1.quote:
Wat is het probleem dan knulquote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef QuintonFortune het volgende:
Mijn Playstation heeft een probleem wat ze bij Sony niet kunnen oplossen.
Geweldig dit.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef QuintonFortune het volgende:
Geweldig dit.
Uitbreidingspakketje gekocht voor FIFA, doet het niet, nu moet ik naar EA Sports bellen.quote:
Daarom xbox.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:24 schreef QuintonFortune het volgende:
Geweldig dit.
Waarom koop je uitbereidingspakkettenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:26 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Uitbreidingspakketje gekocht voor FIFA, doet het niet, nu moet ik naar EA Sports bellen.
ps is toch niet kapot flapdrolquote:
Want online EK.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom koop je uitbereidingspakketten
weet niet eet nietquote:
Ah sooquote:
Die van Fifa is écht pure aids. Geen eens alle licenties, geen kwalificatie maar alleen het eindtoernooi. Gewoon kut, verder nog 425525 bugs erin.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom koop je uitbereidingspakketten
Koop dan gewoon het spel zelf ipv de uitbreidingquote:Op maandag 11 juni 2012 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die van Fifa is écht pure aids. Geen eens alle licenties, geen kwalificatie maar alleen het eindtoernooi. Gewoon kut, verder nog 425525 bugs erin.
lekker sims spelen toch gekkie XDquote:Op maandag 11 juni 2012 20:28 schreef Flippiee het volgende:
sowieso veel geld uitgeven aan games dat je na een tijdje toch geen flikker aan vind
Ja, wat heb je nou aan plezier.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:28 schreef Flippiee het volgende:
sowieso veel geld uitgeven aan games dat je na een tijdje toch geen flikker aan vind
Dat EK gedeelte kan je alleen downloaden.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koop dan gewoon het spel zelf ipv de uitbreiding
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Betalen om online te kunnen spelen!
Je moet het spel hebben om de uitbreiding te spelen pikkebaas.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koop dan gewoon het spel zelf ipv de uitbreiding
Je hebt gewoon het spel ek2012 van fifa manquote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet het spel hebben om de uitbreiding te spelen pikkebaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |