quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tchock werkt bij PostNL.
Lui die meer pakketjes kwijtraken dan een kleptomaan ze kan jatten.
Probeer UPS eensquote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tchock werkt bij PostNL.
Lui die meer pakketjes kwijtraken dan een kleptomaan ze kan jatten.
Ik moest even haten op PostNL, sorryquote:Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef Tchock het volgende:
Oh ik zie dat mijn woordvoerder Samzz de vragen beantwoordt
Maar daar was dit helemaal niet. Sterker nog, bij PostNL wilden ze me een contract aanbieden omdat ik mijn werk beter deed dan de rest.quote:
Dat kan zijn, maar daarom werk je daar nu toch nog wel? En niet bij de Mac?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar daar was dit helemaal niet. Sterker nog, bij PostNL wilden ze me een contract aanbieden omdat ik mijn werk beter deed dan de rest.
Neuh, heb het geweigerd. Zat niet meer geld in ofzo en dan was ik mijn flexibele werktijden kwijt. En ik heb nooit bij de mac gewerktquote:Op maandag 11 juni 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar daarom werk je daar nu toch nog wel? En niet bij de Mac?
En congrats, goed om te horen, toch?
Ken je de film Coming to America?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik begraaf liever mijn eigen hart dan dat ik ooit bij de Mac ga werken
Vond je dat niet leuk om te horenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh, heb het geweigerd. Zat niet meer geld in ofzo en dan was ik mijn flexibele werktijden kwijt. En ik heb nooit bij de mac gewerktHet gezeik met leidinggevenden was bij een groot schoonmaakbedrijf.
Oh, ik keek alleen naar de ronde vormen.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het model stond goed. De kleur deed daar niks aan af.
Dat valt wel tegen, vooral vergeleken met de uren die ze af en toe maken.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij krijgen de managers bij de Mac best wel heel goed betaald, toch?
Voor hun doen welquote:Op maandag 11 juni 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij krijgen de managers bij de Mac best wel heel goed betaald, toch?
Dat petje past hem wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom denkt iedereen dan dat je bij de Mac gewerkt hebt, Tchock?
Misschien omdat een goede vriend van mij in het topic postte toen hij bij de mac begon, en iets van 8 andere users dat hier ook doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom denkt iedereen dan dat je bij de Mac gewerkt hebt, Tchock?
Krijgen ze zoveel post bij de Mac?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien omdat een goede vriend van mij in het topic postte toen hij bij de mac begon, en iets van 8 andere users dat hier ook doen?Maar ik doe geen mac. Ik sorteer post.
Okequote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oh, ik keek alleen naar de ronde vormen.
Ik meende dat iemand dat hier zei... Weet niet meer wiequote:
Voor een managementfunctie van een hamburgertent hoef je niet al te veel competenties te hebben. Zolang je maar procedures kan opvolgen die vanuit de USA opgelegd zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
Ik meende dat iemand dat hier zei... Weet niet meer wie.
Gisteren nog.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
Over post gesproken, hebben jullie wel genoeg op de bus gedaan? Anders heb ik vanavond niets te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |