oh zo!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik schreef toch: in wat voor accent dan ook... doelende dat ik niet weet hoe je klinkt, maar lullen kan je
In de kroeg en TS is de hond uit aan het laten maar dat beest moet poepen dus dat durft even voor ze terugkomt.quote:
En waar zijn de dochters?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:02 schreef Deisyy het volgende:
En TS is de persoonlijke shit van de hond aan het regelen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:02 schreef Deisyy het volgende:
En TS is de persoonlijke shit van de hond aan het regelen.
Als Terminus dicht is, en den Harry zit niet in Den Heze... tsja dan weten we al waar hij niet is héquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh zo!
nu wil ik bellen, maar waarom moet dat eigenlijk?
godverdomme, mij eerst lekker maken en dan komt er zo'n anti-climaxquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Als Terminus dicht is, en den Harry zit niet in Den Heze... tsja dan weten we al waar hij niet is hé
Hoezo anti-climax? TS flipt wel als hij niet met zijn persoonlijke shit aan het darten is zoals beloofd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
godverdomme, mij eerst lekker maken en dan komt er zo'n anti-climax
www.cafeterminus.nlquote:
Dat moeten we straks even aan TS vragen, maar ik ben bang dat zij het ook niet weetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En waar zijn de dochters?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moeten we straks even aan TS vragen, maar ik ben bang dat zij het ook niet weet
Ja joh! Doen! Weten we meteen of hij daar is. En moest hij aan de telefoon komen kan je gelijk even vragen wat hij nou precies gezien heeft toen die dochter naakt ging plassen.quote:
Ondanks het feit dat ik denk dat ze een troll is heb ik haar wel oprecht advies gegeven;quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef tonja het volgende:
Stel he, stel, dat dit geen troll is. Dan zijn sommige reakties best wel hard zeg maar. En mocht dit echt waar zijn allemaal dan werken al die troll roepers haar alleen nog maar verder in de shit.
Better be safe then sorry ofzo zeg maar. Je weet niet of t echt is of niet, dat weet je nooit op internet.
Er zit een nieuwe wending aan te komen want gogosweden gaat de kroeg met de volgepieste voegen bellen om te vragen waar Harry blijft.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Nee dat is best wel vreemd, niemand weet waar die dochters zijn gebleven en TS zit
ondertussen te Fokken en is nu de hond aan het uitlaten, wat hebben die dochters al die
tijd gedaan?
Ik ga me vervelener moet een nieuwe verhaal lijn in ofzo
Je hebt daar gelijk in hoor. Daarom heb ik (en vele andere met mij) toch al wel veel ernstige berichten aan haar gepost. Nu zijn we wat aan het dollen, maar lees maar eens terug... ze heeft al veel nuchtere raad gekregen. Ze doet er wel niets mee, maar dat is dan weer een ander verhaal...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:08 schreef tonja het volgende:
Stel he, stel, dat dit geen troll is. Dan zijn sommige reakties best wel hard zeg maar. En mocht dit echt waar zijn allemaal dan werken al die troll roepers haar alleen nog maar verder in de shit.
Better be safe then sorry ofzo zeg maar. Je weet niet of t echt is of niet, dat weet je nooit op internet.
Die lopen in naakt naar de wcquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En waar zijn de dochters?
Dat is waar en dat vind ik ook een zeer verstandig advies.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat ik denk dat ze een troll is heb ik haar wel oprecht advies gegeven;
Flikker Harry z'n zooi naar buiten, vertel hem dat hij helemaal niet meer hoeft terug te komen en ga je kinderen opvoeden.
mwah stiekum ben ik bang dat hij me zal vindenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:10 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja joh! Doen! Weten we meteen of hij daar is. En moest hij aan de telefoon komen kan je gelijk even vragen wat hij nou precies gezien heeft toen die dochter naakt ging plassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |