Weet je ook waar mijn sig (die ik weer gequote heb van Snuf) vandaan komt. In stereo is het nog leuker ;-)quote:Op maandag 11 juni 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup incl. een gespam aan 'webhawk... webhawk' er tussendoor
Geen lege fles in de buurt?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet al een uur lang naar de wc maar ik heb zoveel spierpijn van de training van vanmorgen dat ik niet wil opstaan
Ik moet een grote boodschap doenquote:
Mijn vraag blijft staan.quote:
Ik denk dat na 2 dagen intens zuipen het niet echt gaat passen om die drol tussen dat kleine gaatje te krijgenquote:
Welk gaatje is te klein?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat na 2 dagen intens zuipen het niet echt gaat passen om die drol tussen dat kleine gaatje te krijgen
WTF! - Da Bopquote:Op maandag 11 juni 2012 14:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mensen, nog verzoecken? Dan nu doorgeven!
Van de fles natuurlijkquote:
Oke, ja, nee, je weet maar nooit.quote:
Overigens geen lege fles, wel een kom waar ik kwark in gegeten heb vanmorgenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, ja, nee, je weet maar nooit.
Neem er twee.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga kijken of de andere dierenwinkel een leuk konijntje heeft.
Jij eet kwark ín een kom?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overigens geen lege fles, wel een kom waar ik kwark in gegeten heb vanmorgen
Aaah, ik las 'kwak'.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overigens geen lege fles, wel een kom waar ik kwark in gegeten heb vanmorgen
Bloempje.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga kijken of de andere dierenwinkel een leuk konijntje heeft.
Jaquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Kensers ik heb zoveel pijn en vanavond moet ik weer
que?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe je uit een kom. Tenzij je zelf in die kom zat, maar dat denk ik niet.
Mijn schouders en ellebogen gelukkig welquote:Op maandag 11 juni 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Typisch Typisch weer dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |