quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Let op!
Potentiële troll.
Verhaal lijkt verdacht veel op deze film:
quote:
Potentieel, maar ze is voor nu weg, morgen weten we meer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:26 schreef Tayu het volgende:
Ik vind het wel een beetje jammer, dat TS meteen als troll afgeschilderd wordt, of als ongeloofwaardig. Zo vreemd is dit verhaal niet.
Kom op zeg.... je moet al een josti zijn als dit je overkomt en je er zo over denkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:26 schreef Tayu het volgende:
Ik vind het wel een beetje jammer, dat TS meteen als troll afgeschilderd wordt, of als ongeloofwaardig. Zo vreemd is dit verhaal niet.
Zulke mensen bestaan, en dus bestaan er ook zulke verhalen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kom op zeg.... je moet al een josti zijn als dit je overkomt en je er zo over denkt.
Ik geloof er geen hol van....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Zulke mensen bestaan, en dus bestaan er ook zulke verhalen.
Ja, voor alle partijen, ook voor TS in dat geval.quote:
Het is hier wel fok he, voor betutteling heb je libelle/viva forumquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:30 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, voor alle partijen, ook voor TS in dat geval.
Ik neem aan dat zij dit topic is gestart in de hoop goed advies te ontvangen, en niet hier ook nog eens door de drek gesleurd te worden. Ze weet zelf ook allang dat ze ergens een fout heeft gemaakt, ze is nu op zoek naar een oplossing.
Denk je dat echt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:30 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, voor alle partijen, ook voor TS in dat geval.
Ik neem aan dat zij dit topic is gestart in de hoop goed advies te ontvangen, en niet hier ook nog eens door de drek gesleurd te worden. Ze weet zelf ook allang dat ze ergens een fout heeft gemaakt, ze is nu op zoek naar een oplossing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Tegengas mag toch gewoon op Fok! ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is hier wel fok he, voor betutteling heb je libelle/viva forum
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Denk je dat echt?
Ze komt naar Nederland en gaat zomaar met haar kinderen bij iemand inwonen.
Ze hebben zogenaamd maar paar keer geneukt en heeft toch al gewoon kind van hem.
Sorry maar ze ziet het denk ik niet.
Ik ben nu hard, maar dat moet ook soms.
Later zal ze me dankbaar zijn.Volgens mij heb jij een ander verhaal gelezen dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las, dat ze anderhalf jaar geleden iemand in huis heeft genomen, die ze in de kroeg had ontmoet
Ze heeft geen enkel kind van hem. Ze kennen elkaar net anderhalf jaar.
Kind van die Surinaamse gozer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een ander verhaal gelezen dan ik
Ik las, dat ze anderhalf jaar geleden iemand in huis heeft genomen, die ze in de kroeg had ontmoet
Ze heeft geen enkel kind van hem. Ze kennen elkaar net anderhalf jaar.
Volgens mij, ben ik de enige die tegengas geeft tegen alle vooronderstellingen. Iemand ff lekker ongenuanceerd bashen, is niet zo moeilijk. En leuk vermaak, blijkbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |