Als je kinderen hebt, dan doe toch niet zo iets.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:58 schreef helloisitme het volgende:
ik heb hem ontmoet in de kroeg en hij is aan het einde van de avond mee naar huis gegaan.
Ik mag toch aannemen dat je dochters niet thuis waren toen jij een vreemde kerel uit de kroeg mee naar huis nam he?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:58 schreef helloisitme het volgende:
charcot het is eigenlijk ook niet gepland om hem zo snel in huis te nemen, zo is dat eigenlijk gelopen.
ik heb hem ontmoet in de kroeg en hij is aan het einde van de avond mee naar huis gegaan. gaande weg kwam hij steeds vaker en op een gegeven moment is hij gewoon blijven hangen. wij vonden dat beide prima en me dochters ook.
ik wil me vriend niet kwaad afschilderen. voor de duidelijkheid. hij werkt gewoon (in een bouwmarkt) fulltime. verder is hij niet verslaafd (ook niet geweest) heeft geen strafblad en is een hele normale kerel. alleen de onzekerheid over wat ik nu (denk te) zien t.o.v me dochters...ja, dat is een nieuwe stap die ik niet graag zet.
Dit... Ik snap dat je behoeftes kunt hebben, maar dit is wel DE manier om keer op keer met hetzelfde soort type thuis te komen denk ik... (niet zeggende dat je in een kroeg niemand kunt leren kennen, maar toch...)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je dochters niet thuis waren toen jij een vreemde kerel uit de kroeg mee naar huis nam he?
Dit is zo fout.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:01 schreef helloisitme het volgende:
me dochters waren thuis met de oppas. we hebben wel gewoon normaal gedaan, niet luidruchtig. zij hebben er niets van gemerkt tot de volgende ochtend. ze waren wel gelijk enthousiast dat er een "vreemde meneer" in huis was. de klik was er direct.
Ik denk dat jij je de risico's van een 'vergissing' niet kunt veroorloven. Om verdere risico's uit te sluiten is het gewoon beter om die vriend te laten verhuizen, je leven onder controle krijgen en dán pas eventueel verder kunt kijken voor een eventuele partner. En NIET mee naar huis nemen en hem daar laten slapen wanneer je dochters er zijn, man. Als je een relatie wil ga je maar LAT-en wanneer je je leven op orde hebt. Begrijp je wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 00:58 schreef helloisitme het volgende:
charcot het is eigenlijk ook niet gepland om hem zo snel in huis te nemen, zo is dat eigenlijk gelopen.
ik heb hem ontmoet in de kroeg en hij is aan het einde van de avond mee naar huis gegaan. gaande weg kwam hij steeds vaker en op een gegeven moment is hij gewoon blijven hangen. wij vonden dat beide prima en me dochters ook.
ik wil me vriend niet kwaad afschilderen. voor de duidelijkheid. hij werkt gewoon (in een bouwmarkt) fulltime. verder is hij niet verslaafd (ook niet geweest) heeft geen strafblad en is een hele normale kerel. alleen de onzekerheid over wat ik nu (denk te) zien t.o.v me dochters...ja, dat is een nieuwe stap die ik niet graag zet.
Dat was toch nadat hij bij je inwoonde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:02 schreef helloisitme het volgende:
skull-splitter het is niet"dat soort kerel". ik leg het nog 1x uit: hij heeft fulltime werk in een bouwmarkt, is niet crimineel of verslaafd en slaat niet.
Uhquote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:01 schreef helloisitme het volgende:
me dochters waren thuis met de oppas. we hebben wel gewoon normaal gedaan, niet luidruchtig. zij hebben er niets van gemerkt tot de volgende ochtend. ze waren wel gelijk enthousiast dat er een "vreemde meneer" in huis was. de klik was er direct.
Hij is toch pas zijn leven op gaan bouwen toen jij hem al kende?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:02 schreef helloisitme het volgende:
skull-splitter het is niet"dat soort kerel". ik leg het nog 1x uit: hij heeft fulltime werk in een bouwmarkt, is niet crimineel of verslaafd en slaat niet.
Klinkt als een enorm goeie basis inderdaad!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:03 schreef helloisitme het volgende:
ik snap wel dat dit heel raar klinkt....onze bedoeling was ook geen relatie hij had op die dag nog een relatie met een andere vrouw...het was een ONS die is uitgelopen op meer, zonder bijbedoelingen vooraf. het is vanaf toen eigenlijk heel goed gegaan...
maar van mishandelend persoon ben je naar drugshandelaar naar een pseudofiel gegaan. Je trekt wel steeds iemand aan met een steekje los.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:02 schreef helloisitme het volgende:
Maar je eisen zouden iets hoger moeten liggen voor een partnerkeuze, dan enkel of iemand een baan heeft, geen strafblad heeft en je niet slaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:02 schreef helloisitme het volgende:
hey, dat KAN een hele goede basis zijn...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:05 schreef Pien85 het volgende:
Klinkt als een enorm goeie basis inderdaad!
De redenen hoeven niet gehoord te worden. Je hebt overal wel een excuus voor. De uitkomst ervan is gewoon fout, punt ->.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 01:03 schreef helloisitme het volgende:
ik snap wel dat dit heel raar klinkt....onze bedoeling was ook geen relatie hij had op die dag nog een relatie met een andere vrouw...het was een ONS die is uitgelopen op meer, zonder bijbedoelingen vooraf. het is vanaf toen eigenlijk heel goed gegaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |