gewoon harder schreeuwen danquote:
Die zijn groen met wit of zo he?quote:Op maandag 11 juni 2012 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
19
[..]
Ja. De nieuwe zijn echt lelijk man.
Oh, dat mag ook...quote:Op maandag 11 juni 2012 15:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Blauw. Licht blauw, heeeel licht blauw.
Dat is ook een pas tegenwoordig, opaquote:Op maandag 11 juni 2012 15:05 schreef Rafeiro het volgende:
Vroeger toen het nog een kaart was ipv een pas
Zo lomp, formaat OV-jaarkaart.
Weerquote:Geachte heer Mac
Hierbij informeren wij u naar aanleiding van uw sollicitatie voor de functie van Teamleider Helpdesk Medewerker bij iCentre.
Wij hebben een eerste selectie gemaakt van alle binnengekomen sollicitaties.
Helaas moeten wij u mededelen dat, in vergelijking met andere kandidaten uw CV net iets minder aan het door ons gestelde profiel voldoet.
Daarom zullen wij geen gebruik maken van uw sollicitatie.
Bedankt voor uw interesse in iCentre en veel succes met eventuele verdere sollicitaties.
Die heb ik ook nog, maar de kaart kennen veel mensen nog welquote:
Ik dacht 14/15 door je fobofotoquote:
Ja, daar was ik ook 15.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht 14/15 door je fobofoto![]()
.
Ah, ik dacht alquote:Op maandag 11 juni 2012 15:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook 15.Of nee, net 16.
2 weken is anders nog heel erg kort om het een plek te gevenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:09 schreef Rafeiro het volgende:
Zo stom, ik heb het echt moeilijk met het overlijden van een gast 2 weken geleden.
Kan het gewoon geen plaats geven
Terwijl ik hem al tijden niet gesproken had. Stomme goedzak dat hij was!
Inderdaad.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2 weken is anders nog heel erg kort om het een plek te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |