Ik moet al een uur lang naar de wc maar ik heb zoveel spierpijn van de training van vanmorgen dat ik niet wil opstaanquote:Op maandag 11 juni 2012 14:47 schreef Rafeiro het volgende:
Boodschappen moeten doen is kut als je geen zin hebt
Zo mooi hoe mensen kijken als je echt fik kan bouwen met een brandende splinterquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet al een uur lang naar de wc maar ik heb zoveel spierpijn van de training van vanmorgen dat ik niet wil opstaan
Weet je ook waar mijn sig (die ik weer gequote heb van Snuf) vandaan komt. In stereo is het nog leuker ;-)quote:Op maandag 11 juni 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup incl. een gespam aan 'webhawk... webhawk' er tussendoor
Geen lege fles in de buurt?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet al een uur lang naar de wc maar ik heb zoveel spierpijn van de training van vanmorgen dat ik niet wil opstaan
Ik moet een grote boodschap doenquote:
Mijn vraag blijft staan.quote:
Ik denk dat na 2 dagen intens zuipen het niet echt gaat passen om die drol tussen dat kleine gaatje te krijgenquote:
Welk gaatje is te klein?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat na 2 dagen intens zuipen het niet echt gaat passen om die drol tussen dat kleine gaatje te krijgen
WTF! - Da Bopquote:Op maandag 11 juni 2012 14:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mensen, nog verzoecken? Dan nu doorgeven!
Van de fles natuurlijkquote:
Oke, ja, nee, je weet maar nooit.quote:
Overigens geen lege fles, wel een kom waar ik kwark in gegeten heb vanmorgenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, ja, nee, je weet maar nooit.
Neem er twee.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga kijken of de andere dierenwinkel een leuk konijntje heeft.
Jij eet kwark ín een kom?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overigens geen lege fles, wel een kom waar ik kwark in gegeten heb vanmorgen
Aaah, ik las 'kwak'.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overigens geen lege fles, wel een kom waar ik kwark in gegeten heb vanmorgen
Bloempje.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga kijken of de andere dierenwinkel een leuk konijntje heeft.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |