In that casequote:Op maandag 11 juni 2012 16:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Snuf wou altijd een konijn toen hij jong was, alleen hij kreeg een kat dus noemde hij 'm snuf. Vandaar ook z'n usernaam.
Hij vroeg of m'n konijn snuf ging heten, en ik vind 't best.
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maak je hem dan dood als het uitgaat met Snuf ofwat?
Daar heb ik echt 10 van gehad ofzoquote:
De spijkersquote:Op maandag 11 juni 2012 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar heb ik echt 10 van gehad ofzoze gingen na een paar week altijd dood
geen idee waar het aan lag.
Owjah.... naar die malloot vriend van jequote:Op maandag 11 juni 2012 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik reis tegenwoordig regelmatig naar Veldhoven, dus ja. Oh wacht, dat is ongeveer dezelfde afstand
.
Hij valt best mee hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah.... naar die malloot vriend van je
Nah komt idd op hetzelfde neer eik
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik, ik kan dan gewoon z'n naam veranderen.
Het is maar een ID-kaart.quote:
Isjniegoudvis.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd leuk, goudvissen ontleden.
[ afbeelding ]
Dude.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Altijd leuk, goudvissen ontleden.
[ afbeelding ]
Nu wel. Copy failquote:Op maandag 11 juni 2012 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is maar een ID-kaart.
[..]
Isjniegoudvis.
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:13 schreef Tchock het volgende:[/b]
Eerste keer een vak niet gehaald dit jaar, fuuu-
Kwestie van wennen ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]Dat kan dus niet bij een beest. Dan zeg je de eerste weken toch nog steeds die naam.
Huilie.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op maandag 11 juni 2012 16:13 schreef Tchock het volgende:[/b]
Eerste keer een vak niet gehaald dit jaar, fuuu-
Nee, 25 jun herkansen. En met dit vak kon ik m'n BSA halenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huilie.
Nee maar dat is inderdaad wel matig. Kun je het volgend jaar opnieuw doen? Of nu al herkansen?
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, 25 jun herkansen. En met dit vak kon ik m'n BSA halen
Muziek.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga er zo eens mee kappen. Zijn er nog dingen die ik kan draaien?
quote:
Bindend StudieAdvies. Als je geen 45 punten haalt word je vriendelijk verzocht op de tyfen van de Universiteit. En met dit vak kon ik m'n 45e punt binnenhalenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest ook al denken aan het nummer van Normaal - Oerend hard
Oh serieusquote:Op maandag 11 juni 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Bindend StudieAdvies. Als je geen 45 punten haalt word je vriendelijk verzocht op de tyfen van de Universiteit. En met dit vak kon ik m'n 45e punt binnenhalenNu moet ik het van andere vakken hebben ugh
Dat is op elke universiteit zo, hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh serieus? Is dat zo'n sneu bedrijf daar? Net alsof je geen goede student bent als je een vak wat moeilijker vindt.
Ik ookquote:Op maandag 11 juni 2012 16:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moest ook al denken aan het nummer van Normaal - Oerend hard
Komt wel goed.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Bindend StudieAdvies. Als je geen 45 punten haalt word je vriendelijk verzocht op de tyfen van de Universiteit. En met dit vak kon ik m'n 45e punt binnenhalenNu moet ik het van andere vakken hebben ugh
Gelukkig maar.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:26 schreef RockNijntje het volgende:
Sowieso dat ik nooit universiteit ga doen.
Jij bent toch ook helemaal niet slim genoeg daarvoor?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Zou best kunnen, dat weet ik niet. Ik vind het gewoon raarquote:Op maandag 11 juni 2012 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is op elke universiteit zo, hoorDe UvA is nog mild eigenlijk, in sommige gevallen mag je met 40 punten ook blijven. Hoef je bij de UT niet mee aan te komen.
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:26 schreef RockNijntje het volgende:
Sowieso dat ik nooit universiteit ga doen.
Wat mij interesseert is toch alleen maar als HBO opleiding te vindenquote:
Nee, dat is wel waar.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij bent toch ook helemaal niet slim genoeg daarvoor?
Hoezo is dat raar?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou best kunnen, dat weet ik niet. Ik vind het gewoon raar. Maar goed, ik vind wel meer dingen raar
.
Is hier op t Saxion ook hoor.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou best kunnen, dat weet ik niet. Ik vind het gewoon raar. Maar goed, ik vind wel meer dingen raar
.
Hier gewoon zonnetje en allesquote:
Vertel meid, wat weer je allemaal?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
Ik zou sowieso niet gaan studeren.
Als ik toen had geweten wat ik nu weet, was ik gewoon gaan werken.
Omdat je in een heel vroeg stadium al een groot deel van de studenten aan het afschrijven bent, terwijl er misschien wel hele gegronde redenen zijn dat een student niet mee kan komen met de stof.quote:
Hier nietquote:
Uitzonderingen kunnen ook gewoon gemaakt worden hoor. En het overgrote deel is gewoon lui en heeft geen gegronde reden.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je in een heel vroeg stadium al een groot deel van de studenten aan het afschrijven bent, terwijl er misschien wel hele gegronde redenen zijn dat een student niet mee kan komen met de stof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |