SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz of Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld om Intronic te aanbidden, held voor het leven.SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEUTSCHLAND UBER ALLESCHLambo of Rekt![]()
Watquote:Op maandag 11 juni 2012 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze willen mensen die niet te veel nadenken. Ik heb ook wel eens een berisping gekregen op m'n werk omdat ik te veel nadacht over dingen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dat zegt ook niet zo veel meer. Kan je geen recensies vinden?
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
365 dagen, niet goed, geld terug? DENK HET OOK_!!!!!
Gebruik Google eensWaarom niet?quote:Ik vond het reuze meevallen
Betalen ook via iDeal enzo
Recensies hier: http://tweakers.net/shopreview/7570/hifi-to-go.html![]()
quote:Ja, leuk he?quote:'Ik weet dat je slimmer bent dan de meeste mensen hier, maar doe gewoon wat je gevraagd wordt oké? Het is niet jouw werk om te bedenken dat dat makkelijker zo kon. Wat wel zo was.'
![]()
Oh, goed dat je het zegt, Eggs. Morgen maar eens verf kopen en m'n jurkje zwart maken met aan de mouwen zwart-rood-geel.
achja ik kreeg een officiële waarschuwing bij een vorige werkgever omdat ik woensdag ziek naar huis gestuurd was, donderdag belde ze op of ik echt niet kon komen werken, ik kom en had mij dus daarom ongeoorloofd ziek gemeld, werkgevers
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
WATquote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
achja ik kreeg een officiële waarschuwing bij een vorige werkgever omdat ik woensdag ziek naar huis gestuurd was, donderdag belde ze op of ik echt niet kon komen werken, ik kom en had mij dus daarom ongeoorloofd ziek gemeld, werkgevers![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik was ook erg verbaasd toenquote:
Je moet niet slimmer doen dan je manager, anders voelen ze zich bedreigd. Ik spreek helaas uit meerdere ervaringenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef Tchock het volgende:
Ja, leuk he?'Ik weet dat je slimmer bent dan de meeste mensen hier, maar doe gewoon wat je gevraagd wordt oké? Het is niet jouw werk om te bedenken dat dat makkelijker zo kon. Wat wel zo was.'
![]()
![]()
Wat een mongolenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
achja ik kreeg een officiële waarschuwing bij een vorige werkgever omdat ik woensdag ziek naar huis gestuurd was, donderdag belde ze op of ik echt niet kon komen werken, ik kom en had mij dus daarom ongeoorloofd ziek gemeld, werkgevers.
Tegen in bezwaar gaan, dan hebben ze ook geen punt bij eventueel ontslag.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef stevenmac26 het volgende:
achja ik kreeg een officiële waarschuwing bij een vorige werkgever omdat ik woensdag ziek naar huis gestuurd was, donderdag belde ze op of ik echt niet kon komen werken, ik kom en had mij dus daarom ongeoorloofd ziek gemeld, werkgeversWebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Ja blijkbaar was ik volgens hun helemaal niet ziek terwijl zij mij de dag ervoor toch echt zelf naar huis gestuurd haddenquote:
Uiteindelijk heb ik zelf ontslag genomenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Tegen in bezwaar gaan, dan hebben ze ook geen punt bij eventueel ontslag.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat had je direct moeten doenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef Samzz het volgende:
Oh, goed dat je het zegt, Eggs. Morgen maar eens verf kopen en m'n jurkje zwart maken met aan de mouwen zwart-rood-geel.
Met je oranje jurk
![]()
![]()
Hij stond wel goed, ondanks de kleurquote:Op maandag 11 juni 2012 16:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat had je direct moeten doenMet je oranje jurk
.
Hij hangt aan de kast en ik was aan het opruimen, dus nu hangt m'n roze jasje eroverheen. Vloekt als de tyfus.
Er was ook een winkel die gaf 25, 50 of 100% van het aankoopbedrag voor het oranje EK-shirt terug indien Nederland respectievelijk, de kwartfinale, de halve finale dan wel de finale zou winnen.![]()
![]()
Het ging ook om een pietluttig kutdingetjequote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je moet niet slimmer doen dan je manager, anders voelen ze zich bedreigd. Ik spreek helaas uit meerdere ervaringenTafels verplaatsen bij schoonmaakwerk geloof ik.
![]()
Mac hè? Die lui zijn autistisch, alles moet volgens de proceduresquote:Op maandag 11 juni 2012 16:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ging ook om een pietluttig kutdingetjeTafels verplaatsen bij schoonmaakwerk geloof ik.
![]()
![]()
Ja ditquote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mac hè? Die lui zijn autistisch, alles moet volgens de procedures
Nee, ik begraaf liever mijn eigen hart dan dat ik ooit bij de Mac ga werkenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mac hè? Die lui zijn autistisch, alles moet volgens de procedures![]()
![]()
Nee, het model stond goed. De kleur deed daar niks aan af.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Tchock werkt bij PostNL.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mac hè? Die lui zijn autistisch, alles moet volgens de procedures
Lui die meer pakketjes kwijtraken dan een kleptomaan ze kan jatten.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tchock werkt bij PostNL.
Lui die meer pakketjes kwijtraken dan een kleptomaan ze kan jatten.
Probeer UPS eensquote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tchock werkt bij PostNL.
Lui die meer pakketjes kwijtraken dan een kleptomaan ze kan jatten.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Ik moest even haten op PostNL, sorryquote:Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef Tchock het volgende:
Oh ik zie dat mijn woordvoerder Samzz de vragen beantwoordt.
Maar daar was dit helemaal niet. Sterker nog, bij PostNL wilden ze me een contract aanbieden omdat ik mijn werk beter deed dan de rest.quote:![]()
Dat kan zijn, maar daarom werk je daar nu toch nog wel? En niet bij de Mac?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar daar was dit helemaal niet. Sterker nog, bij PostNL wilden ze me een contract aanbieden omdat ik mijn werk beter deed dan de rest.
En congrats, goed om te horen, toch?
Neuh, heb het geweigerd. Zat niet meer geld in ofzo en dan was ik mijn flexibele werktijden kwijt. En ik heb nooit bij de mac gewerktquote:Op maandag 11 juni 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan zijn, maar daarom werk je daar nu toch nog wel? En niet bij de Mac?
En congrats, goed om te horen, toch?
Het gezeik met leidinggevenden was bij een groot schoonmaakbedrijf.
![]()
Ken je de film Coming to America?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik begraaf liever mijn eigen hart dan dat ik ooit bij de Mac ga werken
Hey, I started out mopping the floor just like you guys. But now... now I'm washing lettuce. Soon I'll be on fries; then the grill. And pretty soon, I'll make assistant manager, and that's when the big bucks start rolling in.
![]()
![]()
Volgens mij krijgen de managers bij de Mac best wel heel goed betaald, toch?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vond je dat niet leuk om te horenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuh, heb het geweigerd. Zat niet meer geld in ofzo en dan was ik mijn flexibele werktijden kwijt. En ik heb nooit bij de mac gewerktHet gezeik met leidinggevenden was bij een groot schoonmaakbedrijf.
?
Nee, ik kan me voorstellen dat je je flexibele werktijden niet kwijt wilt, idd.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oh, ik keek alleen naar de ronde vormen.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het model stond goed. De kleur deed daar niks aan af.![]()
Waarom denkt iedereen dan dat je bij de Mac gewerkt hebt, Tchock?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dat valt wel tegen, vooral vergeleken met de uren die ze af en toe maken.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij krijgen de managers bij de Mac best wel heel goed betaald, toch?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Voor hun doen welquote:Op maandag 11 juni 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij krijgen de managers bij de Mac best wel heel goed betaald, toch?![]()
![]()
Dat petje past hem wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Misschien omdat een goede vriend van mij in het topic postte toen hij bij de mac begon, en iets van 8 andere users dat hier ook doen?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef RockNijntje het volgende:
Maar ik doe geen mac. Ik sorteer post.
![]()
Krijgen ze zoveel post bij de Mac?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien omdat een goede vriend van mij in het topic postte toen hij bij de mac begon, en iets van 8 andere users dat hier ook doen?Maar ik doe geen mac. Ik sorteer post.
![]()
![]()
Okequote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oh, ik keek alleen naar de ronde vormen..
Ik meende dat iemand dat hier zei... Weet niet meer wiequote:.
Over post gesproken, hebben jullie wel genoeg op de bus gedaan? Anders heb ik vanavond niets te doen![]()
![]()
Voor een managementfunctie van een hamburgertent hoef je niet al te veel competenties te hebben. Zolang je maar procedures kan opvolgen die vanuit de USA opgelegd zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 17:02 schreef Samzz het volgende:
Ik meende dat iemand dat hier zei... Weet niet meer wie.
![]()
![]()
Gisteren nog.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
Over post gesproken, hebben jullie wel genoeg op de bus gedaan? Anders heb ik vanavond niets te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom hoor ik niets op de radio? En zie ik "uurbreak" staan?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:06 schreef Tchock het volgende:
Hé maar hé maar
http://hdphns.com/nl/
http://tweakers.net/shopreview/7570/hifi-to-go.html
Waarom niet?quote:Ik raad iedereen aan om hier niks te bestellen. Ik had een fiio E17 ge pre-ordered omdat ze de enige waren in Nederland voor zover ik weet. Ik wou ze vragen wat hun verwachtingen was kwa levertijden.
Dan moet je een support account maken of emailen, support account begint leuk, je krijgt een email met je wachtwoord - alleen staat er geen wachtwoord in. Na paar keer te mailen krijg ik eindelijk een password.
Vervolgens word mijn tweede vraag compleet genegeerd (over de levertijd) na nog een keer te vragen geven me ze aan morgen meer antwoord te geven.
Na twee weken nog niets te horen heb ik maar om geld terug gevraagd. Ook weer niks. Er staat duidelijk op hun site dan ze binnen 4 uur antwoorden - niet dus. Ook telefoon wordt nooit opgenomen.
Ik post mijn ervaring op hun facebook - deleten ze mijn post. Op dit moment weet ik dus zeker dat ik gewoon keihard word genegeerd. Ik heb toen ook direct aangifte gedaan bij de Politie en dat direct per email laten weten. Toen werden ze ineens wakker en konden ze wel terug mailen en hand ik me geld de zelfde dag nog terug.
Kortom - niet bestellen op deze site. Hun "De beste service. Gegarandeerd." en "Reageren binnen 4 uur" is complete onzin.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Jouw geld, jouw keuze.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Okay maar ook zat positieve reviews en deze persoon kreeg z'n geld ook terug?
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Ja, wat de fuck? Allochtonen die een feitje wat iedereen op de bank kan turven mogen komen vertellen?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:11 schreef Typisch het volgende:
EKlab, wat een gefaald onderdeel is dat zeg bij de NOS.![]()
![]()
Wat vond je moeder ervan?quote:Op maandag 11 juni 2012 17:14 schreef Snuf. het volgende:
Voor het eerst in de C1 van mijn ouders gereden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: