abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112591819
Ben een vrouw van 38jr en sinds 3jr gescheiden. Heb twee tienerdochters eentje van 13 en eentje van 16.

Sinds anderhalf jaar heb ik een nieuwe vriend en na een jaar is hij ook bij ons ingetrokken. Hij had niks en wij hebben samen zijn leven op gebouwd.
Hij is helemaal weg van de meiden en zij in het begin ook van hem.

Nu is het zo dat ik best jalours kan worden op me dochters. Hun huid, haar en figuur zo jong en dun allemaal en dat doet me wel beseffen dat dat voor mij er niet meer in zit
Ben nog steeds slank maar alles wordt wat minder strak met de jaren en heb ook de eerste kraaiepootjes al ontdekt.

Die jalouzie zit me al een tijd dwars. heb verder een goede band met me dochters. Doen veel leuke dingen samen. Nu is het probleem...mn vriend. Hij is 3jr jonger dan mij en ik voel me soms echt een oud lijk naast hem. Van de week gingen we met zn allen zwemmen (toen het nog mooi weer was) en zag ik dat mn vriend echt naar me dochters zat te staren terwijl die in bikini voorbij dartelden. Die blik in zn ogen...ik meende er geiligheid in te zien. ik heb hem daarmee geconfronteerd op een subtiele manier en hij was helemaal verbaasd en zei dat dat vaderliefde was etc. en dat hij geen pedofiel is.

nu zijn er meer incidenten geweest. Ik ben erop gaan letten en het is me een paar keer opgevallen dat hij overdreven staart. Ook kwam me oudste een keer de gang op om naar de wc te gaan s nachts. zij slaapt naakt. mn vriend ging ook plassen en had haar naakt gezien per ongeluk. daarna stapt hij met een stijve lid het bed in en drukt hem gelijk bij mij naar binnen, zo geil was hij. Ik ben daarna heel overstuur geweest en heb hem gevraagd of hij zo geil was geworden omdat hij mijn dochter naakt gezien had in de badkamer.

toen is onze ruzie zwaar ge ecaleert. Hij noemt mij een paranoia wijf dat helemaal de draad kwijt is geraakt. Hij zegt dat ik onzeker ben en dit op me meiden projecteer. Ik weet niet meer wat ik moet denken zit met me handen in het haar. Ben ik nou gek...of is hier echt meer aan de hand?

Please een beetje normale reacties ik ben echt ten einde raad...
pi_112591919
Je ziet graag dingen die jezelf wilt zien.
pi_112592012
Dus er is niks aan de hand? ik stel me eigen aan? Ik zie spoken?
pi_112592167
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef helloisitme het volgende:
Probeer op het gedrag van je dochters te letten:
Is daar iets in veranderd de laatste tijd?

Je zegt dat ze eerst weg van hem waren, hoe is dat nu?
Zijn ze vaak alleen met hem in de woonkamer, of zitten ze vooral in de slaapkamer?
Proberen ze hem te ontwijken?
pi_112592286
ze hebben wat meer afstand van hem genomen Aleria. eerst waren ze echt weg van hem. stukken rijden met de auto etc. ze wilden overal mee naar toe. dat is laatste tijd minder geworden. ze zijn ook wel echt aan het puberen. keren zich van mij af en dus ook van me vriend.
pi_112592310
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef helloisitme het volgende:
Dat weet ik niet, maar de manier van vertellen komt heel erg over alsof je bevestinging zoekt van je eigen vermoedens i.p.v. er objectief probereren te blijven.

Een halfstijve als je net je bed uitloopt is doodnormaal.
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2012 @ 23:22:42 #7
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112592326
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef Aleria het volgende:

[..]

Probeer op het gedrag van je dochters te letten:
Is daar iets in veranderd de laatste tijd?

Je zegt dat ze eerst weg van hem waren, hoe is dat nu?
Zijn ze vaak alleen met hem in de woonkamer, of zitten ze vooral in de slaapkamer?
Proberen ze hem te ontwijken?
Dit

Plus: 38 is bijlange niet oud. Steek je energie niet in het jaloers zijn (want kom op, heeft geen nut en het zijn je kinderen) maar in het verzorgen van jezelf. Steek wat tijd en geld in jezelf, ontspanning,
leuke kleding, kapper, schoonheidssalon,... en je voelt je al een pak beter.
Are you fokking to me?
pi_112592472
Nou ik verzorg mezelf wel goed. Ik heb lang haar en ga regelmatig naar de kapper om het te kleuren en te ontpunten. Ik pak drie keer per week een zonnebankje en sport. Laat me nagels doen; verzorgd ben ik zeker.
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:25:44 #9
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112592533
Mjah, ik snap wel dat je alert bent.. Ms moet je dochter sowieso niet naakt rondlopen..
Maar jaloers zijn op je dochters is wel weer wat anders...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_112592590
Maar hij voelt al vaderliefde na zo'n korte tijd? Knap :)
Noot noot.
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2012 @ 23:27:19 #11
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112592612
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, ik snap wel dat je alert bent.. Ms moet je dochter sowieso niet naakt rondlopen..
Maar jaloers zijn op je dochters is wel weer wat anders...
Ik vind dat sowieso ja... Raar dat ze dat doen terwijl er eigenlijk toch een 'vreemde' man in hun huis slaapt.
Are you fokking to me?
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:27:42 #12
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112592635
quote:
19s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Maar hij voelt al vaderliefde na zo'n korte tijd? Knap :)
Nou, 1,5 jaar is toch niet zo kort?
pi_112592655
Ja Jojoortje dat is snel gegaan. Hij heeft me dochters gelijk geaccepteerd en ook alles voor ze over gehad, vooral voor me oudste. Eindjes rijden, mee naar de bioscoop, dans auditie voor haar geregeld etc, naar school brengen...dat is er nu wel af vooral omdat mn oudste echt heel erg aan het puberen is sinds kort.
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:29:02 #14
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112592716
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:27 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik vind dat sowieso ja... Raar dat ze dat doen terwijl er eigenlijk toch een 'vreemde' man in hun huis slaapt.
Ik zou me ws ook niet fijn bij hebben gevoeld.. Ben blij dat ik een jochie heb w.d.b...
pi_112592743
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef helloisitme het volgende:
Ja Jojoortje dat is snel gegaan. Hij heeft me dochters gelijk geaccepteerd en ook alles voor ze over gehad, vooral voor me oudste. Eindjes rijden, mee naar de bioscoop, dans auditie voor haar geregeld etc, naar school brengen...dat is er nu wel af vooral omdat mn oudste echt heel erg aan het puberen is sinds kort.
:D
Eindjes rijden :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112592746
Je kan hem altijd uittesten en vragen als hij het erg vind als een van de dochters een keer een nachtje mee zou doen. :9~ *;
pi_112592750
Nou ze slaapt altijd naakt en onderling maakte wij er nooit een probleem van, we hebben uiteindelijk toch allemaal dezelfde poes tussen de benen. Maar idd toen mijn vriend erbij kwam had dat misschien moeten stoppen...toch loopt ze niet overdag naakt rond ofzo ze slaapt alleen naakt en als ze dan s nachts moet plassen...tja dan kan zoiets voorkomen.
pi_112592752
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:27 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Vind ik ook.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:27 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nou, 1,5 jaar is toch niet zo kort?
Vind ik wel. Vooral vaderliefde voelen voor 2 tieners, knap!
quote:
Samen met z'n tweeën eindjes rijden en naar de bioscoop?
Noot noot.
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:30:05 #19
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112592779
quote:
Ik snap wel wat je bedoelt, mijn vriend kan zoonlief soms beter handelen dan ik... Pubers.. :X
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:33:05 #20
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112592987
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt, mijn vriend kan zoonlief soms beter handelen dan ik... Pubers.. :X
Mannen begrijpen mannen beter. Merk ik op mijn werk vaak ook, tot groot ongenoegen van hun persoonlijk begeleiders (vrouwen) kom ik gewoon sneller tot het probleem en laat ze ook niet met rust tot de kern boven tafel is... Probeer mijn collega's niet in het vaarwater te zitten, maar wel informatie boven water te krijgen zodat zij er verder mee kunnen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:34:16 #21
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112593046
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:33 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mannen begrijpen mannen beter. Merk ik op mijn werk vaak ook, tot groot ongenoegen van hun persoonlijk begeleiders (vrouwen) kom ik gewoon sneller tot het probleem en laat ze ook niet met rust tot de kern boven tafel is... Probeer mijn collega's niet in het vaarwater te zitten, maar wel informatie boven water te krijgen zodat zij er verder mee kunnen.
Hehe ja. Ik ben er alleen maar blij mee hoor :D
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2012 @ 23:34:21 #22
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_112593051
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:29 schreef helloisitme het volgende:
Nou ze slaapt altijd naakt en onderling maakte wij er nooit een probleem van, we hebben uiteindelijk toch allemaal dezelfde poes tussen de benen. Maar idd toen mijn vriend erbij kwam had dat misschien moeten stoppen...toch loopt ze niet overdag naakt rond ofzo ze slaapt alleen naakt en als ze dan s nachts moet plassen...tja dan kan zoiets voorkomen.
Allemaal dezelfde poes... :') Wel je gaat er licht over en dat zijn dan je minderjarige dochters.
Wat een onzin ook die laatste zin... want een kamerjas aandoen om te gaan plassen is ontzettend veel werk hé. :')
Are you fokking to me?
pi_112593058
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Je ziet graag dingen die jezelf wilt zien.
Dit; projectie van eigen onzekerheid.

Maar goed: kan ook zijn dat we hier met zijn allen gruwelijk hard getrolld worden.
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:35:36 #24
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_112593111
Ja, dat naakt rond dartelen 's nachts vind ik ook vreemd..
pi_112593119
-opzouten -

[ Bericht 86% gewijzigd door Crutch op 07-06-2012 23:36:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')