Dat kan zijn, maar daarom werk je daar nu toch nog wel? En niet bij de Mac?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar daar was dit helemaal niet. Sterker nog, bij PostNL wilden ze me een contract aanbieden omdat ik mijn werk beter deed dan de rest.
Neuh, heb het geweigerd. Zat niet meer geld in ofzo en dan was ik mijn flexibele werktijden kwijt. En ik heb nooit bij de mac gewerktquote:Op maandag 11 juni 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar daarom werk je daar nu toch nog wel? En niet bij de Mac?
En congrats, goed om te horen, toch?
Ken je de film Coming to America?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik begraaf liever mijn eigen hart dan dat ik ooit bij de Mac ga werken
Vond je dat niet leuk om te horenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh, heb het geweigerd. Zat niet meer geld in ofzo en dan was ik mijn flexibele werktijden kwijt. En ik heb nooit bij de mac gewerktHet gezeik met leidinggevenden was bij een groot schoonmaakbedrijf.
Oh, ik keek alleen naar de ronde vormen.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het model stond goed. De kleur deed daar niks aan af.
Dat valt wel tegen, vooral vergeleken met de uren die ze af en toe maken.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij krijgen de managers bij de Mac best wel heel goed betaald, toch?
Voor hun doen welquote:Op maandag 11 juni 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij krijgen de managers bij de Mac best wel heel goed betaald, toch?
Dat petje past hem wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom denkt iedereen dan dat je bij de Mac gewerkt hebt, Tchock?
Misschien omdat een goede vriend van mij in het topic postte toen hij bij de mac begon, en iets van 8 andere users dat hier ook doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom denkt iedereen dan dat je bij de Mac gewerkt hebt, Tchock?
Krijgen ze zoveel post bij de Mac?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien omdat een goede vriend van mij in het topic postte toen hij bij de mac begon, en iets van 8 andere users dat hier ook doen?Maar ik doe geen mac. Ik sorteer post.
Okequote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oh, ik keek alleen naar de ronde vormen.
Ik meende dat iemand dat hier zei... Weet niet meer wiequote:
Voor een managementfunctie van een hamburgertent hoef je niet al te veel competenties te hebben. Zolang je maar procedures kan opvolgen die vanuit de USA opgelegd zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
Ik meende dat iemand dat hier zei... Weet niet meer wie.
Gisteren nog.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
Over post gesproken, hebben jullie wel genoeg op de bus gedaan? Anders heb ik vanavond niets te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:06 schreef Tchock het volgende:
Hé maar hé maar
http://hdphns.com/nl/
http://tweakers.net/shopreview/7570/hifi-to-go.html
Waarom niet?
quote:Ik raad iedereen aan om hier niks te bestellen. Ik had een fiio E17 ge pre-ordered omdat ze de enige waren in Nederland voor zover ik weet. Ik wou ze vragen wat hun verwachtingen was kwa levertijden.
Dan moet je een support account maken of emailen, support account begint leuk, je krijgt een email met je wachtwoord - alleen staat er geen wachtwoord in. Na paar keer te mailen krijg ik eindelijk een password.
Vervolgens word mijn tweede vraag compleet genegeerd (over de levertijd) na nog een keer te vragen geven me ze aan morgen meer antwoord te geven.
Na twee weken nog niets te horen heb ik maar om geld terug gevraagd. Ook weer niks. Er staat duidelijk op hun site dan ze binnen 4 uur antwoorden - niet dus. Ook telefoon wordt nooit opgenomen.
Ik post mijn ervaring op hun facebook - deleten ze mijn post. Op dit moment weet ik dus zeker dat ik gewoon keihard word genegeerd. Ik heb toen ook direct aangifte gedaan bij de Politie en dat direct per email laten weten. Toen werden ze ineens wakker en konden ze wel terug mailen en hand ik me geld de zelfde dag nog terug.
Kortom - niet bestellen op deze site. Hun "De beste service. Gegarandeerd." en "Reageren binnen 4 uur" is complete onzin.
Jouw geld, jouw keuze.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Okay maar ook zat positieve reviews en deze persoon kreeg z'n geld ook terug?![]()
Ja, wat de fuck? Allochtonen die een feitje wat iedereen op de bank kan turven mogen komen vertellen?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
EKlab, wat een gefaald onderdeel is dat zeg bij de NOS.
Wat vond je moeder ervan?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:14 schreef Snuf. het volgende:
Voor het eerst in de C1 van mijn ouders gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |