quote:Op maandag 11 juni 2012 14:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Kensers ik heb zoveel pijn en vanavond moet ik weer
que?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe je uit een kom. Tenzij je zelf in die kom zat, maar dat denk ik niet.
Mijn schouders en ellebogen gelukkig welquote:Op maandag 11 juni 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Typisch Typisch weer dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja en heel typisch van iemand die hout als houd schrijftquote:
Mij altijd verbeteren bij een dt (of houd) foutje en nu dit niet snappen. WAAR IS HET FOUT GEGAAN MET JOU?quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en heel typisch van iemand die hout als houd schrijft
Ik ben gewoon moe manquote:Op maandag 11 juni 2012 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mij altijd verbeteren bij een dt (of houd) foutje en nu dit niet snappen. WAAR IS HET FOUT GEGAAN MET JOU?
Ik had zo Braziliaans kunnen zijn inderdaad, luie baas op de nummer 10.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als hij een Braziliaans voeballer was noemden ze hem El Tipico.
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had zo Braziliaans kunnen zijn inderdaad, luie baas op de nummer 10.
De koeien stonden op hem te springenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:01 schreef Samzz het volgende:
Ahw, de zanger van Guus kom naar huus is overleden.
Zou kunnen, AAC is superieur aan MP3.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Via jouw onderwegstream lijkt de muziek van betere kwaliteit dan via de radiostream.
19quote:
Ja. De nieuwe zijn echt lelijk man.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:02 schreef Tchock het volgende:
Als ik een nieuwe ID-kaart ophaal moet ik de oude zeker inleveren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |