Probeer op het gedrag van je dochters te letten:quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef helloisitme het volgende:
Dus er is niks aan de hand? ik stel me eigen aan? Ik zie spoken?
Dat weet ik niet, maar de manier van vertellen komt heel erg over alsof je bevestinging zoekt van je eigen vermoedens i.p.v. er objectief probereren te blijven.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef helloisitme het volgende:
Dus er is niks aan de hand? ik stel me eigen aan? Ik zie spoken?
Ditquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef Aleria het volgende:
[..]
Probeer op het gedrag van je dochters te letten:
Is daar iets in veranderd de laatste tijd?
Je zegt dat ze eerst weg van hem waren, hoe is dat nu?
Zijn ze vaak alleen met hem in de woonkamer, of zitten ze vooral in de slaapkamer?
Proberen ze hem te ontwijken?
Ik vind dat sowieso ja... Raar dat ze dat doen terwijl er eigenlijk toch een 'vreemde' man in hun huis slaapt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, ik snap wel dat je alert bent.. Ms moet je dochter sowieso niet naakt rondlopen..
Maar jaloers zijn op je dochters is wel weer wat anders...
Nou, 1,5 jaar is toch niet zo kort?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Maar hij voelt al vaderliefde na zo'n korte tijd? Knap
Ik zou me ws ook niet fijn bij hebben gevoeld.. Ben blij dat ik een jochie heb w.d.b...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso ja... Raar dat ze dat doen terwijl er eigenlijk toch een 'vreemde' man in hun huis slaapt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef helloisitme het volgende:
Ja Jojoortje dat is snel gegaan. Hij heeft me dochters gelijk geaccepteerd en ook alles voor ze over gehad, vooral voor me oudste. Eindjes rijden, mee naar de bioscoop, dans auditie voor haar geregeld etc, naar school brengen...dat is er nu wel af vooral omdat mn oudste echt heel erg aan het puberen is sinds kort.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso ja... Raar dat ze dat doen terwijl er eigenlijk toch een 'vreemde' man in hun huis slaapt.
Vind ik wel. Vooral vaderliefde voelen voor 2 tieners, knap!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, 1,5 jaar is toch niet zo kort?
Samen met z'n tweeën eindjes rijden en naar de bioscoop?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef helloisitme het volgende:
Ja Jojoortje dat is snel gegaan. Hij heeft me dochters gelijk geaccepteerd en ook alles voor ze over gehad, vooral voor me oudste. Eindjes rijden, mee naar de bioscoop, dans auditie voor haar geregeld etc, naar school brengen...dat is er nu wel af vooral omdat mn oudste echt heel erg aan het puberen is sinds kort.
Ik snap wel wat je bedoelt, mijn vriend kan zoonlief soms beter handelen dan ik... Pubers..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef helloisitme het volgende:
Mannen begrijpen mannen beter. Merk ik op mijn werk vaak ook, tot groot ongenoegen van hun persoonlijk begeleiders (vrouwen) kom ik gewoon sneller tot het probleem en laat ze ook niet met rust tot de kern boven tafel is... Probeer mijn collega's niet in het vaarwater te zitten, maar wel informatie boven water te krijgen zodat zij er verder mee kunnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, mijn vriend kan zoonlief soms beter handelen dan ik... Pubers..
Hehe ja. Ik ben er alleen maar blij mee hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mannen begrijpen mannen beter. Merk ik op mijn werk vaak ook, tot groot ongenoegen van hun persoonlijk begeleiders (vrouwen) kom ik gewoon sneller tot het probleem en laat ze ook niet met rust tot de kern boven tafel is... Probeer mijn collega's niet in het vaarwater te zitten, maar wel informatie boven water te krijgen zodat zij er verder mee kunnen.
Allemaal dezelfde poes...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:29 schreef helloisitme het volgende:
Nou ze slaapt altijd naakt en onderling maakte wij er nooit een probleem van, we hebben uiteindelijk toch allemaal dezelfde poes tussen de benen. Maar idd toen mijn vriend erbij kwam had dat misschien moeten stoppen...toch loopt ze niet overdag naakt rond ofzo ze slaapt alleen naakt en als ze dan s nachts moet plassen...tja dan kan zoiets voorkomen.
Dit; projectie van eigen onzekerheid.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Je ziet graag dingen die jezelf wilt zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |