Kom ik net vandaanquote:Op maandag 11 juni 2012 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah.... ik moet ook maar eens informeren hoe dat bij mij moetMag ik naar den haag karren
![]()
Ik bén door en door grappig.quote:
Internet brofistquote:
Inderdaad! Gadverdamme! Vergelijk met de oude:quote:
Het lijkt door de paint meer dan het is, maar ik heb het meestal langer. Dus ehhh tjsa. Hoezo niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had niet zoveel haar achter hem gezocht
Omdat ik er geen plek voor hebquote:Op maandag 11 juni 2012 15:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom neem je er niet nog één. Die beesten kunnen echt fucking groot worden.
Als Belg zou ik de moeite niet nemenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
*downloadt 20-pagina lange pdf met uitleg hoe Nederlandse te worden *
Grmfpl kan ik niet gewoon ergens een handtekening zetten en that's it....
Heb je een konijn gekocht?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Omdat ik er geen plek voor hebik had altijd een best groot grasveld waarvan de helft gewoon voor de dieren waren omdat het speelveld+hok zo groot was.
Waar kom je vandaan dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
*downloadt 20-pagina lange pdf met uitleg hoe Nederlandse te worden *
Grmfpl kan ik niet gewoon ergens een handtekening zetten en that's it....
quote:
Maar ik ga 'm donderdag pas ophalen met snufquote:Op maandag 11 juni 2012 15:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe konijn is zoietsmaar dan met een lichtere snoet en pootjes.
Leeuwenkop hangoor
Ja maar ook zo onlogisch om Belg te blijven als ik hier alles hebquote:
Als het voordelen heeft zou ik het doen, maar anders... de bureaucratiequote:Op maandag 11 juni 2012 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar ook zo onlogisch om Belg te blijven als ik hier alles heb
Ja, je moet patat eten i.p.v. friet.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
Moet je dan ook een inburgeringscursus doen![]()
![]()
?
Dat is toch alleen voor als je buiten de EU komt?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
?
Oh, maar ik heb ook nog nooit een inburgeringscursus hoeven doen.quote:
Vraag 1. Hoe noemt men het gerecht, bestaande uit gefrituurde aardappelrechthoekjes?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
?
Amai, hoe kom ik dan in mijn hoofd dan dat je ergens in 't noorden zit?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar ook zo onlogisch om Belg te blijven als ik hier alles heb
Jammer sjok.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag 1. Hoe noemt men het gerecht, bestaande uit gefrituurde aardappelrechthoekjes?
Chips.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vraag 1. Hoe noemt men het gerecht, bestaande uit gefrituurde aardappelrechthoekjes?
Thehehequote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Amai, hoe kom ik dan in mijn hoofd dan dat je ergens in 't noorden zit?
En nu heb ik zin in chips.quote:
Wel voordelen, dus doen!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TheheheNope ben de buurvrouw praktisch van RN
Bij Eindhoven dus
Maar nee geen voordelen. Alleen maar meer papierwerk en geklooi als ik belg blijf
De supermarkten zijn nog openquote:Op maandag 11 juni 2012 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En nu heb ik zin in chips.
EN BEDANKT HE
Ah, dan zit ik in Tilburg in de buurt :-)quote:Op maandag 11 juni 2012 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TheheheNope ben de buurvrouw praktisch van RN
Bij Eindhoven dus
Maar nee geen voordelen. Alleen maar meer papierwerk en geklooi als ik belg blijf
SNUFquote:Op maandag 11 juni 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb best wel veel bazendieren gehadzelfs een naaktrat
![]()
[ afbeelding ]
Had die het niet koud?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ga ik zo ook even naartoequote:
Tegenwoordig nog meer inderdaadquote:Op maandag 11 juni 2012 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope ben de buurvrouw praktisch van RN
Maak het dood, nu het nog kan!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Aaaaaaaah nasty.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Of gewoon kleertjes aantrekkenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, hij had in de winter extra veel nestmateriaal, en hij was gewoon altijd op temperatuur.
Ja dit dusquote:
Meer ??quote:Op maandag 11 juni 2012 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tegenwoordig nog meer inderdaad.
Maak je hem dan dood als het uitgaat met Snuf ofwat?quote:
Ik reis tegenwoordig regelmatig naar Veldhoven, dus jaquote:
Snuf wou altijd een konijn toen hij jong was, alleen hij kreeg een kat dus noemde hij 'm snuf. Vandaar ook z'n usernaam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |