2 weken is anders nog heel erg kort om het een plek te gevenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Rafeiro het volgende:
Zo stom, ik heb het echt moeilijk met het overlijden van een gast 2 weken geleden.
Kan het gewoon geen plaats geven
Terwijl ik hem al tijden niet gesproken had. Stomme goedzak dat hij was!
Inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 weken is anders nog heel erg kort om het een plek te geven
Misschien ook wel juist omdat je 'm zo lang niet gesproken had,quote:Op maandag 11 juni 2012 15:14 schreef Rafeiro het volgende:
Het is juist zo raar omdat ik hem al zolang niet gesproken had.
Wel met hem wezen stappen enzo eerder, maar fucking 23, dat hoort niet.
Daarom net. Het klopt niet. 23 jaar. Dan hoor je niet te overlijden. En dat is het 'lastige'.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:14 schreef Rafeiro het volgende:
Het is juist zo raar omdat ik hem al zolang niet gesproken had.
Wel met hem wezen stappen enzo eerder, maar fucking 23, dat hoort niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl gooit er een kwartetje tegenaanTetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Kan jij niks aan doen dat je zo lelijk bentquote:Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef Tchock het volgende:
Tering, nieuwe ID-kaarten zijn inderdaad lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb te veel koffie op
*houdt haar bakkes verder*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Pics.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:37 schreef Tchock het volgende:
Tering, nieuwe ID-kaarten zijn inderdaad lelijk
Klopt ook wel, maar ik hoor rationeel te blijven, want zo ben ikquote:Op maandag 11 juni 2012 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom net. Het klopt niet. 23 jaar. Dan hoor je niet te overlijden. En dat is het 'lastige'.
Ik kreeg vorige week te horen dat 31jarige is overleden. Ik ken hem niet; heb hem enkel vorig jaar met een bruiloft gezien van vrienden van ons en dat 'voelt' al raar.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |