaar uit?. Kan je geen recensies vinden?
365 dagen, niet goed, geld terug? DENK HET OOKquote:Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef Tchock het volgende:
Mensen, meningen? Ziet dit er een beetje betrouwbaar uit?_!!!!!
Gebruik Google eens![]()
![]()
Ze willen mensen die niet te veel nadenken. Ik heb ook wel eens een berisping gekregen op m'n werk omdat ik te veel nadacht over dingenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat na een paar maanden vertrekken was toentertijd totaal niet aan de orde. En dat heb ik ook aangegeven, maar ik was alsnog te hoog opgeleid. Ervaring deed er niet toe.![]()
![]()
Nee, niet bepaald.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:40 schreef Tchock het volgende:
Mensen, meningen? Ziet dit er een beetje betrouwbaar uit?Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
WTF?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze willen mensen die niet te veel nadenken. Ik heb ook wel eens een berisping gekregen op m'n werk omdat ik te veel nadacht over dingen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: