Deze TS is de oorspronkelijke TSquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:39 schreef summer2bird het volgende:
Die vriend spoort sowieso niet.
Wie is de oorspronkelijke TS? Lees ik erover heen?
Dat raad ik hen ten zeerste aan deeltje 2 is ook een pareltje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef Marie30 het volgende:
Ik raad de nieuwkomers aan om vooral topic 1 te lezen
Voor iemand van britse afkomst is haar nederlands heel redelijk hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hoop dat dit een troll is
niet vanwege de situatie maar het bedroevende taalgebruik en het feit dat ik hoop dat niemands eerste reactie op zoiets een topic maken is
'me ex' is nou niet echt een fout omdat je engels bent maar een typische tokkie foutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef helloisitme het volgende:
taalgebruik? bij mijn weten kan ik prima Nederlands. ben Engelse van origine, maar me ex (vader van me twee dochters) was internationaal truckchaffeur en Nederlander. onze kids zijn 2talig opgevoed. dus perfect Nederlands nou misschien niet, maar behoorlijk goed toch zeker wel.
Mijn en mij, niet me, na een punt of vraagteken komt een hoofdletter, ik kan (en daar heb ik ook geen zin in) niet op je andere berichten de taalnazi uithangen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef helloisitme het volgende:
taalgebruik? bij mijn weten kan ik prima Nederlands. ben Engelse van origine, maar me ex (vader van me twee dochters) was internationaal truckchaffeur en Nederlander. onze kids zijn 2talig opgevoed. dus perfect Nederlands nou misschien niet, maar behoorlijk goed toch zeker wel.
Dit moet ik lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:45 schreef mirannie het volgende:
Ja, in jullie kringen is het inderdaad heel gebruikelijk om mijn te vervangen voor me![]()
Overigens raad ik de nieuwkomers aan om zeker ook deel 2 te lezen waarin TS (die in het `verleden` een drankprobleem heeft gehad) besluit een biertje te drinken om 10 uur ´s morgens voor ze het gesprek met haar dochter aangaat.
Het is het lezen waardquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef WAHRHEIT het volgende:
Mmm is het een hoax ? Want het is lang. En dan heb ik al gauw TL;DR drang.
Afgezien van je eigen taalgebruik, vind ik dat SMSje wel vrij ziek.... dat hij zichzelf "pappie" noemt tegen je 13-jarige dochter die hij 1½ jaar kent....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:55 schreef helloisitme het volgende:
hij heeft wel me jongste dochter geSMSt. iets in de trant van heey pappie hier hou je taai meis ik kom snel terug love you xxx
:-( kankerlijer
Dat staat idd allemaal in de andere twee delenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn en mij, niet me, na een punt of vraagteken komt een hoofdletter, ik kan (en daar heb ik ook geen zin in) niet op je andere berichten de taalnazi uithangen.
Ik gok dat je rond de 36-48 jaar oud bent, een lage opleiding hebt gedaan en het vaker is gebeurd dat je op foute mannen viel.
Het open blikje bier dat er nog stond van de vorige avondquote:
Dit kan natuurlijk ook gewoon een lieve bedoeling hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:52 schreef helloisitme het volgende:
Leandra dat deed hij wel vaker. "pappie lust wel een biertje" of "pappie is vanavond weer thuis". de meiden stoorden zich er niet aan. Maar dat was dus vrij gebruikelijk, vrij snel ging hij zichzelf al zo noemen. eerst voor de grap en het is er een beetje ingeslopen.
Maar je zei toch dat ze verder nooit naakt of halfnaakt door het huis liep? En nu blijkt dus dat ze bij het ontbijt ook zeer schaars gekleed zit... Ik zal wel preuts zijn ofzo, maar ik vind het allemaal echt niet normaalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:51 schreef helloisitme het volgende:
wolkenkrabber; daar komt het wel op neer. Heb haar gezegd dat als ze weer zoiets vermoed dat ze direct naar mij komt.
En ook dat ze snachts voortaan een tshirt en joggingbroek aantrekt als ze naar de wc moet. En aan de ontbijttafel niet meer in ondergoed maar gewoon normaal gekleed of anders joggingpak.
gewoon omdat dat prettiger is voor haar voor mij voor Harry...
dus ja ik volg jullie tips wel op en hoop dat dit zo een beetje in goede banen leid...
Ik heb het vermoeden dat 'pappie' wel meer dan een biertje lustquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:52 schreef helloisitme het volgende:
Leandra dat deed hij wel vaker. "pappie lust wel een biertje" of "pappie is vanavond weer thuis". de meiden stoorden zich er niet aan. Maar dat was dus vrij gebruikelijk, vrij snel ging hij zichzelf al zo noemen. eerst voor de grap en het is er een beetje ingeslopen.
Je bent 38 en je oudste kind is 16, je was dus 22 toen ze geboren werd.... beetje laat om met een opleiding te beginnen lijkt me, voor die tijd niet de moeite genomen wat te leren?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:48 schreef helloisitme het volgende:
Sorry voor de taal, dan. Ik hoop dat ik wel een beetje begrijpelijk kan blijven voor jullie?
Ik ben 38 jaar ben moeder dat is mijn opleiding. En ja heb wel foute vriendjes gehad...
Ah ok, kreeg het idee van slipje en beha ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:54 schreef helloisitme het volgende:
niet naakt nee. met het ontbijt draagt ze meestal spaghettitopje oid en een onderbroek. en dan wel een damexboxer geen string oid.
Oh en dat ook jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:45 schreef mirannie het volgende:
Overigens raad ik de nieuwkomers aan om zeker ook deel 2 te lezen waarin TS (die in het `verleden` een drankprobleem heeft gehad) besluit een biertje te drinken om 10 uur ´s morgens voor ze het gesprek met haar dochter aangaat.
Ziekelijk met kinderen die de jouwe niet zijn en die leeftijd al hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:52 schreef helloisitme het volgende:
Met meiden van 13 en 16?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:53 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk ook gewoon een lieve bedoeling hebben
Wat heb je tussen de middelbare school en je eerste kind gedaan dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:55 schreef helloisitme het volgende:
Leandra ik heb gewoon de middelbare school afgemaakt. verder door problemen toen niet aan toe gekomen om te studeren.
Dit jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:58 schreef mirannie het volgende:
Misschien wordt het eens tijd het rechte pad te kiezen, je leven hangt zo te horen van problemen aan elkaar. Als moeder heb je de plicht om je kinderen een normale en stabiele thuissituatie te bieden. Het enige wat ik opmaak uit jouw verhalen is dat jij niet alleen kan zijn en dus man naar man je huis in sleept (of inwoont bij iemand) ook al heb je totaal geen idee of deze mannen betrouwbaar zijn om je kinderen bij neer te zetten. Is het ooit wel eens in je opgekomen dat je misschien eens de kinderen op de eerste plaats moet zetten ipv je eigen behoeftes?
Dat denk ik ook ja. Zij met d´r vrije opvoeding. Laat me niet lachen, dit is geen opvoeding. Veel te druk met zichzelf. Snap best dat jeugdzorg kind nummer 3 niet ook nog eens naar de klote wilde laten gaan bij haar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit ja
Heb ik in topic één al gepost, maar ging ze ook al niet op in. Ze neemt geen verantwoordelijkheden als moeder. Die kinderen zijn compleet verpest en gedoemd in de toekomst
Je kunt ook alleen de posts van TS lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga toch maar eens deel 1 verder af lees, heb de eerste 60 posts al gehad, maar was bang in deel 2 en nu 3 iets te missen.
ga ik doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef Marie30 het volgende:
Idd ja... Vrij opvoeding staat bij haar blijkbaar synoniem aan geen opvoeding. En die OP staat dan vol met haar onzekerheden terwijl ze wel een pak grotere problemen heeft. Vrees dat het nooit niets wordt met haar moederskills.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Zij met d´r vrije opvoeding. Laat me niet lachen, dit is geen opvoeding. Veel te druk met zichzelf. Snap best dat jeugdzorg kind nummer 3 niet ook nog eens naar de klote wilde laten gaan bij haar.
Dit was dus het topic waar ik het vannacht over had in het latex-topicquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ga ik doen
dit word weer leuk denk ik
En wat moet die 'persoonlijke shit' voorstellen? Weet jij dat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:11 schreef helloisitme het volgende:
Marie30, harry komt vandaag nog terug. het kon laat worden hij moest nog wat persoonlijke shit regelen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:16 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit was dus het topic waar ik het vannacht over had in het latex-topic
Wat een bull shit! Ik was jonger toen mijn dochter geboren werd, slaat toch nergens op dat jij nog zo nodig van je jeugd moest genieten!! Je bent moeder of je bent het niet. En jij hebt duidelijk de keus gemaakt om het niet te zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef helloisitme het volgende:
mirannie, ik had geen tijd om aan me kinderen te denken. ben vroeg getrouwd met johannes en al snel volgden de kids. hij bleek echter een drinker, de eerste paar jaar is hij er niet geweest want hij woonde toen nog in Nederland en was bezig van alles te regelen.
me familie (ouders, zusters en broer) hebben toen een groot deel van de opvoeding op zich genomen. Zodat ik nog van me jeugd kon genieten. toen johannes definitief in de UK kwam wonen (inmiddels is hij wel terug in NL helaas) begon de ellende. hij was een frequente drinker en kwam regelmatig vol coke of drank terug en verwaarloosde dan mij en de meiden. hij sloeg ons ook.
na jaren!! verkloot te hebben met deze longlijer ben ik naar NL gekomen. samen met de meiden. toen hebben we ingewoond bij een vriend. alles is zo snel gegaan en zo verkloot, dat ik nooit een stabiele moeder heb KUNNEN zijn hoe graag ik dat ook WOU.
Waarom in godsnaam??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:11 schreef helloisitme het volgende:
Marie30, harry komt vandaag nog terug. het kon laat worden hij moest nog wat persoonlijke shit regelen.
Want kanker is natuurlijk erger dan shitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef helloisitme het volgende:
marie30, ik weet niet wat die persoonlijke shit is...maar hij heeft ook recht op een beetje privacy of niet? en een woord als shit gebruikt hij ook met de meiden erbij ja, die gebruiken dat zelf ook. wel erger, ook cunt enzo. maar met kanker schelden we niet met de meiden erbij.
Privacy... begin dan eerst eens met de namen te fingeren of in ieder geval niet te noemen. Ik weet het, er staat geen achternaam bij, maar het zou je verbazen hoe snel zoiets terug te vinden is voor de betrokkenen in dit fraaie geheel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef helloisitme het volgende:
marie30, ik weet niet wat die persoonlijke shit is...maar hij heeft ook recht op een beetje privacy of niet? en een woord als shit gebruikt hij ook met de meiden erbij ja, die gebruiken dat zelf ook. wel erger, ook cunt enzo. maar met kanker schelden we niet met de meiden erbij.
Dit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam??
Wat voor kans heeft jullie relatie nog?
Tot ze de volgende debiel mee naar huis neemt...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:21 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Dit.
Dump die kerel en zorg dat je dochters bij hem uit de buurt blijven
Dat zou ik in jou positie doen dan, geen risico nemen
Ik zal een handje helpen:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Privacy... begin dan eerst eens met de namen te fingeren of in ieder geval niet te noemen. Ik weet het, er staat geen achternaam bij, maar het zou je verbazen hoe snel zoiets terug te vinden is voor de betrokkenen in dit fraaie geheel.
WTF??? Waar was je zo druk mee als je wel tijd had om kinderen te krijgen maar niet aan ze te denken?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef helloisitme het volgende:
mirannie, ik had geen tijd om aan me kinderen te denken. ben vroeg getrouwd met johannes en al snel volgden de kids.
me familie (ouders, zusters en broer) hebben toen een groot deel van de opvoeding op zich genomen. Zodat ik nog van me jeugd kon genieten.
Omg, echt waarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:15 schreef helloisitme het volgende:
mirannie, ik had geen tijd om aan me kinderen te denken. ben vroeg getrouwd met johannes en al snel volgden de kids. hij bleek echter een drinker, de eerste paar jaar is hij er niet geweest want hij woonde toen nog in Nederland en was bezig van alles te regelen.
me familie (ouders, zusters en broer) hebben toen een groot deel van de opvoeding op zich genomen. Zodat ik nog van me jeugd kon genieten. toen johannes definitief in de UK kwam wonen (inmiddels is hij wel terug in NL helaas) begon de ellende. hij was een frequente drinker en kwam regelmatig vol coke of drank terug en verwaarloosde dan mij en de meiden. hij sloeg ons ook.
na jaren!! verkloot te hebben met deze longlijer ben ik naar NL gekomen. samen met de meiden. toen hebben we ingewoond bij een vriend. alles is zo snel gegaan en zo verkloot, dat ik nooit een stabiele moeder heb KUNNEN zijn hoe graag ik dat ook WOU.
Ik gok op Priscilla.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
De dertienjarige is de enige van wie de naam nog niet genoemd is.
Afstraffen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef helloisitme het volgende:
En jaren later is TS er nog geen haar beter op geworden... Het gaat nog steeds allemaal over haar...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Omg, echt waar![]()
![]()
Je had WEL een stabiele moeder kunnen zijn, als je niet zo nodig nog van je jeugd moest genieten.
Als je van je jeugd wil genieten, had dan geen kinderen genomen!!!
En dan die termen ook.... allemaal met ziektes smijten, wel lekker geïntegreerd iig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En wat moet die 'persoonlijke shit' voorstellen? Weet jij dat?
En praat jij altijd zo? Ook in het bijzijn van je kinderen?
Als ze zo in mijn huis zou praten in gehoorafstand van mijn 12-jarige gooide ik ze vlugger buiten dan dat ze maar ogen kan knipperenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan die termen ook.... allemaal met ziektes smijten, wel lekker geïntegreerd iig.
Ik geloof er niets van, iemand met een Engelse achtergrond vloekt niet met ziektes maar met andere dingen.
Excusesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef helloisitme het volgende:
marie30 dan heb je de verkeerde voor je. me dochters heten geen priscilla. me oudste is jessica (of Jess) en de jongste Helen.
mwah, mijn ouders schelden altijd met GVD enzo. maar daar heb ik niet echt trauma's aan overgehouden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als ze zo in mijn huis zou praten in gehoorafstand van mijn 12-jarige gooide ik ze vlugger buiten dan dat ze maar ogen kan knipperen
Vind het echt wel enorm triest voor haar kinderen.
Omg... Als ik je pak 'm beet om hun facebook zou vragen zou je het nog zo geven ook he?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef helloisitme het volgende:
marie30 dan heb je de verkeerde voor je. me dochters heten geen priscilla. me oudste is jessica (of Jess) en de jongste Helen.
Goeie tip.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef Marie30 het volgende:
Ik ben Henk. Is Bert hier?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik zal een handje helpen:
Harry is vanaf nu Henk
Jesse is vanaf nu Shania
Joseph is vanaf nu Storm
De Surnamer is vanaf nu die drugsdealer
TS is vanaf nu de vrijeopvoedster
De dertienjarige is de enige van wie de naam nog niet genoemd is.
Een sporadische godverdomme... of shit, kanker, longlijer (whatever dat ook mag zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mwah, mijn ouders schelden altijd met GVD enzo. maar daar heb ik niet echt trauma's aan overgehouden.
1) TS' vriend wil veel seksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:57 schreef Cigarette het volgende:
Oke ik zie nu eigenlijk 2 dingen
1. De vriend van TS is een viespeuk
of
2. TS denkt teveel over dingen na
Nog even een je zet hier ook je adres neer voor de volgende Harryquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef helloisitme het volgende:
Met andere woorden Harry zit in de kroeg en komt straks dronken thuis?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef helloisitme het volgende:
ow zie het al je bedoelt Harry. ik denk niet dat hij vreemdgaat. hij is wel vaker ff weg, maar nooit met ruzie. heeft gewoon een boel te regelen en soms gebruikt hij dat als smoes om de kroeg in te gaan, te darten oid.
Vrachtwagenchauffeurs zijn over het algemeen niet veel thuis, zeker niet als ze internationaal rijden, en dan heb je tot jullie uit elkaar gingen ook nog in de UK gewoond.... dus het lijkt me sterk dat je binnen je relatie zoveel Nederlands hebt gesproken als je doet voorkomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:27 schreef helloisitme het volgende:
Leandra wat een onzin ik heb jaren doorgebracht met een NL truckchaffeur. dus indd lekker geintegreerd ja...
Zal toch wel. Wordt wel weer tijd voor nieuwe ontwikkelingen tenslottequote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zal toch wel. Wordt wel weer tijd voor nieuwe ontwikkelingen tenslotte
Nu is hij er met de beste vriendin van TS vandoor die overigens pas net 17 is
Ik snap niet dat je dit al vertelt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef helloisitme het volgende:
we wonen in Apeldoorn luxuria. en nee facebook etc geef ik niet want johannes me ex woont ook weer in Nederland en wil hem absoluut niet tegenkomen. hij zit bij mijn weten ergens in zuid-holland vandaar dat wij op de veluwe zijn gaan wonen.
Hij is zich aan het indrinken om de confrontatie met zijn schattebout aan te kunnen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met andere woorden Harry zit in de kroeg en komt straks dronken thuis?
Verdamme nog an toe.... zeg me niet dat je in Berg en Bos woont hèquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef helloisitme het volgende:
we wonen in Apeldoorn luxuria. en nee facebook etc geef ik niet want johannes me ex woont ook weer in Nederland en wil hem absoluut niet tegenkomen. hij zit bij mijn weten ergens in zuid-holland vandaar dat wij op de veluwe zijn gaan wonen.
Echt hé, ongelooflijk...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dit al vertelt.
We weten nu jullie plaatsnaam en een paar namen. Je dochter is nu zo gevonden op Facebook.
Daar zou ik ook drank voor nodig hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij is zich aan het indrinken om de confrontatie met zijn schattebout aan te kunnen...
Zit ie in de Molenstraat in de kroeg??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:34 schreef helloisitme het volgende:
pien85 denk het niet. Harry kan redelijk veel drinken voor hij dronken wordt. En echt dronken worden wil hij meestal ook niet, omdat hij doordeweeks ook gewoon werkt.
Ik minstens een heel vatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook drank voor nodig hebben
Waarom moet zij beschermd worden tegen haar vader? Je schreef wel dat die man jou mishandelde, maar deed hij dat bij je dochters ook dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:34 schreef helloisitme het volgende:
Luxuria nee want me dochter zit onder haar voornaam en bijnaam op facebook zonder vermeldingen van woonplaats of geboorteplaats. dit uit bescherming tegen die johannes
Nee, ik ben geen Apeldoornse.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:35 schreef helloisitme het volgende:
hoezo Leandra jij bent ook Apeldoornse? nee wij wonen in zevenhuizen.
Ergens in deel 1 staat dat hij de kinderen verwaarloosde en mishandelde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Waarom moet zij beschermd worden tegen haar vader? Je schreef wel dat die man jou mishandelde, maar deed hij dat bij je dochters ook dan?
Oh de Heze... ja daar wordt ook gedart.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef helloisitme het volgende:
weet niet Leandra hij gaat meestal naar terminus, volgens mij indd de molenstraat maar vaker nog naar cafe de Heze (ergens in zuid ofzo)
Neen, dat was mij gisteren al duidelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Het heeft totaal geen nut wat we zeggen.
Ja wie...?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef Pien85 het volgende:
Wie gaat er even die 2 kroegen langs en vraagt naar Harry?
Ah ik had alleen onthouden dat hij haar mishandelde. Nu ja, ik weet al veel meer dan goed voor me is over dit stel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ergens in deel 1 staat dat hij de kinderen verwaarloosde en mishandelde.
Natuurlijk, anders hadden we haar persoonlijk bij jeugdzorg aangemeldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef L0t.. het volgende:
Het is inmiddels toch wel overduidelijk dat dit een troll is?
Jij gaat dus even in die cafeetjes kijken voor ons?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:38 schreef summer2bird het volgende:
En ze woont op 30 minuten rijden van mij af.
The horror
Dan kan jij mooi even langs de Hezequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:38 schreef summer2bird het volgende:
En ze woont op 30 minuten rijden van mij af.
The horror
Hoe heet de hond?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:39 schreef helloisitme het volgende:
ben ff peuk roken en de hond uitlaten tot straks
er bestaat niet iets als privacy op internetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:39 schreef helloisitme het volgende:
de meiden hebben alles op hoogste privacy en geen leeftijden en woonplaats, geboorteplaats of achternaam erbij. dus die vind je niet gogosweden
Grolschquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe heet de hond?
Ik zet mijn geld op Grolsch of Guinness of zo...
Ze daagt ons uit!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:39 schreef helloisitme het volgende:
de meiden hebben alles op hoogste privacy en geen leeftijden en woonplaats, geboorteplaats of achternaam erbij. dus die vind je niet gogosweden
Ik had nog naar het huis gekeken wat ernaast te koop staat... leek me wel een leuk projectje (lees; alleen de buitenmuren laten staan), en het heeft een flinke lap grond, maar die kroeg ernaast was de grootste afknapper eigenlijk.quote:
Is wel fijn dat jij als moeder die privacy in 1 dag om zeep geholpen hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:39 schreef helloisitme het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is wel fijn dat jij als moeder die privacy in 1 dag om zeep geholpen hebt.
link?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:41 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een Jessica uit Zevenhuizen gevonden op Hyves.
Kan ik niet maken..quote:
Bel eens en vraag naar Harryquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had nog naar het huis gekeken wat ernaast te koop staat... leek me wel een leuk projectje (lees; alleen de buitenmuren laten staan), en het heeft een flinke lap grond, maar die kroeg ernaast was de grootste afknapper eigenlijk.
http://www.cafedeheze.nl/
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:41 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een Jessica uit Zevenhuizen gevonden op Hyves.
Dit ja. Arme kinderen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is wel fijn dat jij als moeder die privacy in 1 dag om zeep geholpen hebt.
Voordeel na een avond darten is dat je zo thuis bentquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had nog naar het huis gekeken wat ernaast te koop staat... leek me wel een leuk projectje (lees; alleen de buitenmuren laten staan), en het heeft een flinke lap grond, maar die kroeg ernaast was de grootste afknapper eigenlijk.
http://www.cafedeheze.nl/
Ik dus niet maar dat heeft een andere oorzaakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:44 schreef Life2.0 het volgende:
Mannen die met droge ogen durven te beweren niet naar tieten te kijken
Ja, maar ondertussen kan ik ieder jaar de voegen vernieuwen omdat Harry tegen m'n pui staat te pissen na sluitingstijdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordeel na een avond darten is dat je zo thuis bent
ik begrijp die vriend van TS wel enigzinds hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:44 schreef Life2.0 het volgende:
Mannen die met droge ogen durven te beweren niet naar tieten te kijken
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen kan ik ieder jaar de voegen vernieuwen omdat Harry tegen m'n pui staat te pissen na sluitingstijd
En nee, ik ga niet bellen.
LOL!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen kan ik ieder jaar de voegen vernieuwen omdat Harry tegen m'n pui staat te pissen na sluitingstijd
EN al de herrie er van nee dank je en voordat je het weer zit Harry naar je kinderen te kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nee, ik ga niet bellen.
Ik heb zoons... en de ene is 2 meter, die laat niet naar z'n broertje kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:48 schreef Hanako het volgende:
[..]
EN al de herrie er van nee dank je en voordat je het weer zit Harry naar je kinderen te kijken
Nou ja, dat houdt dit topic wel levend, heeft TS weer een reden om jaloers te zijn. En dan komt harry niet weg met "vaderliefde"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:48 schreef Hanako het volgende:
[..]
EN al de herrie er van nee dank je en voordat je het weer zit Harry naar je kinderen te kijken
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:48 schreef Hanako het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb zoons... en de ene is 2 meter, die laat niet naar z'n broertje kijken
Ik ben een Belg... Dat valt te hard op. Harry denkt dan vast meteen dat het de pliesie is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Iemand anders kan toch ook bellen? Daarvoor hoef je niet in de buurt te wonen
En ik woon 100 meter met de grens van België dat gaat ook enorm opvallen begin langzaam dat accent over te nemenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben een Belg... Dat valt te hard op. Harry denkt dan vast meteen dat het de pliesie is.
De hond zal wel moeten poepen denk ik...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:52 schreef mirannie het volgende:
TS neemt overigens wel veel tijd voor het uitlaten van de hond. Iig meer tijd dan ze voor een gemiddeld gesprek met haar kinderen of haar liefje neemt...
Niets fout aan, natuurlijke reactie. Tieten = kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik begrijp die vriend van TS wel enigzinds hoor.
fout, dat wel, maar meestal kijk je al 5 sec voordat je het echt door hebt.
In topic 2 zitten er 7 minuten tussen de aankondiging dat Harry thuis is en haar post over het 'gesprek'.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:52 schreef mirannie het volgende:
TS neemt overigens wel veel tijd voor het uitlaten van de hond. Iig meer tijd dan ze voor een gemiddeld gesprek met haar kinderen of haar liefje neemt...
Hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:53 schreef Hanako het volgende:
[..]
En ik woon 100 meter met de grens van België dat gaat ook enorm opvallen begin langzaam dat accent over te nemen
Gogo went to Sweden... die klinkt vast nog vreemderquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:53 schreef Marie30 het volgende:
Gogo waarom bel jij niet? Doe alsof je zijn mattie bentVaak genoeg kanker zeggen, dan geloven ze het wel.
Haha, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
In topic 2 zitten er 7 minuten tussen de aankondiging dat Harry thuis is en haar post over het 'gesprek'.
vanuit zweden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:53 schreef Marie30 het volgende:
Gogo waarom bel jij niet? Doe alsof je zijn mattie bentVaak genoeg kanker zeggen, dan geloven ze het wel.
Nou maar hopen dat ze een poepzakje meegenomen heeft.... anders zal ze daar ook nog wel een boete voor krijgen, zo'n dag heeft ze vandaag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:53 schreef Hanako het volgende:
[..]
De hond zal wel moeten poepen denk ik...
Ja weet ik, maar die gast kan lullen als de beste in wat voor accent dan ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gogo went to Sweden... die klinkt vast nog vreemder
deze man weetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Niets fout aan, natuurlijke reactie. Tieten = kijken.
En kijken doe je met je oogjes maar niet met je handen, zo heeft mama je het geleerd
hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar die gast kan lullen als de beste in wat voor accent dan ook
Wordt de hond ook meteen uit huis geplaatst, want 2 kinders + 1 hond is teveelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ze een poepzakje meegenomen heeft.... anders zal ze daar ook nog wel een boete voor krijgen, zo'n dag heeft ze vandaag.
Scammerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vanuit zweden?
de perfecte anoniem tip trouwens:
Maak een nieuw skype account aan, (daarmee kan je gratis 5 minuten bellen naar een vast nummer) ga op internet via een proxy, vervolgens via TOR. Waarna je met een stemvervormer die gast op belt
niet dat zo anoniem zijn nodig is, maargoed.
T kost me teveel om vanaf hier te bellen
Of spetterpoep en laat nu net tijdens het oprapen dat zakje gescheurd zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ze een poepzakje meegenomen heeft.... anders zal ze daar ook nog wel een boete voor krijgen, zo'n dag heeft ze vandaag.
Terminus is al een poosje dicht toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef helloisitme het volgende:
weet niet Leandra hij gaat meestal naar terminus, volgens mij indd de molenstraat maar vaker nog naar cafe de Heze (ergens in zuid ofzo)
lolquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt de hond ook meteen uit huis geplaatst, want 2 kinders + 1 hond is teveel
Oeps, dat soort persoonlijke shit had hij thuis niet gedeeld....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Terminus is al een poosje dicht toch?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt de hond ook meteen uit huis geplaatst, want 2 kinders + 1 hond is teveel
Nou maar hopen dat ze het beest geen pindakaas met natte poes voert anders ga ik de dierenbescherming bellenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
lol![]()
Maar sta er van te kijken dat ze dat beest uitlaat. Betere hondenbaas dan moeder tot hiertoe
Ik schreef toch: in wat voor accent dan ook... doelende dat ik niet weet hoe je klinkt, maar lullen kan jequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe kan je daar accenten uit trekken dan?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, dat soort persoonlijke shit had hij thuis niet gedeeld....
Waar zit hij dan als hij zogenaamd in Terminus zit?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, dat soort persoonlijke shit had hij thuis niet gedeeld....
Waar zit hij dan als hij zogenaamd in Terminus zit?
oh zo!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik schreef toch: in wat voor accent dan ook... doelende dat ik niet weet hoe je klinkt, maar lullen kan je
In de kroeg en TS is de hond uit aan het laten maar dat beest moet poepen dus dat durft even voor ze terugkomt.quote:
En waar zijn de dochters?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:02 schreef Deisyy het volgende:
En TS is de persoonlijke shit van de hond aan het regelen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:02 schreef Deisyy het volgende:
En TS is de persoonlijke shit van de hond aan het regelen.
Als Terminus dicht is, en den Harry zit niet in Den Heze... tsja dan weten we al waar hij niet is héquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh zo!
nu wil ik bellen, maar waarom moet dat eigenlijk?
godverdomme, mij eerst lekker maken en dan komt er zo'n anti-climaxquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als Terminus dicht is, en den Harry zit niet in Den Heze... tsja dan weten we al waar hij niet is hé
Hoezo anti-climax? TS flipt wel als hij niet met zijn persoonlijke shit aan het darten is zoals beloofd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
godverdomme, mij eerst lekker maken en dan komt er zo'n anti-climax
www.cafeterminus.nlquote:
Dat moeten we straks even aan TS vragen, maar ik ben bang dat zij het ook niet weetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En waar zijn de dochters?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moeten we straks even aan TS vragen, maar ik ben bang dat zij het ook niet weet
Ja joh! Doen! Weten we meteen of hij daar is. En moest hij aan de telefoon komen kan je gelijk even vragen wat hij nou precies gezien heeft toen die dochter naakt ging plassen.quote:
Ondanks het feit dat ik denk dat ze een troll is heb ik haar wel oprecht advies gegeven;quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef tonja het volgende:
Stel he, stel, dat dit geen troll is. Dan zijn sommige reakties best wel hard zeg maar. En mocht dit echt waar zijn allemaal dan werken al die troll roepers haar alleen nog maar verder in de shit.
Better be safe then sorry ofzo zeg maar. Je weet niet of t echt is of niet, dat weet je nooit op internet.
Er zit een nieuwe wending aan te komen want gogosweden gaat de kroeg met de volgepieste voegen bellen om te vragen waar Harry blijft.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Nee dat is best wel vreemd, niemand weet waar die dochters zijn gebleven en TS zit
ondertussen te Fokken en is nu de hond aan het uitlaten, wat hebben die dochters al die
tijd gedaan?
Ik ga me vervelener moet een nieuwe verhaal lijn in ofzo
Je hebt daar gelijk in hoor. Daarom heb ik (en vele andere met mij) toch al wel veel ernstige berichten aan haar gepost. Nu zijn we wat aan het dollen, maar lees maar eens terug... ze heeft al veel nuchtere raad gekregen. Ze doet er wel niets mee, maar dat is dan weer een ander verhaal...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef tonja het volgende:
Stel he, stel, dat dit geen troll is. Dan zijn sommige reakties best wel hard zeg maar. En mocht dit echt waar zijn allemaal dan werken al die troll roepers haar alleen nog maar verder in de shit.
Better be safe then sorry ofzo zeg maar. Je weet niet of t echt is of niet, dat weet je nooit op internet.
Die lopen in naakt naar de wcquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En waar zijn de dochters?
Dat is waar en dat vind ik ook een zeer verstandig advies.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat ik denk dat ze een troll is heb ik haar wel oprecht advies gegeven;
Flikker Harry z'n zooi naar buiten, vertel hem dat hij helemaal niet meer hoeft terug te komen en ga je kinderen opvoeden.
mwah stiekum ben ik bang dat hij me zal vindenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja joh! Doen! Weten we meteen of hij daar is. En moest hij aan de telefoon komen kan je gelijk even vragen wat hij nou precies gezien heeft toen die dochter naakt ging plassen.
Ja, en waarom konden de dochters de hond niet uitlaten? Had TS ons op de hoogte kunnen blijven houden en hadden die kinderen wat verantwoordelijkheid meegekregen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Nee dat is best wel vreemd, niemand weet waar die dochters zijn gebleven en TS zit
ondertussen te Fokken en is nu de hond aan het uitlaten, wat hebben die dochters al die
tijd gedaan?
Ik ga me vervelener moet een nieuwe verhaal lijn in ofzo
Er zijn al heel veel serieuze reacties geweest hoor, maar het lijkt alsof TS er weinig mee zal doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef tonja het volgende:
Nou snap ik eindelijk waarom dat huis zo goedkoop is....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit een nieuwe wending aan te komen want gogosweden gaat de kroeg met de volgepieste voegen bellen om te vragen waar Harry blijft.
Nee, dan is TS gewoon gek in dr kop en een tokkie en die dochter van 16 die naakt snachts naar de wc gaat ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef tonja het volgende:
Stel he, stel, dat dit geen troll is. Dan zijn sommige reakties best wel hard zeg maar.
Ja dat is waar, maar ik wilde t toch ff kwijt...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je hebt daar gelijk in hoor. Daarom heb ik (en vele andere met mij) toch al wel veel ernstige berichten aan haar gepost. Nu zijn we wat aan het dollen, maar lees maar eens terug... ze heeft al veel nuchtere raad gekregen. Ze doet er wel niets mee, maar dat is dan weer een ander verhaal...
En er weinig onkruid in de voortuin staat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou snap ik eindelijk waarom dat huis zo goedkoop is....
Klopt, maar t kan zomaar zijn dat ts inderdaad een hersenloze idioot isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn al heel veel serieuze reacties geweest hoor, maar het lijkt alsof TS er weinig mee zal doen.
Ik heb nog niet geroepen dat het een troll is, alleen dat ze haar dochters niet naakt doorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef tonja het volgende:
Begrijp ik ook wel. Ik zit heel hard te hopen dat het niet waar is, want mijn moederhart bloedt voor die kinderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik wilde t toch ff kwijt...
Oh ja, maar die optie hou ik zeer zeker ook open.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt, maar t kan zomaar zijn dat ts inderdaad een hersenloze idioot is
En daarom is het pretty crappy dat TS wat al te eh, open is wat betreft de namen en de woonplaats van deze vrolijke Brady Bunch. Nu was het al geen hoogvlieger, zeg maar, alleen een beetje jammer dat nu die dochters er zo'n beetje door jan en alleman met google-skills mee geconfronteerd kunnen worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef tonja het volgende:
Er zal vast een FOKKER zijn die deze arme meisjes in huis wilt nemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Begrijp ik ook wel. Ik zit heel hard te hopen dat het niet waar is, want mijn moederhart bloedt voor die kinderen.
Dat, en hoeveel mensen op school van de oudste (of de jongste) dochter zouden er op FOK! zitten? "Joh, jouw moeder post wel rare dingen over jou op internet."quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En daarom is het pretty crappy dat TS wat al te eh, open is wat betreft de namen en de woonplaats van deze vrolijke Brady Bunch. Nu was het al geen hoogvlieger, zeg maar, alleen een beetje jammer dat nu die dochters er zo'n beetje door jan en alleman met google-skills mee geconfronteerd kunnen worden.
Dat is wel waar. Maar aan de andere kant moeten haar ogen ook eens geopend worden. Dat moet miss op een harde manier, anders dringt het helemaal niet tot haar door.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef tonja het volgende:
maar dat duurt toch niet zo lang?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:17 schreef Hanako het volgende:
[..]
Geef die hond eens een beetje rust ik wens ook niet gestoord te worden als ik moet poepen.
Niet mee eens, je moet veilig zijn in je eigen huis, ook als puberdochter die gewend is naakt te slapen en als ze een keer moet pissen gewoon vanuit bed slaapdronken veilig naakt kan gaan pissen. Maar goed, de verdere omstandigheden die TS in de afgelopen 3 topics omschrijft maken wel dat je je vraagtekens zet bij hoe die opvoeding gaat daar ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dan is TS gewoon gek in dr kop en een tokkie en die dochter van 16 die naakt snachts naar de wc gaat ook
Hoop van niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef Hanako het volgende:
[..]
Er zal vast een FOKKER zijn die deze arme meisjes in huis wilt nemen.
Zit ik al anderhalf topic aan te denkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:18 schreef Leandra het volgende:
Het valt me al mee dat Johannes zich nog niet aangemeld heeft om zijn kant van het verhaal te geven....
Wat niet is kan in topic 4 komenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zit ik al anderhalf topic aan te denken
Als de namen kloppen en de situatie van het uit huis geplaatste kind ook klopt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat, en hoeveel mensen op school van de oudste (of de jongste) dochter zouden er op FOK! zitten? "Joh, jouw moeder post wel rare dingen over jou op internet."
Hoe groot zou de kans zijn dat jeugdzorg hier meeleest en dit herkent trouwens?
Stel dat de zoon van mijn ex dan wel vriendin ook een figuur als deze TS poedelnaakt door mijn huis hobbelt tja... keiharde mep en terug zijn bed in.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet mee eens, je moet veilig zijn in je eigen huis, ook als puberdochter die gewend is naakt te slapen en als ze een keer moet pissen gewoon vanuit bed slaapdronken veilig naakt kan gaan pissen. Maar goed, de verdere omstandigheden die TS in de afgelopen 3 topics omschrijft maken wel dat je je vraagtekens zet bij hoe die opvoeding gaat daar ja.
Dan is TS de aap gelogeerdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de namen kloppen en de situatie van het uit huis geplaatste kind ook klopt?
Degene die die case behandeld heeft zou het zomaar kunnen herkennen, aangenomen dat dat iemand is met hart voor z'n werk en een beetje fatsoenlijk geheugen.
Een meisje van 16 hoort 's nacht even iets aan te trekken als ze naakt gaat plassen terwijl de vriend van haar moeder in huis is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet mee eens, je moet veilig zijn in je eigen huis, ook als puberdochter die gewend is naakt te slapen en als ze een keer moet pissen gewoon vanuit bed slaapdronken veilig naakt kan gaan pissen. Maar goed, de verdere omstandigheden die TS in de afgelopen 3 topics omschrijft maken wel dat je je vraagtekens zet bij hoe die opvoeding gaat daar ja.
Huh??? ik snap deze zin nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef Hanako het volgende:
[..]
Stel dat de zoon van mijn ex dan wel vriendin ook een figuur als deze TS poedelnaakt door mijn huis hobbelt tja... keiharde mep en terug zijn bed in.
nah ben ik niet met je eens, hoe klein is die kans nou dat ie der betrapt en het is donker. als het ELKE keer is tja dan moet ze misschien wel nadenken jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een meisje van 16 hoort 's nacht even iets aan te trekken als ze naakt gaat plassen terwijl de vriend van haar moeder in huis is.
Ik snap het inmiddels ook niet meer wat de relatie tussen haar en mij isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Huh??? ik snap deze zin niet![]()
ik heb hem 3x gelezen
Mee eens maar dat maakt het verhaal (als het al waar is idd, snap ik) er niet minder ernstig door. Maar goed, mijn punt was eigenlijk dat als je denkt dat iemand een trol is dat het ontmaskeren niet zo zinvol is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En daarom is het pretty crappy dat TS wat al te eh, open is wat betreft de namen en de woonplaats van deze vrolijke Brady Bunch. Nu was het al geen hoogvlieger, zeg maar, alleen een beetje jammer dat nu die dochters er zo'n beetje door jan en alleman met google-skills mee geconfronteerd kunnen worden.
De 2 voorgaande topics staan in de OP, zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef BlueMage het volgende:
Waar gaat dit allemaal over, ik moet me duidelijk eens even gaan inlezen in deze boeiende materie.![]()
Het is nu al een klassiekerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 2 voorgaande topics staan in de OP, zeker de moeite waard.
Ja volledig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Ik kom een beetje laat op dit feestje, maar bestaan er heteromannen die volkomen koud blijven van naakte 16-jarige meiden?
maar je valt op haar zoon?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:23 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik snap het inmiddels ook niet meer wat de relatie tussen haar en mij is
Ga ik doen met wat popcorn d'rbij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 2 voorgaande topics staan in de OP, zeker de moeite waard.
Snel, snel, snel, zodat je bij het begin van topic 4 helemaal bij bent.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef BlueMage het volgende:
Waar gaat dit allemaal over, ik moet me duidelijk eens even gaan inlezen in deze boeiende materie.![]()
Van 16-jarige meiden wel ja. Liever toch minstens een jaar of 5 ouder.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Ik kom een beetje laat op dit feestje, maar bestaan er heteromannen die volkomen koud blijven van naakte 16-jarige meiden?
Ik heb echt alles gelezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Snel, snel, snel, zodat je bij het begin van topic 4 helemaal bij bent.
Ben ik ook niet trouwens, ik heb topic 1 helemaal niet gelezen, en van topic 2 alleen de OP en de paar posts van TS voor mijn eigen eerste post... ergens achterin het topic
No commentquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar je valt op haar zoon?![]()
Topic één is echt goed. Vooral mijn inbreng.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Snel, snel, snel, zodat je bij het begin van topic 4 helemaal bij bent.
Ben ik ook niet trouwens, ik heb topic 1 helemaal niet gelezen, en van topic 2 alleen de OP en de paar posts van TS voor mijn eigen eerste post... ergens achterin het topic
Ik ookquote:
Ben er al uit wat mij bezielt heeft om een vrouw te daten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je een Homo ''in de kast''?
Kom d'r uit man
Al begint het nu zonder TS wel een beetje saai te wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ookHet lijkt op zo'n een keislechte soap die zo slecht is dat ze weer goed wordt.
En dan denk je dat je al de drama hebt gehad en dat volgt er nog meer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ookHet lijkt op zo'n een keislechte soap die zo slecht is dat ze weer goed wordt.
Of Harry is terug en heeft haar in elkaar geslagenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:31 schreef mirannie het volgende:
Of jeugdzorg is aan de deur geweest
Na de reclame volgt er meer
Oeh, Dirty Harry.... dat die nu pas valtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het zou zomaar het recept voor een of andere sitcom kunnen worden, deze reeks. "When Harry met TS'' of eh, iets waarin de protagonist bij de sociale dienst werkt en dan door een of ander WAANZINNIG plot-device gedwongen wordt in het huis van TS, Dirty Harry en de meiden te logeren. Voor een jaar.
Ik zou kijken. Denk ik.
Boos omdat zijn kroeg dicht was... Wat natuurlijk haar schuld wasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Of Harry is terug en heeft haar in elkaar geslagen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het zou zomaar het recept voor een of andere sitcom kunnen worden, deze reeks. "When Harry met TS'' of eh, iets waarin de protagonist bij de sociale dienst werkt en dan door een of ander WAANZINNIG plot-device gedwongen wordt in het huis van TS, Dirty Harry en de meiden te logeren. Voor een jaar.
Ik zou kijken. Denk ik.
Ik zou ook kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zou kijken. Denk ik.
En zo is de cirkel weer rond: Harry die midden in de nacht wakker wordt met een stijve om te gaan plassenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Of de hond heeft op haar laptop gepiest...... of Harry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |