Wat niet is kan in topic 4 komenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:19 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zit ik al anderhalf topic aan te denken
Als de namen kloppen en de situatie van het uit huis geplaatste kind ook klopt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat, en hoeveel mensen op school van de oudste (of de jongste) dochter zouden er op FOK! zitten? "Joh, jouw moeder post wel rare dingen over jou op internet."
Hoe groot zou de kans zijn dat jeugdzorg hier meeleest en dit herkent trouwens?
Stel dat de zoon van mijn ex dan wel vriendin ook een figuur als deze TS poedelnaakt door mijn huis hobbelt tja... keiharde mep en terug zijn bed in.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet mee eens, je moet veilig zijn in je eigen huis, ook als puberdochter die gewend is naakt te slapen en als ze een keer moet pissen gewoon vanuit bed slaapdronken veilig naakt kan gaan pissen. Maar goed, de verdere omstandigheden die TS in de afgelopen 3 topics omschrijft maken wel dat je je vraagtekens zet bij hoe die opvoeding gaat daar ja.
Dan is TS de aap gelogeerdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de namen kloppen en de situatie van het uit huis geplaatste kind ook klopt?
Degene die die case behandeld heeft zou het zomaar kunnen herkennen, aangenomen dat dat iemand is met hart voor z'n werk en een beetje fatsoenlijk geheugen.
Een meisje van 16 hoort 's nacht even iets aan te trekken als ze naakt gaat plassen terwijl de vriend van haar moeder in huis is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet mee eens, je moet veilig zijn in je eigen huis, ook als puberdochter die gewend is naakt te slapen en als ze een keer moet pissen gewoon vanuit bed slaapdronken veilig naakt kan gaan pissen. Maar goed, de verdere omstandigheden die TS in de afgelopen 3 topics omschrijft maken wel dat je je vraagtekens zet bij hoe die opvoeding gaat daar ja.
Huh??? ik snap deze zin nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef Hanako het volgende:
[..]
Stel dat de zoon van mijn ex dan wel vriendin ook een figuur als deze TS poedelnaakt door mijn huis hobbelt tja... keiharde mep en terug zijn bed in.
nah ben ik niet met je eens, hoe klein is die kans nou dat ie der betrapt en het is donker. als het ELKE keer is tja dan moet ze misschien wel nadenken jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een meisje van 16 hoort 's nacht even iets aan te trekken als ze naakt gaat plassen terwijl de vriend van haar moeder in huis is.
Ik snap het inmiddels ook niet meer wat de relatie tussen haar en mij isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Huh??? ik snap deze zin niet![]()
ik heb hem 3x gelezen
Mee eens maar dat maakt het verhaal (als het al waar is idd, snap ik) er niet minder ernstig door. Maar goed, mijn punt was eigenlijk dat als je denkt dat iemand een trol is dat het ontmaskeren niet zo zinvol is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En daarom is het pretty crappy dat TS wat al te eh, open is wat betreft de namen en de woonplaats van deze vrolijke Brady Bunch. Nu was het al geen hoogvlieger, zeg maar, alleen een beetje jammer dat nu die dochters er zo'n beetje door jan en alleman met google-skills mee geconfronteerd kunnen worden.
De 2 voorgaande topics staan in de OP, zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef BlueMage het volgende:
Waar gaat dit allemaal over, ik moet me duidelijk eens even gaan inlezen in deze boeiende materie.![]()
Het is nu al een klassiekerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 2 voorgaande topics staan in de OP, zeker de moeite waard.
Ja volledig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Ik kom een beetje laat op dit feestje, maar bestaan er heteromannen die volkomen koud blijven van naakte 16-jarige meiden?
maar je valt op haar zoon?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:23 schreef Hanako het volgende:
[..]
Ik snap het inmiddels ook niet meer wat de relatie tussen haar en mij is
Ga ik doen met wat popcorn d'rbij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De 2 voorgaande topics staan in de OP, zeker de moeite waard.
Snel, snel, snel, zodat je bij het begin van topic 4 helemaal bij bent.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef BlueMage het volgende:
Waar gaat dit allemaal over, ik moet me duidelijk eens even gaan inlezen in deze boeiende materie.![]()
Van 16-jarige meiden wel ja. Liever toch minstens een jaar of 5 ouder.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Ik kom een beetje laat op dit feestje, maar bestaan er heteromannen die volkomen koud blijven van naakte 16-jarige meiden?
Ik heb echt alles gelezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Snel, snel, snel, zodat je bij het begin van topic 4 helemaal bij bent.
Ben ik ook niet trouwens, ik heb topic 1 helemaal niet gelezen, en van topic 2 alleen de OP en de paar posts van TS voor mijn eigen eerste post... ergens achterin het topic
No commentquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar je valt op haar zoon?![]()
Topic één is echt goed. Vooral mijn inbreng.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Snel, snel, snel, zodat je bij het begin van topic 4 helemaal bij bent.
Ben ik ook niet trouwens, ik heb topic 1 helemaal niet gelezen, en van topic 2 alleen de OP en de paar posts van TS voor mijn eigen eerste post... ergens achterin het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |