abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juni 2012 @ 00:57:05 #251
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_112596483
Ze heeft volgens mij alleen relaties gehad met mensen die drugs problemen hebben gehad. Dus ze is zelf gewoon ook fout bezig.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_112596485
Maar goed, ik ga slapen
pi_112596491
bleh, foutje
pi_112596513
charcot het is eigenlijk ook niet gepland om hem zo snel in huis te nemen, zo is dat eigenlijk gelopen.

ik heb hem ontmoet in de kroeg en hij is aan het einde van de avond mee naar huis gegaan. gaande weg kwam hij steeds vaker en op een gegeven moment is hij gewoon blijven hangen. wij vonden dat beide prima en me dochters ook.

ik wil me vriend niet kwaad afschilderen. voor de duidelijkheid. hij werkt gewoon (in een bouwmarkt) fulltime. verder is hij niet verslaafd (ook niet geweest) heeft geen strafblad en is een hele normale kerel. alleen de onzekerheid over wat ik nu (denk te) zien t.o.v me dochters...ja, dat is een nieuwe stap die ik niet graag zet.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 00:59:25 #255
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_112596547
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 00:58 schreef helloisitme het volgende:
ik heb hem ontmoet in de kroeg en hij is aan het einde van de avond mee naar huis gegaan.
Als je kinderen hebt, dan doe toch niet zo iets. :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 00:59:54 #256
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112596555
quote:
charcot het is eigenlijk ook niet gepland om hem zo snel in huis te nemen, zo is dat eigenlijk gelopen.

ik heb hem ontmoet in de kroeg en hij is aan het einde van de avond mee naar huis gegaan. gaande weg kwam hij steeds vaker en op een gegeven moment is hij gewoon blijven hangen. wij vonden dat beide prima en me dochters ook.

ik wil me vriend niet kwaad afschilderen. voor de duidelijkheid. hij werkt gewoon (in een bouwmarkt) fulltime. verder is hij niet verslaafd (ook niet geweest) heeft geen strafblad en is een hele normale kerel. alleen de onzekerheid over wat ik nu (denk te) zien t.o.v me dochters...ja, dat is een nieuwe stap die ik niet graag zet.
Ik mag toch aannemen dat je dochters niet thuis waren toen jij een vreemde kerel uit de kroeg mee naar huis nam he?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_112596583
me dochters waren thuis met de oppas. we hebben wel gewoon normaal gedaan, niet luidruchtig. zij hebben er niets van gemerkt tot de volgende ochtend. ze waren wel gelijk enthousiast dat er een "vreemde meneer" in huis was. de klik was er direct.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 01:01:19 #258
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112596592
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 00:59 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik mag toch aannemen dat je dochters niet thuis waren toen jij een vreemde kerel uit de kroeg mee naar huis nam he?
Dit... Ik snap dat je behoeftes kunt hebben, maar dit is wel DE manier om keer op keer met hetzelfde soort type thuis te komen denk ik... (niet zeggende dat je in een kroeg niemand kunt leren kennen, maar toch...)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112596608
My god :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 01:01:56 #260
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_112596610
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 01:01 schreef helloisitme het volgende:
me dochters waren thuis met de oppas. we hebben wel gewoon normaal gedaan, niet luidruchtig. zij hebben er niets van gemerkt tot de volgende ochtend. ze waren wel gelijk enthousiast dat er een "vreemde meneer" in huis was. de klik was er direct.
Dit is zo fout. :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 01:02:04 #261
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112596616
Speechless...
pi_112596632
skull-splitter het is niet"dat soort kerel". ik leg het nog 1x uit: hij heeft fulltime werk in een bouwmarkt, is niet crimineel of verslaafd en slaat niet.
pi_112596638
quote:

Ik denk dat jij je de risico's van een 'vergissing' niet kunt veroorloven. Om verdere risico's uit te sluiten is het gewoon beter om die vriend te laten verhuizen, je leven onder controle krijgen en dán pas eventueel verder kunt kijken voor een eventuele partner. En NIET mee naar huis nemen en hem daar laten slapen wanneer je dochters er zijn, man. Als je een relatie wil ga je maar LAT-en wanneer je je leven op orde hebt. Begrijp je wat ik bedoel?
  vrijdag 8 juni 2012 @ 01:03:03 #264
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_112596650
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 01:02 schreef helloisitme het volgende:
skull-splitter het is niet"dat soort kerel". ik leg het nog 1x uit: hij heeft fulltime werk in een bouwmarkt, is niet crimineel of verslaafd en slaat niet.
Dat was toch nadat hij bij je inwoonde.
Ik snap het niet meer. :')
Maak een timeline ofzo.
pi_112596659
ik snap wel dat dit heel raar klinkt....onze bedoeling was ook geen relatie hij had op die dag nog een relatie met een andere vrouw...het was een ONS die is uitgelopen op meer, zonder bijbedoelingen vooraf. het is vanaf toen eigenlijk heel goed gegaan...
pi_112596682
Klinkt allemaal als een toprelatie ja.
  † In Memoriam † vrijdag 8 juni 2012 @ 01:04:23 #267
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_112596687
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 01:01 schreef helloisitme het volgende:
Uh :P?
Klinkt niet als een reactie van pubers
:')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 01:05:03 #268
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_112596709
quote:
Hij is toch pas zijn leven op gaan bouwen toen jij hem al kende?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 01:03 schreef helloisitme het volgende:
ik snap wel dat dit heel raar klinkt....onze bedoeling was ook geen relatie hij had op die dag nog een relatie met een andere vrouw...het was een ONS die is uitgelopen op meer, zonder bijbedoelingen vooraf. het is vanaf toen eigenlijk heel goed gegaan...
Klinkt als een enorm goeie basis inderdaad! :')
  vrijdag 8 juni 2012 @ 01:05:08 #269
12888 Skull-splitter
pi_112596713
quote:
maar van mishandelend persoon ben je naar drugshandelaar naar een pseudofiel gegaan. Je trekt wel steeds iemand aan met een steekje los.

Nu ben ik dat zelf ook, net als iedereen, maar het valt op dat je wel steeds met een bepaald risico zit. Heb jij sterk de behoefte iemand te redden?
pi_112596720
quote:
Maar je eisen zouden iets hoger moeten liggen voor een partnerkeuze, dan enkel of iemand een baan heeft, geen strafblad heeft en je niet slaat.

Dat iemand je niet slaat, betekent niet dat diegene ook van je houdt.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 01:05:37 #271
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_112596734
Maar geef ff meer uitleg want ik snap het nog steeds niet.
Je komt steeds met 1 zin informatie na 10 berichten.
Je komt gewoon niet geloofwaardig over.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 01:06:00 #272
12888 Skull-splitter
pi_112596749
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 01:05 schreef Pien85 het volgende:

Klinkt als een enorm goeie basis inderdaad! :')
hey, dat KAN een hele goede basis zijn...
pi_112596753
Dit lijkt haast op een meesterlijke troll :o

Maar ik vrees dat ik het mis heb
pi_112596780
me dochters waren toen 11 (bijna 12) en net 15. dat was wel degelijk hun reactie, althans van de jongste. die ging gelijk spelletjes doen met hem etc. de oudste had eerst een beetje twijfels maar nadat hij haar geld geleend had (ja ze is brutaal!) was dat ook wel over en zag ze de lol er ook wel van in.
pi_112596803
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 01:03 schreef helloisitme het volgende:
De redenen hoeven niet gehoord te worden. Je hebt overal wel een excuus voor. De uitkomst ervan is gewoon fout, punt ->.
Nu, ga je verstandig zijn en een verstandige oplossing zoeken. Waarom? Omdat je twee minderjarige dochters hebt. Als jij je leven wil verpesten mag je dat. Maar nu niet omdat je dus ook de verantwoordelijkheid voor je dochters hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')