Ja, en waarom konden de dochters de hond niet uitlaten? Had TS ons op de hoogte kunnen blijven houden en hadden die kinderen wat verantwoordelijkheid meegekregen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Nee dat is best wel vreemd, niemand weet waar die dochters zijn gebleven en TS zit
ondertussen te Fokken en is nu de hond aan het uitlaten, wat hebben die dochters al die
tijd gedaan?
Ik ga me vervelener moet een nieuwe verhaal lijn in ofzo
Er zijn al heel veel serieuze reacties geweest hoor, maar het lijkt alsof TS er weinig mee zal doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef tonja het volgende:
Stel he, stel, dat dit geen troll is. Dan zijn sommige reakties best wel hard zeg maar. En mocht dit echt waar zijn allemaal dan werken al die troll roepers haar alleen nog maar verder in de shit.
Better be safe then sorry ofzo zeg maar. Je weet niet of t echt is of niet, dat weet je nooit op internet.
Nou snap ik eindelijk waarom dat huis zo goedkoop is....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit een nieuwe wending aan te komen want gogosweden gaat de kroeg met de volgepieste voegen bellen om te vragen waar Harry blijft.
Nee, dan is TS gewoon gek in dr kop en een tokkie en die dochter van 16 die naakt snachts naar de wc gaat ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef tonja het volgende:
Stel he, stel, dat dit geen troll is. Dan zijn sommige reakties best wel hard zeg maar.
Ja dat is waar, maar ik wilde t toch ff kwijt...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:11 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je hebt daar gelijk in hoor. Daarom heb ik (en vele andere met mij) toch al wel veel ernstige berichten aan haar gepost. Nu zijn we wat aan het dollen, maar lees maar eens terug... ze heeft al veel nuchtere raad gekregen. Ze doet er wel niets mee, maar dat is dan weer een ander verhaal...
En er weinig onkruid in de voortuin staat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou snap ik eindelijk waarom dat huis zo goedkoop is....
Klopt, maar t kan zomaar zijn dat ts inderdaad een hersenloze idioot isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn al heel veel serieuze reacties geweest hoor, maar het lijkt alsof TS er weinig mee zal doen.
Ik heb nog niet geroepen dat het een troll is, alleen dat ze haar dochters niet naakt doorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef tonja het volgende:
Stel he, stel, dat dit geen troll is. Dan zijn sommige reakties best wel hard zeg maar. En mocht dit echt waar zijn allemaal dan werken al die troll roepers haar alleen nog maar verder in de shit.
Better be safe then sorry ofzo zeg maar. Je weet niet of t echt is of niet, dat weet je nooit op internet.
Begrijp ik ook wel. Ik zit heel hard te hopen dat het niet waar is, want mijn moederhart bloedt voor die kinderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik wilde t toch ff kwijt...
Oh ja, maar die optie hou ik zeer zeker ook open.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt, maar t kan zomaar zijn dat ts inderdaad een hersenloze idioot is
En daarom is het pretty crappy dat TS wat al te eh, open is wat betreft de namen en de woonplaats van deze vrolijke Brady Bunch. Nu was het al geen hoogvlieger, zeg maar, alleen een beetje jammer dat nu die dochters er zo'n beetje door jan en alleman met google-skills mee geconfronteerd kunnen worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef tonja het volgende:
Er zal vast een FOKKER zijn die deze arme meisjes in huis wilt nemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Begrijp ik ook wel. Ik zit heel hard te hopen dat het niet waar is, want mijn moederhart bloedt voor die kinderen.
Dat, en hoeveel mensen op school van de oudste (of de jongste) dochter zouden er op FOK! zitten? "Joh, jouw moeder post wel rare dingen over jou op internet."quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En daarom is het pretty crappy dat TS wat al te eh, open is wat betreft de namen en de woonplaats van deze vrolijke Brady Bunch. Nu was het al geen hoogvlieger, zeg maar, alleen een beetje jammer dat nu die dochters er zo'n beetje door jan en alleman met google-skills mee geconfronteerd kunnen worden.
Dat is wel waar. Maar aan de andere kant moeten haar ogen ook eens geopend worden. Dat moet miss op een harde manier, anders dringt het helemaal niet tot haar door.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef tonja het volgende:
maar dat duurt toch niet zo lang?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:17 schreef Hanako het volgende:
[..]
Geef die hond eens een beetje rust ik wens ook niet gestoord te worden als ik moet poepen.
Niet mee eens, je moet veilig zijn in je eigen huis, ook als puberdochter die gewend is naakt te slapen en als ze een keer moet pissen gewoon vanuit bed slaapdronken veilig naakt kan gaan pissen. Maar goed, de verdere omstandigheden die TS in de afgelopen 3 topics omschrijft maken wel dat je je vraagtekens zet bij hoe die opvoeding gaat daar ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dan is TS gewoon gek in dr kop en een tokkie en die dochter van 16 die naakt snachts naar de wc gaat ook
Hoop van niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef Hanako het volgende:
[..]
Er zal vast een FOKKER zijn die deze arme meisjes in huis wilt nemen.
Zit ik al anderhalf topic aan te denkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:18 schreef Leandra het volgende:
Het valt me al mee dat Johannes zich nog niet aangemeld heeft om zijn kant van het verhaal te geven....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |