Het één streept het ander niet weg. En als zo'n vent dan ook nog eens rustig de tijd neemt om met zijn ogen zo op die dochters te blijven hangen rinkelt er hier wel een alarmbelletje of vijf.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Verwar onzekerheid niet zomaar voor intuitie...
Als die kids niet anders gewend zijn... Ik ken gezinnen waar iedereen incluis vriendjes/vriendinnetjes bijna geacht werden met zijn allen naakt in bad te gaan...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze voor mijn part nog naakt slapen met de deur dicht. Maar naakt gaan plassen... Een kamerjas aangooien duurt dertig seconden
Intuïtie is een heel sterk iets, en dat is heel moeilijk om te verwarren met enige andere emotie... Wanneer je intuïtie je iets probeert te vertellen dan weet je zonneklaar dat het je intuïtie is. Bij mij toch... Vrouwen hebben dat sowieso ook veel heftiger dan mannen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Verwar onzekerheid niet zomaar voor intuitie...
Damnquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kunnen mannen niets aan doen, het gaat ook meer om wat daarmee gedaan wordt... Ik bedoel, als ik de wc in liep bij mijn ex-schoonouders en mijn ex-schoonmoeder besloot daar naakt te gaan zitten piesen zonder de deur op slot te doen... Dan nog MOET ik kijken(schoonmoeder? trouwma!)
Ik vind pubermeisjes wel wat anders hoor...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als die kids niet anders gewend zijn... Ik ken gezinnen waar iedereen incluis vriendjes/vriendinnetjes bijna geacht werden met zijn allen naakt in bad te gaan...
Een veel gebruikte elastiek en een nieuwe elastiek zijn ook niet het zelfde hoor..quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:29 schreef helloisitme het volgende:
Nou ze slaapt altijd naakt en onderling maakte wij er nooit een probleem van, we hebben uiteindelijk toch allemaal dezelfde poes tussen de benen. Maar idd toen mijn vriend erbij kwam had dat misschien moeten stoppen...toch loopt ze niet overdag naakt rond ofzo ze slaapt alleen naakt en als ze dan s nachts moet plassen...tja dan kan zoiets voorkomen.
Ik ben niet Belgischquote:
Ik wil het ook niet, maar ik heb mijn ogen gewoon niet in mijn zak zitten...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:51 schreef Marie30 het volgende:
[..]
DamnNiet alle mannen zijn zo... De meeste mannen die ik ken, gapen niet naar de borsten van een 13jarige.
Ik ook, maar ik kan me de situatie en de "onschuld" van de meiden in kwestie wel voorstellen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind pubermeisjes wel wat anders hoor...
Hoe oud zijn die kinderen dan? Vroeger ging mijn zoontje hier ook met zijn nichtjes in bad als ze hier bleven slapen. Toen waren ze 2, 4 en 5 jaar. Nu zijn ze 12, 14 en 15 die krijg je/en wil je niet meer in dezelfde badkuip hé... lichamelijk ontwikkeling enzo...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als die kids niet anders gewend zijn... Ik ken gezinnen waar iedereen incluis vriendjes/vriendinnetjes bijna geacht werden met zijn allen naakt in bad te gaan...
Dit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:55 schreef Gray het volgende:
Mannen raken aangetrokken door ronde vormen, ongeacht hun leeftijd. Als daar dan een tweetal jongedames met prille borstjes langsdartelt kán het zijn dat een man daar met opwinding op reageert. Daar heb je even weinig invloed op als de hik bij te snel eten.
Maar om dat te botvieren op zijn onzekere volwassen partner is daarentegen een bewuste keuze en is afkeurenswaardig.
Naar mijn mening mag je prima paranoia zijn, en zelfs jaloers, maar gedraag je aub als volwassen vrouw en moeder. Spreek je kerel aan over waar je mee zit en vertel je dochter(s) dat ze kleding aan moeten wanneer ze door het huis lopen.
Volgens de maatschappij niet nee; volgens de natuur wel. Groot verschil. Meestal onderbewust trouwens.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kijken naar de borsten van een dertienjarige is sowieso niet of nooit ok. En al helemaal niet in de rol van de stiefvader.
Maar waarom als de kinderen een leuke tijd met hem hebben gehad, zien ze hem niet meer dan?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:54 schreef helloisitme het volgende:
nee Jojoortje na mn scheiding met hun vader ben ik verhuisd naar Nederland met de kinderen en hier overnieuw begonnen. hun vader is nooit vaderfiguur geweest. Hij was er vaker niet dan wel en als hij er wel was was hij dronken of stoned en agressief.
Toen we net naar Nederland kwamen hebben we eerst een tijdje bij een vriend gewoond in Amterdam. hij was surinaams en we hebben een halfjaar daar in gewoond. De meiden zagen in hem wel een vaderfiguur. hij is ook de vader van mijn jongste kind (hun broertje die niet bij ons woont).
hij deed veel met de meiden, koken etc. en in hem zagen ze een vaderfiguur en we hebben een leuke tijd gehad. Maar die is nu niet meer in ons leven (geen contact).
Even een vluchtige blik ms, niet verlekkerd loerenquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:57 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Volgens de maatschappij niet nee; volgens de natuur wel. Groot verschil. Meestal onderbewust trouwens.
14-19quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die kinderen dan? Vroeger ging mijn zoontje hier ook met zijn nichtjes in bad als ze hier bleven slapen. Toen waren ze 2, 4 en 5 jaar. Nu zijn ze 12, 14 en 15 die krijg je/en wil je niet meer in dezelfde badkuip hé... lichamelijk ontwikkeling enzo...
Whut?quote:
Heb je wel: deur open, vriend buiten, deur dichtquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:39 schreef helloisitme het volgende:
Maar ik hoop dat dit mijn onzekerheid is. kan ik tenminste zelf aan werken. al mijn vermoedens juist zijn heb ik daar totaal geen controle op.
Denken dat een mannenbrein nog functioneert als er iets prachtigs waargenomen wordt...quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Even een vluchtige blik ms, niet verlekkerd loeren
Zo reageerde de rest van de klas idd wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |