Probeer op het gedrag van je dochters te letten:quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef helloisitme het volgende:
Dus er is niks aan de hand? ik stel me eigen aan? Ik zie spoken?
Dat weet ik niet, maar de manier van vertellen komt heel erg over alsof je bevestinging zoekt van je eigen vermoedens i.p.v. er objectief probereren te blijven.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:18 schreef helloisitme het volgende:
Dus er is niks aan de hand? ik stel me eigen aan? Ik zie spoken?
Ditquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:20 schreef Aleria het volgende:
[..]
Probeer op het gedrag van je dochters te letten:
Is daar iets in veranderd de laatste tijd?
Je zegt dat ze eerst weg van hem waren, hoe is dat nu?
Zijn ze vaak alleen met hem in de woonkamer, of zitten ze vooral in de slaapkamer?
Proberen ze hem te ontwijken?
Ik vind dat sowieso ja... Raar dat ze dat doen terwijl er eigenlijk toch een 'vreemde' man in hun huis slaapt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:25 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, ik snap wel dat je alert bent.. Ms moet je dochter sowieso niet naakt rondlopen..
Maar jaloers zijn op je dochters is wel weer wat anders...
Nou, 1,5 jaar is toch niet zo kort?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Maar hij voelt al vaderliefde na zo'n korte tijd? Knap
Ik zou me ws ook niet fijn bij hebben gevoeld.. Ben blij dat ik een jochie heb w.d.b...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso ja... Raar dat ze dat doen terwijl er eigenlijk toch een 'vreemde' man in hun huis slaapt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef helloisitme het volgende:
Ja Jojoortje dat is snel gegaan. Hij heeft me dochters gelijk geaccepteerd en ook alles voor ze over gehad, vooral voor me oudste. Eindjes rijden, mee naar de bioscoop, dans auditie voor haar geregeld etc, naar school brengen...dat is er nu wel af vooral omdat mn oudste echt heel erg aan het puberen is sinds kort.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso ja... Raar dat ze dat doen terwijl er eigenlijk toch een 'vreemde' man in hun huis slaapt.
Vind ik wel. Vooral vaderliefde voelen voor 2 tieners, knap!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, 1,5 jaar is toch niet zo kort?
Samen met z'n tweeën eindjes rijden en naar de bioscoop?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef helloisitme het volgende:
Ja Jojoortje dat is snel gegaan. Hij heeft me dochters gelijk geaccepteerd en ook alles voor ze over gehad, vooral voor me oudste. Eindjes rijden, mee naar de bioscoop, dans auditie voor haar geregeld etc, naar school brengen...dat is er nu wel af vooral omdat mn oudste echt heel erg aan het puberen is sinds kort.
Ik snap wel wat je bedoelt, mijn vriend kan zoonlief soms beter handelen dan ik... Pubers..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef helloisitme het volgende:
Mannen begrijpen mannen beter. Merk ik op mijn werk vaak ook, tot groot ongenoegen van hun persoonlijk begeleiders (vrouwen) kom ik gewoon sneller tot het probleem en laat ze ook niet met rust tot de kern boven tafel is... Probeer mijn collega's niet in het vaarwater te zitten, maar wel informatie boven water te krijgen zodat zij er verder mee kunnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, mijn vriend kan zoonlief soms beter handelen dan ik... Pubers..
Hehe ja. Ik ben er alleen maar blij mee hoorquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mannen begrijpen mannen beter. Merk ik op mijn werk vaak ook, tot groot ongenoegen van hun persoonlijk begeleiders (vrouwen) kom ik gewoon sneller tot het probleem en laat ze ook niet met rust tot de kern boven tafel is... Probeer mijn collega's niet in het vaarwater te zitten, maar wel informatie boven water te krijgen zodat zij er verder mee kunnen.
Allemaal dezelfde poes...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:29 schreef helloisitme het volgende:
Nou ze slaapt altijd naakt en onderling maakte wij er nooit een probleem van, we hebben uiteindelijk toch allemaal dezelfde poes tussen de benen. Maar idd toen mijn vriend erbij kwam had dat misschien moeten stoppen...toch loopt ze niet overdag naakt rond ofzo ze slaapt alleen naakt en als ze dan s nachts moet plassen...tja dan kan zoiets voorkomen.
Dit; projectie van eigen onzekerheid.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Je ziet graag dingen die jezelf wilt zien.
Dit ja. Na amper anderhalf jaar, waarvan er één samenwonend? Fuck off. Het klinkt als een rasechte engerd.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Maar hij voelt al vaderliefde na zo'n korte tijd? Knap
Dat laatste als je op het taal gebruik let en hoe de zinnen zijn samen gesteld maar ik zal het plezier niet verder vergallen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:34 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dit; projectie van eigen onzekerheid.
Maar goed: kan ook zijn dat we hier met zijn allen gruwelijk hard getrolld worden.
Wie niet?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:37 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou het ook wel op een 16 jarige kunnen hoor.
Half jaar pas samenwonend toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit ja. Na amper anderhalf jaar, waarvan er één samenwonend? Fuck off. Het klinkt als een rasechte engerd.
Je hebt gelijk, slechts een half jaar zelfs.quote:
En het is dan toch aan TS, moeder, om de dochters hier sowieso eens op te wijzen? Of ben ik nu gek?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:35 schreef missbehavin het volgende:
Ja, dat naakt rond dartelen 's nachts vind ik ook vreemd..
Ze gaan eindjes rijden en hij kijkt geil naar die 2 dochtersquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:38 schreef -.Noir het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn de klachten dus dat hij goed met de beide dochters op kon schieten en veel met en voor ze deed?
Sommige mensen zijn gewoon vriendelijk.
Benno L was ook vriendelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:38 schreef -.Noir het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn de klachten dus dat hij goed met de beide dochters op kon schieten en veel met en voor ze deed?
Sommige mensen zijn gewoon vriendelijk.
Ik zie het probleem niet met eindjes rijden en hij kéék naar de dochters. Mevrouw dacht geilheid te zien.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze gaan eindjes rijden en hij kijkt geil naar die 2 dochters
Uhuh,vind ik wel.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En het is dan toch aan TS, moeder, om de dochters hier sowieso eens op te wijzen? Of ben ik nu gek?Nou ja, ik heb net zoals jij gelukkig ook een zoon...
Volgens mij ben jij sowieso onzeker (wat je schrijft in je op over je uiterlijk). Maar dat neemt niet weg dat hij volgens mij toch een creep is. Je intuïtie probeert je wat te vertellen. Ik stampte hem eruit als hij zo naar mijn dochters zat te gapen in een zwembad. En koop een kamerjas voor die meiden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:39 schreef helloisitme het volgende:
tja ik hoop ook echt dat dit mijn eigen onzekerheid is die ik op hen projecteer. Maar iets zegt me gewoon dat er iets niet goed steekt, alle alarmbellen gingen af die keer dat hij met stijve in bed stapte nadat hij me oudste in de badkamer gezien had. Normaal is er lang voorspel etc voor nodig om hem een stijve te geven. En nu zonder voorspel, hup een stijve en gelijk erin hangen. Voor me gevoel klopt er dan iets niet. En die dag in het zwembad...ja ik weet niet maar vond echt dat hij wat geilig keek. Hij liet echt ze ogen over de lichamen glijden...mn kids zijn ook vroeg ontwikkeld qua borstomvang etc. Ik had het idee dat hij daarnaar staarde.
Maar ik hoop dat dit mijn onzekerheid is. kan ik tenminste zelf aan werken. al mijn vermoedens juist zijn heb ik daar totaal geen controle op.
Ik neem aan dat je zelf intelligent genoeg bent om te begrijpen dat dit nergens op slaat.quote:
Juist.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij sowieso onzeker (wat je schrijft in je op over je uiterlijk). Maar dat neemt niet weg dat hij volgens mij toch een creep is. Je intuïtie probeert je wat te vertellen. Ik stampte hem eruit als hij zo naar mijn dochters zat te gapen in een zwembad. En koop een kamerjas voor die meiden.
Ruilen?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh,vind ik wel.
And yes, boys are so much easier
Yesquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh,vind ik wel.
And yes, boys are so much easier
Neuh, ben best gehecht geraakt aan die gozerquote:
Ik post alleen maar dingen die wel ergens op slaan.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:41 schreef -.Noir het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf intelligent genoeg bent om te begrijpen dat dit nergens op slaat.
Een pedofiel is vriendelijk tegen kleine kinderen, daarom is iedereen die vriendelijk is tegen kleine kinderen pedofiel!?
Kijken naar de borsten van een dertienjarige is sowieso niet of nooit ok. En al helemaal niet in de rol van de stiefvader.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:40 schreef TimMer1981 het volgende:
Gewoon.
Hij is een vent, dus ja: hij kijkt naar borsten; maakt niet uit van wie ze zijn. Maar dat maakt hem nog geen pedofiel.
Het is wel HAAR huis he? Maar het is wel een tikkeltje raar dat ze het bij een vreemde man doet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:43 schreef Hanako het volgende:
Maar je dochter gewoon naakt laten rondkruipen![]()
Dan tik jezelf ook verre van zuiver.
Op gebied van seksualiteit is hij over tien jaar ook nog een vreemde man voor die kinderen. Allez dat mag ik toch hopen...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is wel HAAR huis he? Maar het is wel een tikkeltje raar dat ze het bij een vreemde man doet.
En ja ik zeg 'vreemde man', want ik neem aan dat ze het ook vanaf het begin deed.
Ik vind het zwaar debiel als hier een kind rond zou lopen naakt dan had het nu een opdonder gehad. En zijn/haar moeder even hard. Echt kom opquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is wel HAAR huis he? Maar het is wel een tikkeltje raar dat ze het bij een vreemde man doet.
En ja ik zeg 'vreemde man', want ik neem aan dat ze het ook vanaf het begin deed.
Datquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:45 schreef missbehavin het volgende:
Intuïtie vertelt je vaak niet voor niets iets...
Ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Op gebied van seksualiteit is hij over tien jaar ook nog een vreemde man voor die kinderen. Allez dat mag ik toch hopen...
Verwar onzekerheid niet zomaar voor intuitie...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:45 schreef missbehavin het volgende:
Intuïtie vertelt je vaak niet voor niets iets...
En dit ook nog eens.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Verwar onzekerheid niet zomaar voor intuitie...
Als mijn kind later naakt wil slapen, heb ik daar geen problemen mee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:45 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik vind het zwaar debiel als hier een kind rond zou lopen naakt dan had het nu een opdonder gehad. En zijn/haar moeder even hard. Echt kom op
Nee dan nog niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als mijn kind later naakt wil slapen, heb ik daar geen problemen mee.
WEL als er evt. een stiefvader aan te pas komt. Of als we logees hebben.
Nee oke. Maar dingen als dat verhaal van die naakte dochter en de 'anders dan normale' seks erna vind ik wel typisch.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dan kunnen ze voor mijn part nog naakt slapen met de deur dicht. Maar naakt gaan plassen... Een kamerjas aangooien duurt dertig secondenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als mijn kind later naakt wil slapen, heb ik daar geen problemen mee.
WEL als er evt. een stiefvader aan te pas komt. Of als we logees hebben.
Kunnen mannen niets aan doen, het gaat ook meer om wat daarmee gedaan wordt... Ik bedoel, als ik de wc in liep bij mijn ex-schoonouders en mijn ex-schoonmoeder besloot daar naakt te gaan zitten piesen zonder de deur op slot te doen... Dan nog MOET ik kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kijken naar de borsten van een dertienjarige is sowieso niet of nooit ok. En al helemaal niet in de rol van de stiefvader.
Als jouw kind later naakt wil slapen en jij wil dat niet, dan ga jij dat 's nachts even controleren of ze wel een broekje aan heeft oid?quote:
Nog niet eensquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze voor mijn part nog naakt slapen met de deur dicht. Maar naakt gaan plassen... Een kamerjas aangooien duurt dertig seconden
Ja daar kun je op rekenen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als jouw kind later naakt wil slapen en jij wil dat niet, dan ga jij dat 's nachts even controleren of ze wel een broekje aan heeft oid?
Mag ik vragen of ze een ander vaderfiguur hebben?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:49 schreef helloisitme het volgende:
Pff kan er gewoon niet van slapen. Die onzekerheid, dat afvragen, maakt mij gek.
Over dat naakt slapen tja...dat deed me oudste altijd al. Heb daar nooit een probleem van gemaakt, ben erg vrij qua opvoeding etc.
dat er een "vreemde" man in huis kwam tja...gewoon oppassen dat je je niet naakt toont het is in de periode dat wij samen wonen ook maar 1x gebeurd.
Het één streept het ander niet weg. En als zo'n vent dan ook nog eens rustig de tijd neemt om met zijn ogen zo op die dochters te blijven hangen rinkelt er hier wel een alarmbelletje of vijf.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als die kids niet anders gewend zijn... Ik ken gezinnen waar iedereen incluis vriendjes/vriendinnetjes bijna geacht werden met zijn allen naakt in bad te gaan...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze voor mijn part nog naakt slapen met de deur dicht. Maar naakt gaan plassen... Een kamerjas aangooien duurt dertig seconden
Intuïtie is een heel sterk iets, en dat is heel moeilijk om te verwarren met enige andere emotie... Wanneer je intuïtie je iets probeert te vertellen dan weet je zonneklaar dat het je intuïtie is. Bij mij toch... Vrouwen hebben dat sowieso ook veel heftiger dan mannen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Damnquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kunnen mannen niets aan doen, het gaat ook meer om wat daarmee gedaan wordt... Ik bedoel, als ik de wc in liep bij mijn ex-schoonouders en mijn ex-schoonmoeder besloot daar naakt te gaan zitten piesen zonder de deur op slot te doen... Dan nog MOET ik kijken(schoonmoeder? trouwma!)
Ik vind pubermeisjes wel wat anders hoor...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als die kids niet anders gewend zijn... Ik ken gezinnen waar iedereen incluis vriendjes/vriendinnetjes bijna geacht werden met zijn allen naakt in bad te gaan...
Een veel gebruikte elastiek en een nieuwe elastiek zijn ook niet het zelfde hoor..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:29 schreef helloisitme het volgende:
Nou ze slaapt altijd naakt en onderling maakte wij er nooit een probleem van, we hebben uiteindelijk toch allemaal dezelfde poes tussen de benen. Maar idd toen mijn vriend erbij kwam had dat misschien moeten stoppen...toch loopt ze niet overdag naakt rond ofzo ze slaapt alleen naakt en als ze dan s nachts moet plassen...tja dan kan zoiets voorkomen.
Ik ben niet Belgischquote:
Ik wil het ook niet, maar ik heb mijn ogen gewoon niet in mijn zak zitten...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
DamnNiet alle mannen zijn zo... De meeste mannen die ik ken, gapen niet naar de borsten van een 13jarige.
Ik ook, maar ik kan me de situatie en de "onschuld" van de meiden in kwestie wel voorstellen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind pubermeisjes wel wat anders hoor...
Hoe oud zijn die kinderen dan? Vroeger ging mijn zoontje hier ook met zijn nichtjes in bad als ze hier bleven slapen. Toen waren ze 2, 4 en 5 jaar. Nu zijn ze 12, 14 en 15 die krijg je/en wil je niet meer in dezelfde badkuip hé... lichamelijk ontwikkeling enzo...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als die kids niet anders gewend zijn... Ik ken gezinnen waar iedereen incluis vriendjes/vriendinnetjes bijna geacht werden met zijn allen naakt in bad te gaan...
Dit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:55 schreef Gray het volgende:
Mannen raken aangetrokken door ronde vormen, ongeacht hun leeftijd. Als daar dan een tweetal jongedames met prille borstjes langsdartelt kán het zijn dat een man daar met opwinding op reageert. Daar heb je even weinig invloed op als de hik bij te snel eten.
Maar om dat te botvieren op zijn onzekere volwassen partner is daarentegen een bewuste keuze en is afkeurenswaardig.
Naar mijn mening mag je prima paranoia zijn, en zelfs jaloers, maar gedraag je aub als volwassen vrouw en moeder. Spreek je kerel aan over waar je mee zit en vertel je dochter(s) dat ze kleding aan moeten wanneer ze door het huis lopen.
Volgens de maatschappij niet nee; volgens de natuur wel. Groot verschil. Meestal onderbewust trouwens.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kijken naar de borsten van een dertienjarige is sowieso niet of nooit ok. En al helemaal niet in de rol van de stiefvader.
Maar waarom als de kinderen een leuke tijd met hem hebben gehad, zien ze hem niet meer dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:54 schreef helloisitme het volgende:
nee Jojoortje na mn scheiding met hun vader ben ik verhuisd naar Nederland met de kinderen en hier overnieuw begonnen. hun vader is nooit vaderfiguur geweest. Hij was er vaker niet dan wel en als hij er wel was was hij dronken of stoned en agressief.
Toen we net naar Nederland kwamen hebben we eerst een tijdje bij een vriend gewoond in Amterdam. hij was surinaams en we hebben een halfjaar daar in gewoond. De meiden zagen in hem wel een vaderfiguur. hij is ook de vader van mijn jongste kind (hun broertje die niet bij ons woont).
hij deed veel met de meiden, koken etc. en in hem zagen ze een vaderfiguur en we hebben een leuke tijd gehad. Maar die is nu niet meer in ons leven (geen contact).
Even een vluchtige blik ms, niet verlekkerd loerenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Volgens de maatschappij niet nee; volgens de natuur wel. Groot verschil. Meestal onderbewust trouwens.
14-19quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die kinderen dan? Vroeger ging mijn zoontje hier ook met zijn nichtjes in bad als ze hier bleven slapen. Toen waren ze 2, 4 en 5 jaar. Nu zijn ze 12, 14 en 15 die krijg je/en wil je niet meer in dezelfde badkuip hé... lichamelijk ontwikkeling enzo...
Whut?quote:
Heb je wel: deur open, vriend buiten, deur dichtquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:39 schreef helloisitme het volgende:
Maar ik hoop dat dit mijn onzekerheid is. kan ik tenminste zelf aan werken. al mijn vermoedens juist zijn heb ik daar totaal geen controle op.
Denken dat een mannenbrein nog functioneert als er iets prachtigs waargenomen wordt...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Even een vluchtige blik ms, niet verlekkerd loeren
Zo reageerde de rest van de klas idd wel.quote:
Je valt dus voor de foute types...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:00 schreef helloisitme het volgende:
Jojoortje, hij zit momenteel in de gevangenis wegens een drugsdelict. ik heb toen ook alle banden doorgesneden en mijn eigen woonruimte voor mij en de meiden geregeld.
Oke.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:00 schreef helloisitme het volgende:
Jojoortje, hij zit momenteel in de gevangenis wegens een drugsdelict. ik heb toen ook alle banden doorgesneden en mijn eigen woonruimte voor mij en de meiden geregeld.
Maar daar ben ik het wel mee eens hoor. Ik weet ook wel dat een man zijn erectie niet kan sturen. Maar er zit een hemelsbreed verschil tussen een onbewuste blik die een ongewilde reactie triggert dan het verlekkerd aanstaren van die minderjarige meiden die dan notabena je stiefdochters zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Volgens de maatschappij niet nee; volgens de natuur wel. Groot verschil. Meestal onderbewust trouwens.
Er actief mee aan de slag gaan, in de zin van gaan zitten staren, is dan weer een keuze.
Ach doe toch, wat een kutsmoesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Denken dat een mannenbrein nog functioneert als er iets prachtigs waargenomen wordt...
En zelf hebben ze dat vaak niet eens door.
Ja? Ook als het PUBER-meisjes betreft?? Mijn brein zal normaal blijven functioneren hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Denken dat een mannenbrein nog functioneert als er iets prachtigs waargenomen wordt...
En zelf hebben ze dat vaak niet eens door.
sorry maar ik heb echt te doen met je kinderen. Ik bedoel het niet lullig: maar je voornaamste taak (want je bent nu eenmaal moeder) in dit leven is toch je kinderen goed opvoeden, beschermen en een veilige thuishaven geven. Ik zou toch eens wat beginnen nadenken over bepaalde keuzes die je maakt en al gemaakt hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:00 schreef helloisitme het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja? Ook als het PUBER-meisjes betreft?? Mijn brein zal normaal blijven functioneren hoor.
En dit!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
Als je al denkt dat er iets helemaal mis is, dan moet je je dochters in bescherming nemen. Die hebben al genoeg meegemaakt neem ik aan.
Als het aan jezelf ligt, moet je eerst maar even zelf alles goed op een rijtje krijgen voordat je een relatie begint.
Kom op zegquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:48 schreef Skull-splitter het volgende:
Kunnen mannen niets aan doen (...)
Dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wil het ook niet, maar ik heb mijn ogen gewoon niet in mijn zak zitten...
Maar elke seconde dat je kijkt is een seconde te lang, maatschappelijk gezien.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja? Ook als het PUBER-meisjes betreft?? Mijn brein zal normaal blijven functioneren hoor.
Oh tuurlijk, hier ook wel, hell ik vind jonge meiden niet eens interessant over het algemeen behalve als normale mensen. Maar ik had een vriendin van 13 die eruit zag als 17... En dan had ik als volwassen vent ook wel even gekeken denk ik...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als naast vriendelijk zijn er ook met geile ogen de kinderen bekeken worden, een dikke lul krijg van de oudste dochter met anders dan normale seks als gevolg en ook nog eens in het hoofd van TS alle alarmbellen gaan rinkelen zou ik het zekere voor het onzekere nemen en die gast die na zo een korte tijd het al heeft over vaderlijke gevoelens direct het huis uit schoppen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:41 schreef -.Noir het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je zelf intelligent genoeg bent om te begrijpen dat dit nergens op slaat.
Een pedofiel is vriendelijk tegen kleine kinderen, daarom is iedereen die vriendelijk is tegen kleine kinderen pedofiel!?
Compleet mee eens. Maar in plaats van haar verantwoordelijkheid als moeder te nemen, betrekt ze het probleem op zichzelf en is ze jaloers op haar dochters. Echt the craziest thing I ever heard... Heb te doen met die meiden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:11 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als naast vriendelijk zijn er ook met geile ogen de kinderen bekeken worden, een dikke lul krijg van de oudste dochter en ook nog eens in het hoofd van TS alle alarmbellen gaan rinkelen zou ik het zekere voor het onzekere nemen en die gast die na zo een korte tijd het al heeft over vaderlijke gevoelens direct het huis uit schoppen.
Could be, maar in dat voorbeeld wat gegeven werd door TS was het zelfs een kwestie van maar aan blijven gapen terwijl iemand die een beetje gezond is in zijn bovenkamer toch ook wel weet dat dat misschien niet helemaal wenselijk is en al helemaal niet in het geval van een minderjarige. Go figure.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar elke seconde dat je kijkt is een seconde te lang, maatschappelijk gezien.
Meestal gaat het zo:
Seconde 1: Hey, wat is dat?!
Seconde 2: Hey, borsten!
Seconde 3-5: Mmm, borsten...
Seconde 6: MINDERJARIGE BORSTEN, OH CRAP WEGWEZEN!r$%!@#$![]()
![]()
Valt niet zoveel aan te doen helaas.
Mja, dat ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:15 schreef GroenerDanGras het volgende:
Je gaat wel om met lekkere types TS
Drugsdealers
Alcoholisten
Pedofielen
Zie je nou wel dat heus niet alle mannen hersenloos worden als er een tiet in beeld komt!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Could be, maar in dat voorbeeld wat gegeven werd door TS was het zelfs een kwestie van maar aan blijven gapen terwijl iemand die een beetje gezond is in zijn bovenkamer toch ook wel weet dat dat misschien niet helemaal wenselijk is en al helemaal niet in het geval van een minderjarige. Go figure.
Zou jeugdzorg daar nog steeds zo over denken als ze horen dat jouw vriend zó naar je dochters kijkt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:08 schreef helloisitme het volgende:
Jojoortje ik neem mijn dochters zeker in bescherming. Ze hebben idd genoeg meegemaakt. De oudste is een jaar geleden weg gelopen met een vriendje en een paar maanden weg geweest. Dat vriendje is toen opgepakt wegens beroving van bejaarden, ze heeft in drugspanden geslapen en bij een raar stel dat SM deed (vrienden van haar ex vriendje die toen trouwens 19 was). ze heeft al genoeg meegemaakt en ik wil me dochters beide niet bloot stellen aan meer ellende.
we krijgen ook hulp van de jeugdzorg zoiezo omdat mn zoontje uit huis is geplaatst. in een eerder rapport stond dat ik pedagogisch onmachtig was maar nu hebben ze in hun rapport gezet dat ik me leven en dat van de meiden op de rails heb. de rol van hun stiefvader (me huidige vriend) speelt een grote rol hier in. zij zien zijn komst als heel positief misschien dat ik daarom ook overdreven bang ben dat het weer mis gaat.
Komop man, met een harde weer in je bed gaan liggen als je een naakt meisje van 16 ziet en hem dan meteen erin schuiven van geilheid..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij is geen pedofiel, die vallen op kinderen tot 12 jaar.
Eens. En ik ben er zeker van dat dit toch ook maar een kleine minderheid van voornamelijk onvolwassen (ongeacht leeftijd) mannen betreft.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat heus niet alle mannen hersenloos worden als er een tiet in beeld komt!
Als je als volwassen kerel niet normaal meer kunt functioneren als je zicht hebt op een borst, dan moet je je laten helpen. Dat is wel zo fijn voor de omgeving
Maar daar is TS dan denk ik ook wel het type voor.quote:
Ja, ook ik heb zo mijn vooroordelen (die zo nu en dan waar blijken te zijn).quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:25 schreef helloisitme het volgende:
Nou ik verzorg mezelf wel goed. Ik heb lang haar en ga regelmatig naar de kapper om het te kleuren en te ontpunten. Ik pak drie keer per week een zonnebankje en sport. Laat me nagels doen; verzorgd ben ik zeker.
Jeugdzorg kan dat best zeggen dat ze zijn komst als positief zien, maar als jij er niet gelukkig mee bent en twijfels hebt, dan kan dat nooit goed gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:08 schreef helloisitme het volgende:
Jojoortje ik neem mijn dochters zeker in bescherming. Ze hebben idd genoeg meegemaakt. De oudste is een jaar geleden weg gelopen met een vriendje en een paar maanden weg geweest. Dat vriendje is toen opgepakt wegens beroving van bejaarden, ze heeft in drugspanden geslapen en bij een raar stel dat SM deed (vrienden van haar ex vriendje die toen trouwens 19 was). ze heeft al genoeg meegemaakt en ik wil me dochters beide niet bloot stellen aan meer ellende.
we krijgen ook hulp van de jeugdzorg zoiezo omdat mn zoontje uit huis is geplaatst. in een eerder rapport stond dat ik pedagogisch onmachtig was maar nu hebben ze in hun rapport gezet dat ik me leven en dat van de meiden op de rails heb. de rol van hun stiefvader (me huidige vriend) speelt een grote rol hier in. zij zien zijn komst als heel positief misschien dat ik daarom ook overdreven bang ben dat het weer mis gaat.
Een 16-jarige lekker vinden, gestoord!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:17 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Komop man, met een harde weer in je bed gaan liggen als je een naakt meisje van 16 ziet en hem dan meteen erin schuiven van geilheid..
Sick hoor
Misschien was die gast gewoon al geil en moest hij even pissen eer dat hij zin had om TS te nemen met een volle blaas is seks hebben nou niet echt zo tofquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:17 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Komop man, met een harde weer in je bed gaan liggen als je een naakt meisje van 16 ziet en hem dan meteen erin schuiven van geilheid..
Sick hoor
Pedofielen vallen niet op secundaire geslachtskenmerken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:17 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Sick hoor
Ohh je bent geen Nederlander..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:19 schreef helloisitme het volgende:
enige band die ik met Nederland had is dat de vader van mn kids een Nederlander was.
Wat ben je dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:19 schreef helloisitme het volgende:
enige band die ik met Nederland had is dat de vader van mn kids een Nederlander was.
Ja. We zijn verdorie toch geen ultra rabiate mohammedanen die kennelijk bij het schudden van een vrouwenhand al nauwelijks te onderdrukken lustgevoelens krijgen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Eens. En ik ben er zeker van dat dit toch ook maar een kleine minderheid van voornamelijk onvolwassen (ongeacht leeftijd) mannen betreft.
Ik zei niet dat jij in een drugspand woonde. Ik zei dat ik het niet vreemd vond dat je dochter wegloopt en zich ophoudt in een drugspand als jij HAAR VOORBEELD met een drugsdealer samenwoont. En dan mag hij 20 x per week poetsen en een schoon huis hebben en jou onderdak geboden hebben, hij blijft een drugsdealer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:18 schreef helloisitme het volgende:
marie30 wij woonden niet in een drugspand. de Surinamer (zo noem ik hem maar even, echt mijn ex is hij niet we hebben een paar keer geneukt) is wel veroordeelt voor een drugsdelict maar er lag geen drugs in huis. hij had een normaal net huis en wij hebben onderdak van hem gekregen. we hadden helemaal niks in Nederland, zijn vanuit Chelmsford (Essex UK) hierheen verhuist en hij heeft ons echt uit de shit geholpen. dankzij hem heb ik me leven nog een beetje op de rails gekregen hoe gek het ook klinkt.
Dan praat je al verrekte goed Nederlands.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:21 schreef helloisitme het volgende:
Hanako we komen uit chelmsford. ligt in Essex, england.
Volgens Skull-splitter wel. Maar er zijn wel meer mensen die denken dat alles wat ze zelf doen / vinden / denken / voelen normaal isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja. We zijn verdorie toch geen ultra rabiate mohammedanen die kennelijk bij het schudden van een vrouwenhand al nauwelijks te onderdrukken lustgevoelens krijgen?
C'mon...
Dus als je 35 bent en de dochter van 16 van je vriendin naakt ziet en daarna direct seks zoals nooit te voren met je 38 jarige vriendin hebt is dat eigenlijk gewoon heel normaal...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Pedofielen vallen niet op secundaire geslachtskenmerken.
Iddquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. We zijn verdorie toch geen ultra rabiate mohammedanen die kennelijk bij het schudden van een vrouwenhand al nauwelijks te onderdrukken lustgevoelens krijgen?
C'mon...
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:25 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je een foto van je dochter moet posten, kunnen wij FOK!kers beslissen of we je vriend een beetje kunnen begrijpen.
Het ligt er ergens tussenin natuurlijk. Het kijken hebben we weinig controle over, dat we het opwindend vinden ook niet, maar dan volgt er een heeeeeeeeeeeele lange afstand voor we er iets mee (moeten) doen.quote:
Dat hoor je me niet zeggen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:24 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dus als je 35 bent en de dochter van 16 van je vriendin naakt ziet en daarna direct seks zoals nooit te voren met je 38 jarige vriendin hebt is eigenlijk gewoon heel normaal...
Eigenlijk vind ik dat jij moet proberen of je het met je kop in een emmer water ook 5 minuten volhoudtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:25 schreef GroenerDanGras het volgende:
Eigenlijk vind ik dat je een foto van je dochter moet posten, kunnen wij FOK!kers beslissen of we je vriend een beetje kunnen begrijpen.
Skull-splitter komt dan ook uit een omgeving waar het normaal is dat vriendjes en vriendinnetjes van 14-19 jaar allen samen in bad gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens Skull-splitter wel. Maar er zijn wel meer mensen die denken dat alles wat ze zelf doen / vinden / denken / voelen normaal is
Waarom kom je haten..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat jij moet proberen of je het met je kop in een emmer water ook 5 minuten volhoudt
Praat toch eens voor jezelf man. Zo hersenloos en hormoongestuurd zijn echt niet alle normale mannen hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Het ligt er ergens tussenin natuurlijk. Het kijken hebben we weinig controle over, dat we het opwindend vinden ook niet, maar dan volgt er een heeeeeeeeeeeele lange afstand voor we er iets mee (moeten) doen.
Volledige controle hier anders. Of besta jij uit meerdere intelligente protheses die aangestuurd worden vanuit een ondergronds lab in Nevada of iets?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het ligt er ergens tussenin natuurlijk. Het kijken hebben we weinig controle over, dat we het opwindend vinden ook niet, maar dan volgt er een heeeeeeeeeeeele lange afstand voor we er iets mee (moeten) doen.
Wtf? Sorry hoor, maar om een kind bij zijn moeder eg te halen, is wel meer nodig dan '3 is te veel'... No offense hoor...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:27 schreef helloisitme het volgende:
missbehavin Joseph is uit huis geplaatst omdat Jeugdzorg ook vond dat een derde kind teveel was. ze vonden ook dat ik eerst met me twee oudste mn leven op de rails moest krijgen. en dat joseph een betere toekomst had bij zijn ouders (de ouders van de Surinamer).
Je mist kennelijk het stuk tussen impuls en uitvoer...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Praat toch eens voor jezelf man. Zo hersenloos en hormoongestuurd zijn echt niet alle normale mannen hoor
En we zijn het weer eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf? Sorry hoor, maar om een kind bij zijn moeder eg te halen, is wel meer nodig dan 'e is te veel'... No offense hoor...
Ik mis helemaal niets, maar ik stoor me mateloos aan het 'we (!) kunnen het niet helpen (...)'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist kennelijk het stuk tussen impuls en uitvoer...
(ik ben ook veel te moe voor deze "discussie", komen alleen maar sarcastische opmerkingen uit mijn vingers)
En dat. Ik had zo'n buurvrouw. Daar zijn er drie uit huis geplaatst en het ging niet om een incidenteel akkefietje....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf? Sorry hoor, maar om een kind bij zijn moeder eg te halen, is wel meer nodig dan 'e is te veel'... No offense hoor...
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat '3 is te veel' de enige reden is geweest dat jeugdzorg je zoon heeft weggehaald.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:27 schreef helloisitme het volgende:
missbehavin Joseph is uit huis geplaatst omdat Jeugdzorg ook vond dat een derde kind teveel was. ze vonden ook dat ik eerst met me twee oudste mn leven op de rails moest krijgen. en dat joseph een betere toekomst had bij zijn ouders (de ouders van de Surinamer).
Nouja, toen ik 14 ofzo was heb ik dat ook wel eens gedaan met nichtjes.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Skull-splitter komt dan ook uit een omgeving waar het normaal is dat vriendjes en vriendinnetjes van 14-19 jaar allen samen in bad gaan.
Ja kom op zeg, dan moet je er toch echt een grotere puinhoop van hebben gemaakt..quote:
Ja, met meiden onder elkaar dus? Is nog iets anders gemengd hé...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nouja, toen ik 14 ofzo was heb ik dat ook wel eens gedaan met nichtjes.
Roomser dan de Paus? Pleur op man, dit is net zoiets als zeggen dat je geen porno kijkt omdat het verwerpelijk is op iets anders te geilen dan op je eigen vrouw/vriendin. Mannen kijken. Deal with it. Of ze er iets mee doen is een tweede.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Volledige controle hier anders. Of besta jij uit meerdere intelligente protheses die aangestuurd worden vanuit een ondergronds lab in Nevada of iets?
Dat ze kijken is niet vreemd. Het zijn secundaire geslachtskenmerken die bedoeld zijn die reactie op te wekken bij mannen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mis helemaal niets, maar ik stoor me mateloos aan het 'we (!) kunnen het niet helpen (...)'
Precies. En jij weet hoe dol ik ben op jeugdzorg..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dat. Ik had zo'n buurvrouw. Daar zijn er drie uit huis geplaatst en het ging niet om een incidenteel akkefietje....
Read between the fucking lines, woman!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik mis helemaal niets, maar ik stoor me mateloos aan het 'we (!) kunnen het niet helpen (...)'
Toen ik 14 was had ik dat echt niet zo erg gevonden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja, met meiden onder elkaar dus? Is nog iets anders gemengd hé...
Hier staat dat jullie samen ZIJN leven hebben opgebouwd, maarquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:14 schreef helloisitme het volgende:
Ben een vrouw van 38jr en sinds 3jr gescheiden. Heb twee tienerdochters eentje van 13 en eentje van 16.
Sinds anderhalf jaar heb ik een nieuwe vriend en na een jaar is hij ook bij ons ingetrokken. Hij had niks en wij hebben samen zijn leven op gebouwd.
Hier lijkt het alsof hij juist JULLIE leven op de rit heeft gekregen? Hoe zit dat precies?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:08 schreef helloisitme het volgende:
Discriminatie !quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik werk op een advocatenkantoor... het gaat ver hoor eer ze een kind bij zijn moeder weghalen. Wat ik aan haar postte over haar verantwoordelijkheden als moeder zullen wel aan de grondslag liggen. Een quotje van mezelf (:')) voor je gemak;quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, dan moet je er toch echt een grotere puinhoop van hebben gemaakt..
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zo hard zeg, maar ik heb echt de indruk dat jij veel te veel met jezelf bezig bent en veel te weinig met je verantwoordelijkheden als moeder. Je hele OP is een gejank van niet aantrekkelijk te worden gevonden door je partner en si en la. Really??? Dat is je probleem??? Niet het feit dat die creep zich zou kunnen vergrijpen aan je dochters? Niet het feit dat jij hen in ongezonde situaties terecht brengt? Niet het feit dat jij hen geen elementaire dingen bijbrengt zoals een kamerjas aandoen ipv naakt te gaan plassen met een vreemde vent in huis? Niet het feit dat je zoon ook al uit huis is geplaatst?
Denk vooral niet dat ik daar tussen zatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
tadaaaaaa!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ze kijken is niet vreemd. Het zijn secundaire geslachtskenmerken die bedoeld zijn die reactie op te wekken bij mannen.
Nee, frikandel op wielen, dat zei ik je al een paar keer. Mannen kijken, soit. Maar in de regel niet naar meisjes die amper de leeftijd waarop ze met poppen spelen zijn ontgroeid.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Roomser dan de Paus? Pleur op man, dit is net zoiets als zeggen dat je geen porno kijkt omdat het verwerpelijk is op iets anders te geilen dan op je eigen vrouw/vriendin. Mannen kijken. Deal with it. Of ze er iets mee doen is een tweede.
ik had ooit bij de politie een coach die zei dat kijken prima was, zolang je niet met je hoofd draaide om te kijken. Vervolgens sta ik een stoot van een wijf een bon te geven en staat hij er haast kwijlend bij terwijl ik, ondanks dat het echt een prachtige dame was waar ik meer dan beschuit van wilde eten, gewoon mijn ding deed en verder ging. Tuurlijk is er controle.
Idd!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik werk op een advocatenkantoor... het gaat ver hoor eer ze een kind bij zijn moeder weghalen. Wat ik aan haar postte over haar verantwoordelijkheden als moeder zullen wel aan de grondslag liggen. Een quotje van mezelf (:')) voor je gemak;
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies. En jij weet hoe dol ik ben op jeugdzorg..
Uiteindelijk niets. Althans, als we over de schaamte heen zijn...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
Bovendien wat is er nu zo erg aan je vrienden naakt zien
Meisjes zien er vaak wel al vroeg oud uit tegenwoordig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, frikandel op wielen, dat zei ik je al een paar keer. Mannen kijken, soit. Maar in de regel niet naar meisjes die amper de leeftijd waarop ze met poppen spelen zijn ontgroeid.
En je voorbeeld slaat als een lul op een drumstel aangezien we het hier wel over een meerderjarige hebben mag ik hopen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Denk vooral niet dat ik daar tussen zat
Wat je dus niet altijd aan de buitenkant kun zien...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, frikandel op wielen, dat zei ik je al een paar keer. Mannen kijken, soit. Maar in de regel niet naar meisjes die amper de leeftijd waarop ze met poppen spelen zijn ontgroeid.
En je voorbeeld slaat als een lul op een drumstel aangezien we het hier wel over een meerderjarige hebben mag ik hopen.
Sorry, maar wat een bullshit reden. Wtf had jij dan voor problemen? Nogmaals, een kind bij de moeder wghalen doen ze niet zomaar. Vaag verhaal...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:36 schreef helloisitme het volgende:
Aleria het zit zo.
Ik heb na de breuk met de vader van Joseph me eigen woonruimte geregeld via sociale huur met urgentie. Heb een leuk huisje met 3 slaapkamers en een zoldertje gekregen en me meiden en ik zijn hier toen ingetrokken. Toen mn huidige vriend bij ons kwam wonen had hij niks, en vanuit daar hebben wij zijn leven verder opgebouwd. maar jeugdzorg ziet zijn komst als positief ze vinden dat het erg veel beter gaat sinds hij er is (invloed etc).
en juegdzorg heeft Joseph uit huis geplaatst omdat ze een derde kind erbij een te grote verantwoordelijkheid vonden voor mij, met twee grote meiden. het zou chaos worden.
Dat. Wát was er mis dat jeugdzorg blijkbaar al aanwezig was voor het derde kind überhaupt geboren werd?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een bullshit reden. Wtf had jij dan voor problemen? Nogmaals, een kind bij de moeder wghalen doen ze niet zomaar. Vaag verhaal...
Ik zal dan wel schaamteloos zijn, heb het nooit zo'n probleem gevonden. Ik had er ook niet echt problemen mee me op een kamp met alleen maar jongens om te kleden enzo. Lekker boeiend of ze naar je kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Uiteindelijk niets. Althans, als we over de schaamte heen zijn...
True that! Maar pappie weet de leeftijd van zijn ''stiefdochters'' toch wel, naar ik aanneem?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat je dus niet altijd aan de buitenkant kun zien...
Zou ik me persoonlijk drukker over maken dan de vraag of mijn scharrel me nig wel mooi genoeg vindt, maar goed....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik geloof er ook geen fuck van, maakt verder ook niet uit, kind is uit huis.
zie verdere uitleg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
True that! Maar pappie weet de leeftijd van zijn ''stiefdochters'' toch wel, naar ik aanneem?
Verwaarloosd door hem? Waar was jij dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:40 schreef helloisitme het volgende:
wij hadden als gezin altijd al problemen. hun biologische vader was verslaafd aan drank en drugs. ze zijn mishandeld, verwaarloost door hem en ik heb een paar keer een feest gegeven in huis dat uit de hand liep. alles bij elkaar opgeteld heeft meegewogen.
Dit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat jij in een drugspand woonde. Ik zei dat ik het niet vreemd vond dat je dochter wegloopt en zich ophoudt in een drugspand als jij HAAR VOORBEELD met een drugsdealer samenwoont. En dan mag hij 20 x per week poetsen en een schoon huis hebben en jou onderdak geboden hebben, hij blijft een drugsdealer.
Sorry dat ik het zo hard zeg, maar ik heb echt de indruk dat jij veel te veel met jezelf bezig bent en veel te weinig met je verantwoordelijkheden als moeder. Je hele OP is een gejank van niet aantrekkelijk te worden gevonden door je partner en si en la. Really??? Dat is je probleem??? Niet het feit dat die creep zich zou kunnen vergrijpen aan je dochters? Niet het feit dat jij hen in ongezonde situaties terecht brengt? Niet het feit dat jij hen geen elementaire dingen bijbrengt zoals een kamerjas aandoen ipv naakt te gaan plassen met een vreemde vent in huis? Niet het feit dat je zoon ook al uit huis is geplaatst?
Sorry hoor maar
Doe dan wat meer je best, werkt als een tierelier...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zou ik me persoonlijk drukker over maken dan de vraag of mijn scharrel me nig wel mooi genoeg vindt, maar goed....
Waar was jij toen jouw ex je dochters mishandelde en verwaarloosde?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:40 schreef helloisitme het volgende:
wij hadden als gezin altijd al problemen. hun biologische vader was verslaafd aan drank en drugs. ze zijn mishandeld, verwaarloost door hem en ik heb een paar keer een feest gegeven in huis dat uit de hand liep. alles bij elkaar opgeteld heeft meegewogen.
het zal je verbazenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Praat toch eens voor jezelf man. Zo hersenloos en hormoongestuurd zijn echt niet alle normale mannen hoor
Huh? Nu snap ik je niet meer..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Doe dan wat meer je best, werkt als een tierelier...
Breezah topic mag wel gesloten worden na dit topic.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hallo hoi, een 16-jarige meid, TS verteld ook nog dat ze lichamelijk haar leeftijd voor is, is dus echt wel aantrekkelijk voor mannen. Op internet is bergen jailbait, wincest etc.
Mensen die dan pedofiel gaan zeggen wtf
Mannen die hun kinderen mishandelen en verwaarlozen, doen dat doorgaans ook met hun partner?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar was jij toen jouw ex je dochters mishandelde en verwaarloosde?
Als je dochters verwaarloosd worden heb je dat door. Zéker als je daar ook in huis woont.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Mannen die hun kinderen mishandelen en verwaarlozen, doen dat doorgaans ook met hun partner?
Ik las het. Laat onverlet dat ik pappie nog steeds een griezel van formaat vind. Ik zou me dus - net als TS - serieus zorgen maken, laat staan al actie ondernomen hebben. Dit klopt gewoon voor geen meter.quote:
Moet ik dat een excuus vinden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Mannen die hun kinderen mishandelen en verwaarlozen, doen dat doorgaans ook met hun partner?
Natuurlijk. Maar als je zelf ook wordt mishandeld (op welke wijze dan ook), dan sta je vaak een stuk minder stevig in je schoenen. Dan heb je namelijk zelf ook hulp nodig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je dochters verwaarloosd worden heb je dat door. Zéker als je daar ook in huis woont.
Ja het wordt steeds mooierquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
In de OP zie ik eigenlijk niets griezeligs, alleen maar een beetje ondergemiddeld begaafde TS die haar eigen kinderen als concurrentie is gaan zien, blijkbaar zelfs op seksueel vlak.
Dat komt ook niet zomaar aanwaaien allemaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:46 schreef Lokasenna het volgende:
In de OP zie ik eigenlijk niets griezeligs, alleen maar een beetje ondergemiddeld begaafde TS die haar eigen kinderen als concurrentie is gaan zien, blijkbaar zelfs op seksueel vlak.
Ben ik niet met je eens. En ik weet waar ik het over heb.quote:
Wat staat er nu eigenlijk dat er echt op duidt dat de vriend van TS iets fout doet? Een volgens haar geile blik in iemands ogen denken te zien, tja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:47 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat komt ook niet zomaar aanwaaien allemaal.
Dat is mooi, want ik heb geen idee waar ik het over hebquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. En ik weet waar ik het over heb.
Gezin woont in Nederland dus Nederlandse jeugdzorg, lijkt me.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:47 schreef Aleria het volgende:
Vind het overigens vrij vaag dat Jeugdzorg uit Nederland betrokken raakt bij een gezin dat vanuit Engeland naar Nederland verhuist.![]()
Kom op nou, een vriendje van anderhalf jaar die het over "vaderliefde" heeft tov 2 gevorderde pubers?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat staat er nu eigenlijk dat er echt op duidt dat de vriend van TS iets fout doet? Een volgens haar geile blik in iemands ogen denken te zien, tja.
Vind het meer vaag dat de Engelse Kinderbescherming vrijwel gelijk de Nederlanse erop afstuurd, zonder, duidelijk aanwijsbare, reden dat er in Nederland iets fout gaat, om wat hun vader die in Engeland is achtergebleven, heeft gedaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gezin woont in Nederland dus Nederlandse jeugdzorg, lijkt me.
Hij voelt zich lichamelijk aangetrokken tot de dames, dat ga je natuurlijk niet tegen de moeder zeggen hèquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Kom op nou, een vriendje van anderhalf jaar die het over "vaderliefde" heeft tov 2 gevorderde pubers?
Ze klinken wel een beetje ernstig tokkie allebei, zo schokkend vind ik dit eigenlijk allemaal nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Kom op nou, een vriendje van anderhalf jaar die het over "vaderliefde" heeft tov 2 gevorderde pubers?
Waar lees jij dat de Engelse kinderbescherming de Nederlandse er op af heeft gestuurd?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:50 schreef Aleria het volgende:
[..]
Vind het meer vaag dat de Engelse Kinderbescherming vrijwel gelijk de Nederlanse erop afstuurd, zonder, duidelijk aanwijsbare, reden dat er in Nederland iets fout gaat, om wat hun vader die in Engeland is achtergebleven, heeft gedaan.
Dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is mooi, want ik heb geen idee waar ik het over heb
Dat heeft dan ook geen ene moer met "vaderliefde" van doen, zoals ik dat al in twijfel trok.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij voelt zich lichamelijk aangetrokken tot de dames, dat ga je natuurlijk niet tegen de moeder zeggen hè
Die blijft dus óf hangen vanaf seconde 3, óf die kerel gaat na het OH CRAP-moment weer terug naar de vorige stap.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Could be, maar in dat voorbeeld wat gegeven werd door TS was het zelfs een kwestie van maar aan blijven gapen terwijl iemand die een beetje gezond is in zijn bovenkamer toch ook wel weet dat dat misschien niet helemaal wenselijk is en al helemaal niet in het geval van een minderjarige. Go figure.
Dus, wat moet hij dan zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook geen ene moer met "vaderliefde" van doen, zoals ik dat al in twijfel trok.
Het houdt me heul uit mijn slaapquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu moet ik het TS nageven, dit topic loopt beter als een doner kebabzaak op vrijdagavond.
Ik ga maar eens bier drinken. En muziek draaien.
Omgekeerde wereld!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu moet ik het TS nageven, dit topic loopt beter als een doner kebabzaak op vrijdagavond.
Ik ga maar eens bier drinken. En muziek draaien.
Vind ik helemaal geen logische reactie. Hij is de vader niet. En hij komt net kijken in dat gezin. Daar kan van "vaderliefde" geen sprake zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus, wat moet hij dan zeggen
Logische reactie van hem toch.
Ik ga zo ook maar eens knorren, TS zou er goed aan doen eens een tijdje alleen te leven denk ik...quote:
En toen dacht jij dat dat wel een goeie stiefpapa zou zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:53 schreef helloisitme het volgende:
Luxuria me vriend woonde bij een vriend van hem in huis voordat hij bij ons kwam. Maar die vriend was verslaafd en heeft al zn spullen verkocht zodat hij met niks eindigde. hij woonde bij hem in omdat zn moeder overleden was en hij hun huis niet langer kon bekostigen.
Sja het is niet zo'n handige woordkeuze misschien, hij moest zich toch direct verantwoorden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vind ik helemaal geen logische reactie. Hij is de vader niet. En hij komt net kijken in dat gezin. Daar kan van "vaderliefde" geen sprake zijn.
Ik ga met je mee. (virtueel dan hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens knorren, TS zou er goed aan doen eens een tijdje alleen te leven denk ik...
Gebeurtenissen linken aan dingen die ze schrijft:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat de Engelse kinderbescherming de Nederlandse er op af heeft gestuurd?
Dirty mind...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. (virtueel dan he) en idd..
Als ik zo de posts van TS lees, heeft ze haar leven sowieso niet onder controle om dat alleen te handelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef Charcot het volgende:
Ligt het aan mij of is het sowieso onverstandig om een man, die je pas, anderhalf jaar kent, al bij je in huis te nemen en een vader voor je minderjarige dochters laat zijn? In de situatie van TS zou ik sowieso wachten met samenwonen en gewoon LAT-en totdat de kinderen uit huis zijn eigenlijk..
Als je kinderen hebt, dan doe toch niet zo iets.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:58 schreef helloisitme het volgende:
ik heb hem ontmoet in de kroeg en hij is aan het einde van de avond mee naar huis gegaan.
Ik mag toch aannemen dat je dochters niet thuis waren toen jij een vreemde kerel uit de kroeg mee naar huis nam he?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:58 schreef helloisitme het volgende:
charcot het is eigenlijk ook niet gepland om hem zo snel in huis te nemen, zo is dat eigenlijk gelopen.
ik heb hem ontmoet in de kroeg en hij is aan het einde van de avond mee naar huis gegaan. gaande weg kwam hij steeds vaker en op een gegeven moment is hij gewoon blijven hangen. wij vonden dat beide prima en me dochters ook.
ik wil me vriend niet kwaad afschilderen. voor de duidelijkheid. hij werkt gewoon (in een bouwmarkt) fulltime. verder is hij niet verslaafd (ook niet geweest) heeft geen strafblad en is een hele normale kerel. alleen de onzekerheid over wat ik nu (denk te) zien t.o.v me dochters...ja, dat is een nieuwe stap die ik niet graag zet.
Dit... Ik snap dat je behoeftes kunt hebben, maar dit is wel DE manier om keer op keer met hetzelfde soort type thuis te komen denk ik... (niet zeggende dat je in een kroeg niemand kunt leren kennen, maar toch...)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je dochters niet thuis waren toen jij een vreemde kerel uit de kroeg mee naar huis nam he?
Dit is zo fout.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:01 schreef helloisitme het volgende:
me dochters waren thuis met de oppas. we hebben wel gewoon normaal gedaan, niet luidruchtig. zij hebben er niets van gemerkt tot de volgende ochtend. ze waren wel gelijk enthousiast dat er een "vreemde meneer" in huis was. de klik was er direct.
Ik denk dat jij je de risico's van een 'vergissing' niet kunt veroorloven. Om verdere risico's uit te sluiten is het gewoon beter om die vriend te laten verhuizen, je leven onder controle krijgen en dán pas eventueel verder kunt kijken voor een eventuele partner. En NIET mee naar huis nemen en hem daar laten slapen wanneer je dochters er zijn, man. Als je een relatie wil ga je maar LAT-en wanneer je je leven op orde hebt. Begrijp je wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:58 schreef helloisitme het volgende:
charcot het is eigenlijk ook niet gepland om hem zo snel in huis te nemen, zo is dat eigenlijk gelopen.
ik heb hem ontmoet in de kroeg en hij is aan het einde van de avond mee naar huis gegaan. gaande weg kwam hij steeds vaker en op een gegeven moment is hij gewoon blijven hangen. wij vonden dat beide prima en me dochters ook.
ik wil me vriend niet kwaad afschilderen. voor de duidelijkheid. hij werkt gewoon (in een bouwmarkt) fulltime. verder is hij niet verslaafd (ook niet geweest) heeft geen strafblad en is een hele normale kerel. alleen de onzekerheid over wat ik nu (denk te) zien t.o.v me dochters...ja, dat is een nieuwe stap die ik niet graag zet.
Dat was toch nadat hij bij je inwoonde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:02 schreef helloisitme het volgende:
skull-splitter het is niet"dat soort kerel". ik leg het nog 1x uit: hij heeft fulltime werk in een bouwmarkt, is niet crimineel of verslaafd en slaat niet.
Uhquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:01 schreef helloisitme het volgende:
me dochters waren thuis met de oppas. we hebben wel gewoon normaal gedaan, niet luidruchtig. zij hebben er niets van gemerkt tot de volgende ochtend. ze waren wel gelijk enthousiast dat er een "vreemde meneer" in huis was. de klik was er direct.
Hij is toch pas zijn leven op gaan bouwen toen jij hem al kende?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:02 schreef helloisitme het volgende:
skull-splitter het is niet"dat soort kerel". ik leg het nog 1x uit: hij heeft fulltime werk in een bouwmarkt, is niet crimineel of verslaafd en slaat niet.
Klinkt als een enorm goeie basis inderdaad!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:03 schreef helloisitme het volgende:
ik snap wel dat dit heel raar klinkt....onze bedoeling was ook geen relatie hij had op die dag nog een relatie met een andere vrouw...het was een ONS die is uitgelopen op meer, zonder bijbedoelingen vooraf. het is vanaf toen eigenlijk heel goed gegaan...
maar van mishandelend persoon ben je naar drugshandelaar naar een pseudofiel gegaan. Je trekt wel steeds iemand aan met een steekje los.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:02 schreef helloisitme het volgende:
Maar je eisen zouden iets hoger moeten liggen voor een partnerkeuze, dan enkel of iemand een baan heeft, geen strafblad heeft en je niet slaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:02 schreef helloisitme het volgende:
hey, dat KAN een hele goede basis zijn...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:05 schreef Pien85 het volgende:
Klinkt als een enorm goeie basis inderdaad!
De redenen hoeven niet gehoord te worden. Je hebt overal wel een excuus voor. De uitkomst ervan is gewoon fout, punt ->.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:03 schreef helloisitme het volgende:
ik snap wel dat dit heel raar klinkt....onze bedoeling was ook geen relatie hij had op die dag nog een relatie met een andere vrouw...het was een ONS die is uitgelopen op meer, zonder bijbedoelingen vooraf. het is vanaf toen eigenlijk heel goed gegaan...
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:58 schreef helloisitme het volgende:
TS laat me raden, jij hebt ook fish tank gezien? Toffe film. Tevens pretty much the story of your life.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:28 schreef helloisitme het volgende:
IJdele hoop. Ze bestaan, en nog veel erger dan TS.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:08 schreef Lokasenna het volgende:
Het wordt steeds erger
Ik hoop echt dat ouders als jij niet bestaan en dat je alles bij elkaar trollt.
'Als jij mij geld geeft mag je met mijn moeder neuken'quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:06 schreef helloisitme het volgende:
me dochters waren toen 11 (bijna 12) en net 15. dat was wel degelijk hun reactie, althans van de jongste. die ging gelijk spelletjes doen met hem etc. de oudste had eerst een beetje twijfels maar nadat hij haar geld geleend had (ja ze is brutaal!) was dat ook wel over en zag ze de lol er ook wel van in.
Scherp! Nou je 't zegt, het is echt precies dat verhaal ja. Incluis bouwmarkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
TS laat me raden, jij hebt ook fish tank gezien? Toffe film. Tevens pretty much the story of your life.(Nouja, buiten het samenwonen dan.)
Dit is wel een beetje triest allemaal. Hierin durf zelfs ik je niet meer te verdedigen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:06 schreef helloisitme het volgende:
me dochters waren toen 11 (bijna 12) en net 15. dat was wel degelijk hun reactie, althans van de jongste. die ging gelijk spelletjes doen met hem etc. de oudste had eerst een beetje twijfels maar nadat hij haar geld geleend had (ja ze is brutaal!) was dat ook wel over en zag ze de lol er ook wel van in.
Waarom zet je hem er niet uit?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:11 schreef helloisitme het volgende:
ik ken de film niet NotYou.
en hoe ik dit ga oplossen? ik weet het niet. Ik zit letterlijk met me handen in het haar. ik heb echt al een paar x met hem geprobeerd te praten hierover. hij reageert steeds boos of ver ongelijkt. ik wil wel met me dochter (de oudste alleen) in gesprek gaan maar ben ook bang dat ik het mis heb en haar angst inboezem. onterecht...ik weet het echt niet meer.
Maar het is geen one night stand after all. Dat had het wel kunnen zijn, misschien was dat zelfs beter geweest.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:11 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik kan nog steeds niet geloven dat je een one night stand neemt wanneer je kinderen nog thuis zijn. Je laat je 'vangst' dan nog aan je kinderen zien ook.
Je kan wel gewoon een gesprek met beide houden hoe ze de thuissituatie vinden en de man, geef ook aan dat als ze liever zonder de man willen leven dat zij op de eerste plaats komen en de man dan maar ergens anders gaat wonen voorlopig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:11 schreef helloisitme het volgende:
en hoe ik dit ga oplossen? ik weet het niet. Ik zit letterlijk met me handen in het haar. ik heb echt al een paar x met hem geprobeerd te praten hierover. hij reageert steeds boos of ver ongelijkt. ik wil wel met me dochter (de oudste alleen) in gesprek gaan maar ben ook bang dat ik het mis heb en haar angst inboezem. onterecht...ik weet het echt niet meer.
THUIS! De kinderen waren THUIS! Dan neem je geen vreemde vent mee naar huisquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:13 schreef helloisitme het volgende:
mrstylo, de kinderen hadden oppas. soms lopen dingen iets anders dan gepland.
Natuurlijk is hij boos het is niet zomaar een uitspraak die je gedaan heb.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:11 schreef helloisitme het volgende:
Alleen als je hem al wat beter kent me dunkt...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
THUIS! De kinderen waren THUIS! Dan neem je geen vreemde vent mee naar huis
Dan is het geen vreemde kerel meer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen als je hem al wat beter kent me dunkt...
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:11 schreef helloisitme het volgende:
SPOILER: aangaande de filmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je je daadwerkelijk zorgen maakt om je dochters dan lijkt het me duidelijk wat je te doen staat. Althans, ik zou zelf altijd het welzijn van mijn kinderen verkiezen boven eigen pleziertjes.
Je suis Charlie Sheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |