Vind het meer vaag dat de Engelse Kinderbescherming vrijwel gelijk de Nederlanse erop afstuurd, zonder, duidelijk aanwijsbare, reden dat er in Nederland iets fout gaat, om wat hun vader die in Engeland is achtergebleven, heeft gedaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gezin woont in Nederland dus Nederlandse jeugdzorg, lijkt me.
Hij voelt zich lichamelijk aangetrokken tot de dames, dat ga je natuurlijk niet tegen de moeder zeggen hèquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Kom op nou, een vriendje van anderhalf jaar die het over "vaderliefde" heeft tov 2 gevorderde pubers?
Ze klinken wel een beetje ernstig tokkie allebei, zo schokkend vind ik dit eigenlijk allemaal nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Kom op nou, een vriendje van anderhalf jaar die het over "vaderliefde" heeft tov 2 gevorderde pubers?
Waar lees jij dat de Engelse kinderbescherming de Nederlandse er op af heeft gestuurd?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:50 schreef Aleria het volgende:
[..]
Vind het meer vaag dat de Engelse Kinderbescherming vrijwel gelijk de Nederlanse erop afstuurd, zonder, duidelijk aanwijsbare, reden dat er in Nederland iets fout gaat, om wat hun vader die in Engeland is achtergebleven, heeft gedaan.
Dat bedoel ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is mooi, want ik heb geen idee waar ik het over heb
Dat heeft dan ook geen ene moer met "vaderliefde" van doen, zoals ik dat al in twijfel trok.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij voelt zich lichamelijk aangetrokken tot de dames, dat ga je natuurlijk niet tegen de moeder zeggen hè
Die blijft dus óf hangen vanaf seconde 3, óf die kerel gaat na het OH CRAP-moment weer terug naar de vorige stap.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Could be, maar in dat voorbeeld wat gegeven werd door TS was het zelfs een kwestie van maar aan blijven gapen terwijl iemand die een beetje gezond is in zijn bovenkamer toch ook wel weet dat dat misschien niet helemaal wenselijk is en al helemaal niet in het geval van een minderjarige. Go figure.
Dus, wat moet hij dan zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:52 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat heeft dan ook geen ene moer met "vaderliefde" van doen, zoals ik dat al in twijfel trok.
Het houdt me heul uit mijn slaapquote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu moet ik het TS nageven, dit topic loopt beter als een doner kebabzaak op vrijdagavond.
Ik ga maar eens bier drinken. En muziek draaien.
Omgekeerde wereld!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nu moet ik het TS nageven, dit topic loopt beter als een doner kebabzaak op vrijdagavond.
Ik ga maar eens bier drinken. En muziek draaien.
Vind ik helemaal geen logische reactie. Hij is de vader niet. En hij komt net kijken in dat gezin. Daar kan van "vaderliefde" geen sprake zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus, wat moet hij dan zeggen
Logische reactie van hem toch.
Ik ga zo ook maar eens knorren, TS zou er goed aan doen eens een tijdje alleen te leven denk ik...quote:
En toen dacht jij dat dat wel een goeie stiefpapa zou zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:53 schreef helloisitme het volgende:
Luxuria me vriend woonde bij een vriend van hem in huis voordat hij bij ons kwam. Maar die vriend was verslaafd en heeft al zn spullen verkocht zodat hij met niks eindigde. hij woonde bij hem in omdat zn moeder overleden was en hij hun huis niet langer kon bekostigen.
Sja het is niet zo'n handige woordkeuze misschien, hij moest zich toch direct verantwoorden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vind ik helemaal geen logische reactie. Hij is de vader niet. En hij komt net kijken in dat gezin. Daar kan van "vaderliefde" geen sprake zijn.
Ik ga met je mee. (virtueel dan hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens knorren, TS zou er goed aan doen eens een tijdje alleen te leven denk ik...
Gebeurtenissen linken aan dingen die ze schrijft:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat de Engelse kinderbescherming de Nederlandse er op af heeft gestuurd?
Dirty mind...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. (virtueel dan he) en idd..
Als ik zo de posts van TS lees, heeft ze haar leven sowieso niet onder controle om dat alleen te handelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:54 schreef Charcot het volgende:
Ligt het aan mij of is het sowieso onverstandig om een man, die je pas, anderhalf jaar kent, al bij je in huis te nemen en een vader voor je minderjarige dochters laat zijn? In de situatie van TS zou ik sowieso wachten met samenwonen en gewoon LAT-en totdat de kinderen uit huis zijn eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |