Met andere woorden Harry zit in de kroeg en komt straks dronken thuis?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:30 schreef helloisitme het volgende:
ow zie het al je bedoelt Harry. ik denk niet dat hij vreemdgaat. hij is wel vaker ff weg, maar nooit met ruzie. heeft gewoon een boel te regelen en soms gebruikt hij dat als smoes om de kroeg in te gaan, te darten oid.
Vrachtwagenchauffeurs zijn over het algemeen niet veel thuis, zeker niet als ze internationaal rijden, en dan heb je tot jullie uit elkaar gingen ook nog in de UK gewoond.... dus het lijkt me sterk dat je binnen je relatie zoveel Nederlands hebt gesproken als je doet voorkomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:27 schreef helloisitme het volgende:
Leandra wat een onzin ik heb jaren doorgebracht met een NL truckchaffeur. dus indd lekker geintegreerd ja...
Zal toch wel. Wordt wel weer tijd voor nieuwe ontwikkelingen tenslottequote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zal toch wel. Wordt wel weer tijd voor nieuwe ontwikkelingen tenslotte
Nu is hij er met de beste vriendin van TS vandoor die overigens pas net 17 is
Ik snap niet dat je dit al vertelt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef helloisitme het volgende:
we wonen in Apeldoorn luxuria. en nee facebook etc geef ik niet want johannes me ex woont ook weer in Nederland en wil hem absoluut niet tegenkomen. hij zit bij mijn weten ergens in zuid-holland vandaar dat wij op de veluwe zijn gaan wonen.
Hij is zich aan het indrinken om de confrontatie met zijn schattebout aan te kunnen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met andere woorden Harry zit in de kroeg en komt straks dronken thuis?
Verdamme nog an toe.... zeg me niet dat je in Berg en Bos woont hèquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:31 schreef helloisitme het volgende:
we wonen in Apeldoorn luxuria. en nee facebook etc geef ik niet want johannes me ex woont ook weer in Nederland en wil hem absoluut niet tegenkomen. hij zit bij mijn weten ergens in zuid-holland vandaar dat wij op de veluwe zijn gaan wonen.
Echt hé, ongelooflijk...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dit al vertelt.
We weten nu jullie plaatsnaam en een paar namen. Je dochter is nu zo gevonden op Facebook.
Daar zou ik ook drank voor nodig hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:34 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hij is zich aan het indrinken om de confrontatie met zijn schattebout aan te kunnen...
Zit ie in de Molenstraat in de kroeg??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:34 schreef helloisitme het volgende:
pien85 denk het niet. Harry kan redelijk veel drinken voor hij dronken wordt. En echt dronken worden wil hij meestal ook niet, omdat hij doordeweeks ook gewoon werkt.
Ik minstens een heel vatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar zou ik ook drank voor nodig hebben
Waarom moet zij beschermd worden tegen haar vader? Je schreef wel dat die man jou mishandelde, maar deed hij dat bij je dochters ook dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:34 schreef helloisitme het volgende:
Luxuria nee want me dochter zit onder haar voornaam en bijnaam op facebook zonder vermeldingen van woonplaats of geboorteplaats. dit uit bescherming tegen die johannes
Nee, ik ben geen Apeldoornse.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:35 schreef helloisitme het volgende:
hoezo Leandra jij bent ook Apeldoornse? nee wij wonen in zevenhuizen.
Ergens in deel 1 staat dat hij de kinderen verwaarloosde en mishandelde.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Waarom moet zij beschermd worden tegen haar vader? Je schreef wel dat die man jou mishandelde, maar deed hij dat bij je dochters ook dan?
Oh de Heze... ja daar wordt ook gedart.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef helloisitme het volgende:
weet niet Leandra hij gaat meestal naar terminus, volgens mij indd de molenstraat maar vaker nog naar cafe de Heze (ergens in zuid ofzo)
Neen, dat was mij gisteren al duidelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Het heeft totaal geen nut wat we zeggen.
Ja wie...?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef Pien85 het volgende:
Wie gaat er even die 2 kroegen langs en vraagt naar Harry?
Ah ik had alleen onthouden dat hij haar mishandelde. Nu ja, ik weet al veel meer dan goed voor me is over dit stel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ergens in deel 1 staat dat hij de kinderen verwaarloosde en mishandelde.
Natuurlijk, anders hadden we haar persoonlijk bij jeugdzorg aangemeldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:36 schreef L0t.. het volgende:
Het is inmiddels toch wel overduidelijk dat dit een troll is?
Jij gaat dus even in die cafeetjes kijken voor ons?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:38 schreef summer2bird het volgende:
En ze woont op 30 minuten rijden van mij af.
The horror
Dan kan jij mooi even langs de Hezequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:38 schreef summer2bird het volgende:
En ze woont op 30 minuten rijden van mij af.
The horror
Hoe heet de hond?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:39 schreef helloisitme het volgende:
ben ff peuk roken en de hond uitlaten tot straks
er bestaat niet iets als privacy op internetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:39 schreef helloisitme het volgende:
de meiden hebben alles op hoogste privacy en geen leeftijden en woonplaats, geboorteplaats of achternaam erbij. dus die vind je niet gogosweden
Grolschquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:40 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe heet de hond?
Ik zet mijn geld op Grolsch of Guinness of zo...
Ze daagt ons uit!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:39 schreef helloisitme het volgende:
de meiden hebben alles op hoogste privacy en geen leeftijden en woonplaats, geboorteplaats of achternaam erbij. dus die vind je niet gogosweden
Ik had nog naar het huis gekeken wat ernaast te koop staat... leek me wel een leuk projectje (lees; alleen de buitenmuren laten staan), en het heeft een flinke lap grond, maar die kroeg ernaast was de grootste afknapper eigenlijk.quote:
Is wel fijn dat jij als moeder die privacy in 1 dag om zeep geholpen hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:39 schreef helloisitme het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is wel fijn dat jij als moeder die privacy in 1 dag om zeep geholpen hebt.
link?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:41 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een Jessica uit Zevenhuizen gevonden op Hyves.
Kan ik niet maken..quote:
Bel eens en vraag naar Harryquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had nog naar het huis gekeken wat ernaast te koop staat... leek me wel een leuk projectje (lees; alleen de buitenmuren laten staan), en het heeft een flinke lap grond, maar die kroeg ernaast was de grootste afknapper eigenlijk.
http://www.cafedeheze.nl/
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:41 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb een Jessica uit Zevenhuizen gevonden op Hyves.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |