Dit ja. Arme kinderen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is wel fijn dat jij als moeder die privacy in 1 dag om zeep geholpen hebt.
Voordeel na een avond darten is dat je zo thuis bentquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had nog naar het huis gekeken wat ernaast te koop staat... leek me wel een leuk projectje (lees; alleen de buitenmuren laten staan), en het heeft een flinke lap grond, maar die kroeg ernaast was de grootste afknapper eigenlijk.
http://www.cafedeheze.nl/
Ik dus niet maar dat heeft een andere oorzaakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:44 schreef Life2.0 het volgende:
Mannen die met droge ogen durven te beweren niet naar tieten te kijken
Ja, maar ondertussen kan ik ieder jaar de voegen vernieuwen omdat Harry tegen m'n pui staat te pissen na sluitingstijdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordeel na een avond darten is dat je zo thuis bent
ik begrijp die vriend van TS wel enigzinds hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:44 schreef Life2.0 het volgende:
Mannen die met droge ogen durven te beweren niet naar tieten te kijken
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen kan ik ieder jaar de voegen vernieuwen omdat Harry tegen m'n pui staat te pissen na sluitingstijd
En nee, ik ga niet bellen.
LOL!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen kan ik ieder jaar de voegen vernieuwen omdat Harry tegen m'n pui staat te pissen na sluitingstijd
EN al de herrie er van nee dank je en voordat je het weer zit Harry naar je kinderen te kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nee, ik ga niet bellen.
Ik heb zoons... en de ene is 2 meter, die laat niet naar z'n broertje kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:48 schreef Hanako het volgende:
[..]
EN al de herrie er van nee dank je en voordat je het weer zit Harry naar je kinderen te kijken
Nou ja, dat houdt dit topic wel levend, heeft TS weer een reden om jaloers te zijn. En dan komt harry niet weg met "vaderliefde"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:48 schreef Hanako het volgende:
[..]
EN al de herrie er van nee dank je en voordat je het weer zit Harry naar je kinderen te kijken
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:48 schreef Hanako het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb zoons... en de ene is 2 meter, die laat niet naar z'n broertje kijken
Ik ben een Belg... Dat valt te hard op. Harry denkt dan vast meteen dat het de pliesie is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:51 schreef Luxuria het volgende:
Iemand anders kan toch ook bellen? Daarvoor hoef je niet in de buurt te wonen
En ik woon 100 meter met de grens van België dat gaat ook enorm opvallen begin langzaam dat accent over te nemenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:52 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ben een Belg... Dat valt te hard op. Harry denkt dan vast meteen dat het de pliesie is.
De hond zal wel moeten poepen denk ik...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:52 schreef mirannie het volgende:
TS neemt overigens wel veel tijd voor het uitlaten van de hond. Iig meer tijd dan ze voor een gemiddeld gesprek met haar kinderen of haar liefje neemt...
Niets fout aan, natuurlijke reactie. Tieten = kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik begrijp die vriend van TS wel enigzinds hoor.
fout, dat wel, maar meestal kijk je al 5 sec voordat je het echt door hebt.
In topic 2 zitten er 7 minuten tussen de aankondiging dat Harry thuis is en haar post over het 'gesprek'.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:52 schreef mirannie het volgende:
TS neemt overigens wel veel tijd voor het uitlaten van de hond. Iig meer tijd dan ze voor een gemiddeld gesprek met haar kinderen of haar liefje neemt...
Hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:53 schreef Hanako het volgende:
[..]
En ik woon 100 meter met de grens van België dat gaat ook enorm opvallen begin langzaam dat accent over te nemen
Gogo went to Sweden... die klinkt vast nog vreemderquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:53 schreef Marie30 het volgende:
Gogo waarom bel jij niet? Doe alsof je zijn mattie bentVaak genoeg kanker zeggen, dan geloven ze het wel.
Haha, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
In topic 2 zitten er 7 minuten tussen de aankondiging dat Harry thuis is en haar post over het 'gesprek'.
vanuit zweden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:53 schreef Marie30 het volgende:
Gogo waarom bel jij niet? Doe alsof je zijn mattie bentVaak genoeg kanker zeggen, dan geloven ze het wel.
Nou maar hopen dat ze een poepzakje meegenomen heeft.... anders zal ze daar ook nog wel een boete voor krijgen, zo'n dag heeft ze vandaag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:53 schreef Hanako het volgende:
[..]
De hond zal wel moeten poepen denk ik...
Ja weet ik, maar die gast kan lullen als de beste in wat voor accent dan ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gogo went to Sweden... die klinkt vast nog vreemder
deze man weetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Niets fout aan, natuurlijke reactie. Tieten = kijken.
En kijken doe je met je oogjes maar niet met je handen, zo heeft mama je het geleerd
hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar die gast kan lullen als de beste in wat voor accent dan ook
Wordt de hond ook meteen uit huis geplaatst, want 2 kinders + 1 hond is teveelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ze een poepzakje meegenomen heeft.... anders zal ze daar ook nog wel een boete voor krijgen, zo'n dag heeft ze vandaag.
Scammerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vanuit zweden?
de perfecte anoniem tip trouwens:
Maak een nieuw skype account aan, (daarmee kan je gratis 5 minuten bellen naar een vast nummer) ga op internet via een proxy, vervolgens via TOR. Waarna je met een stemvervormer die gast op belt
niet dat zo anoniem zijn nodig is, maargoed.
T kost me teveel om vanaf hier te bellen
Of spetterpoep en laat nu net tijdens het oprapen dat zakje gescheurd zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat ze een poepzakje meegenomen heeft.... anders zal ze daar ook nog wel een boete voor krijgen, zo'n dag heeft ze vandaag.
Terminus is al een poosje dicht toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef helloisitme het volgende:
weet niet Leandra hij gaat meestal naar terminus, volgens mij indd de molenstraat maar vaker nog naar cafe de Heze (ergens in zuid ofzo)
lolquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt de hond ook meteen uit huis geplaatst, want 2 kinders + 1 hond is teveel
Oeps, dat soort persoonlijke shit had hij thuis niet gedeeld....quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Terminus is al een poosje dicht toch?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt de hond ook meteen uit huis geplaatst, want 2 kinders + 1 hond is teveel
Nou maar hopen dat ze het beest geen pindakaas met natte poes voert anders ga ik de dierenbescherming bellenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
lol![]()
Maar sta er van te kijken dat ze dat beest uitlaat. Betere hondenbaas dan moeder tot hiertoe
Ik schreef toch: in wat voor accent dan ook... doelende dat ik niet weet hoe je klinkt, maar lullen kan jequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe kan je daar accenten uit trekken dan?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, dat soort persoonlijke shit had hij thuis niet gedeeld....
Waar zit hij dan als hij zogenaamd in Terminus zit?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, dat soort persoonlijke shit had hij thuis niet gedeeld....
Waar zit hij dan als hij zogenaamd in Terminus zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |