Deze TS is de oorspronkelijke TSquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:39 schreef summer2bird het volgende:
Die vriend spoort sowieso niet.
Wie is de oorspronkelijke TS? Lees ik erover heen?
Dat raad ik hen ten zeerste aan deeltje 2 is ook een pareltje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef Marie30 het volgende:
Ik raad de nieuwkomers aan om vooral topic 1 te lezen
Voor iemand van britse afkomst is haar nederlands heel redelijk hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hoop dat dit een troll is
niet vanwege de situatie maar het bedroevende taalgebruik en het feit dat ik hoop dat niemands eerste reactie op zoiets een topic maken is
'me ex' is nou niet echt een fout omdat je engels bent maar een typische tokkie foutquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef helloisitme het volgende:
taalgebruik? bij mijn weten kan ik prima Nederlands. ben Engelse van origine, maar me ex (vader van me twee dochters) was internationaal truckchaffeur en Nederlander. onze kids zijn 2talig opgevoed. dus perfect Nederlands nou misschien niet, maar behoorlijk goed toch zeker wel.
Mijn en mij, niet me, na een punt of vraagteken komt een hoofdletter, ik kan (en daar heb ik ook geen zin in) niet op je andere berichten de taalnazi uithangen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:43 schreef helloisitme het volgende:
taalgebruik? bij mijn weten kan ik prima Nederlands. ben Engelse van origine, maar me ex (vader van me twee dochters) was internationaal truckchaffeur en Nederlander. onze kids zijn 2talig opgevoed. dus perfect Nederlands nou misschien niet, maar behoorlijk goed toch zeker wel.
Dit moet ik lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:45 schreef mirannie het volgende:
Ja, in jullie kringen is het inderdaad heel gebruikelijk om mijn te vervangen voor me![]()
Overigens raad ik de nieuwkomers aan om zeker ook deel 2 te lezen waarin TS (die in het `verleden` een drankprobleem heeft gehad) besluit een biertje te drinken om 10 uur ´s morgens voor ze het gesprek met haar dochter aangaat.
Het is het lezen waardquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:49 schreef WAHRHEIT het volgende:
Mmm is het een hoax ? Want het is lang. En dan heb ik al gauw TL;DR drang.
Afgezien van je eigen taalgebruik, vind ik dat SMSje wel vrij ziek.... dat hij zichzelf "pappie" noemt tegen je 13-jarige dochter die hij 1½ jaar kent....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:55 schreef helloisitme het volgende:
hij heeft wel me jongste dochter geSMSt. iets in de trant van heey pappie hier hou je taai meis ik kom snel terug love you xxx
:-( kankerlijer
Dat staat idd allemaal in de andere twee delenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn en mij, niet me, na een punt of vraagteken komt een hoofdletter, ik kan (en daar heb ik ook geen zin in) niet op je andere berichten de taalnazi uithangen.
Ik gok dat je rond de 36-48 jaar oud bent, een lage opleiding hebt gedaan en het vaker is gebeurd dat je op foute mannen viel.
Het open blikje bier dat er nog stond van de vorige avondquote:
Dit kan natuurlijk ook gewoon een lieve bedoeling hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:52 schreef helloisitme het volgende:
Leandra dat deed hij wel vaker. "pappie lust wel een biertje" of "pappie is vanavond weer thuis". de meiden stoorden zich er niet aan. Maar dat was dus vrij gebruikelijk, vrij snel ging hij zichzelf al zo noemen. eerst voor de grap en het is er een beetje ingeslopen.
Maar je zei toch dat ze verder nooit naakt of halfnaakt door het huis liep? En nu blijkt dus dat ze bij het ontbijt ook zeer schaars gekleed zit... Ik zal wel preuts zijn ofzo, maar ik vind het allemaal echt niet normaalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:51 schreef helloisitme het volgende:
wolkenkrabber; daar komt het wel op neer. Heb haar gezegd dat als ze weer zoiets vermoed dat ze direct naar mij komt.
En ook dat ze snachts voortaan een tshirt en joggingbroek aantrekt als ze naar de wc moet. En aan de ontbijttafel niet meer in ondergoed maar gewoon normaal gekleed of anders joggingpak.
gewoon omdat dat prettiger is voor haar voor mij voor Harry...
dus ja ik volg jullie tips wel op en hoop dat dit zo een beetje in goede banen leid...
Ik heb het vermoeden dat 'pappie' wel meer dan een biertje lustquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:52 schreef helloisitme het volgende:
Leandra dat deed hij wel vaker. "pappie lust wel een biertje" of "pappie is vanavond weer thuis". de meiden stoorden zich er niet aan. Maar dat was dus vrij gebruikelijk, vrij snel ging hij zichzelf al zo noemen. eerst voor de grap en het is er een beetje ingeslopen.
Je bent 38 en je oudste kind is 16, je was dus 22 toen ze geboren werd.... beetje laat om met een opleiding te beginnen lijkt me, voor die tijd niet de moeite genomen wat te leren?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:48 schreef helloisitme het volgende:
Sorry voor de taal, dan. Ik hoop dat ik wel een beetje begrijpelijk kan blijven voor jullie?
Ik ben 38 jaar ben moeder dat is mijn opleiding. En ja heb wel foute vriendjes gehad...
Ah ok, kreeg het idee van slipje en beha ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:54 schreef helloisitme het volgende:
niet naakt nee. met het ontbijt draagt ze meestal spaghettitopje oid en een onderbroek. en dan wel een damexboxer geen string oid.
Oh en dat ook jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:45 schreef mirannie het volgende:
Overigens raad ik de nieuwkomers aan om zeker ook deel 2 te lezen waarin TS (die in het `verleden` een drankprobleem heeft gehad) besluit een biertje te drinken om 10 uur ´s morgens voor ze het gesprek met haar dochter aangaat.
Ziekelijk met kinderen die de jouwe niet zijn en die leeftijd al hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:52 schreef helloisitme het volgende:
Met meiden van 13 en 16?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:53 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Dit kan natuurlijk ook gewoon een lieve bedoeling hebben
Wat heb je tussen de middelbare school en je eerste kind gedaan dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:55 schreef helloisitme het volgende:
Leandra ik heb gewoon de middelbare school afgemaakt. verder door problemen toen niet aan toe gekomen om te studeren.
Dit jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:58 schreef mirannie het volgende:
Misschien wordt het eens tijd het rechte pad te kiezen, je leven hangt zo te horen van problemen aan elkaar. Als moeder heb je de plicht om je kinderen een normale en stabiele thuissituatie te bieden. Het enige wat ik opmaak uit jouw verhalen is dat jij niet alleen kan zijn en dus man naar man je huis in sleept (of inwoont bij iemand) ook al heb je totaal geen idee of deze mannen betrouwbaar zijn om je kinderen bij neer te zetten. Is het ooit wel eens in je opgekomen dat je misschien eens de kinderen op de eerste plaats moet zetten ipv je eigen behoeftes?
Dat denk ik ook ja. Zij met d´r vrije opvoeding. Laat me niet lachen, dit is geen opvoeding. Veel te druk met zichzelf. Snap best dat jeugdzorg kind nummer 3 niet ook nog eens naar de klote wilde laten gaan bij haar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit ja
Heb ik in topic één al gepost, maar ging ze ook al niet op in. Ze neemt geen verantwoordelijkheden als moeder. Die kinderen zijn compleet verpest en gedoemd in de toekomst
Je kunt ook alleen de posts van TS lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga toch maar eens deel 1 verder af lees, heb de eerste 60 posts al gehad, maar was bang in deel 2 en nu 3 iets te missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |