Ik ookquote:
Ben er al uit wat mij bezielt heeft om een vrouw te daten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je een Homo ''in de kast''?
Kom d'r uit man
Al begint het nu zonder TS wel een beetje saai te wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ookHet lijkt op zo'n een keislechte soap die zo slecht is dat ze weer goed wordt.
En dan denk je dat je al de drama hebt gehad en dat volgt er nog meer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik ookHet lijkt op zo'n een keislechte soap die zo slecht is dat ze weer goed wordt.
Of Harry is terug en heeft haar in elkaar geslagenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:31 schreef mirannie het volgende:
Of jeugdzorg is aan de deur geweest
Na de reclame volgt er meer
Oeh, Dirty Harry.... dat die nu pas valtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het zou zomaar het recept voor een of andere sitcom kunnen worden, deze reeks. "When Harry met TS'' of eh, iets waarin de protagonist bij de sociale dienst werkt en dan door een of ander WAANZINNIG plot-device gedwongen wordt in het huis van TS, Dirty Harry en de meiden te logeren. Voor een jaar.
Ik zou kijken. Denk ik.
Boos omdat zijn kroeg dicht was... Wat natuurlijk haar schuld wasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Of Harry is terug en heeft haar in elkaar geslagen
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het zou zomaar het recept voor een of andere sitcom kunnen worden, deze reeks. "When Harry met TS'' of eh, iets waarin de protagonist bij de sociale dienst werkt en dan door een of ander WAANZINNIG plot-device gedwongen wordt in het huis van TS, Dirty Harry en de meiden te logeren. Voor een jaar.
Ik zou kijken. Denk ik.
Ik zou ook kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zou kijken. Denk ik.
En zo is de cirkel weer rond: Harry die midden in de nacht wakker wordt met een stijve om te gaan plassenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Of de hond heeft op haar laptop gepiest...... of Harry.
Ik zet mijn geld nog altijd op namen gerelateerd als bier...quote:
Schultenbrau!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld nog altijd op namen gerelateerd als bier...
Als het topic vol is voor TS terug is, doet de laatste dan een nieuwe open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |