En dan die termen ook.... allemaal met ziektes smijten, wel lekker geïntegreerd iig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En wat moet die 'persoonlijke shit' voorstellen? Weet jij dat?
En praat jij altijd zo? Ook in het bijzijn van je kinderen?
Als ze zo in mijn huis zou praten in gehoorafstand van mijn 12-jarige gooide ik ze vlugger buiten dan dat ze maar ogen kan knipperenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan die termen ook.... allemaal met ziektes smijten, wel lekker geïntegreerd iig.
Ik geloof er niets van, iemand met een Engelse achtergrond vloekt niet met ziektes maar met andere dingen.
Excusesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef helloisitme het volgende:
marie30 dan heb je de verkeerde voor je. me dochters heten geen priscilla. me oudste is jessica (of Jess) en de jongste Helen.
mwah, mijn ouders schelden altijd met GVD enzo. maar daar heb ik niet echt trauma's aan overgehouden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als ze zo in mijn huis zou praten in gehoorafstand van mijn 12-jarige gooide ik ze vlugger buiten dan dat ze maar ogen kan knipperen
Vind het echt wel enorm triest voor haar kinderen.
Omg... Als ik je pak 'm beet om hun facebook zou vragen zou je het nog zo geven ook he?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef helloisitme het volgende:
marie30 dan heb je de verkeerde voor je. me dochters heten geen priscilla. me oudste is jessica (of Jess) en de jongste Helen.
Goeie tip.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef Marie30 het volgende:
Ik raad de nieuwkomers aan om vooral topic 1 te lezen
Ik ben Henk. Is Bert hier?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:23 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik zal een handje helpen:
Harry is vanaf nu Henk
Jesse is vanaf nu Shania
Joseph is vanaf nu Storm
De Surnamer is vanaf nu die drugsdealer
TS is vanaf nu de vrijeopvoedster
De dertienjarige is de enige van wie de naam nog niet genoemd is.
Een sporadische godverdomme... of shit, kanker, longlijer (whatever dat ook mag zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mwah, mijn ouders schelden altijd met GVD enzo. maar daar heb ik niet echt trauma's aan overgehouden.
1) TS' vriend wil veel seksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:57 schreef Cigarette het volgende:
Oke ik zie nu eigenlijk 2 dingen
1. De vriend van TS is een viespeuk
of
2. TS denkt teveel over dingen na
Nog even een je zet hier ook je adres neer voor de volgende Harryquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef helloisitme het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |