SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door SaintOfKillers op 23-08-2012 19:36:29 ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
En Tamara komt niet in de OP
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Het is toch beetje blijven hangen he... rond 19.00 hier posten
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Het is een gewoonte gewordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:13 schreef Burner82 het volgende:
Het is toch beetje blijven hangen he... rond 19.00 hier posten
nou nou...quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Gisteren een deel gezien, tot 8 uur. Toen overgeschakeld naar GTST, in de veronderstelling dat vanavond de finale zou zijn.
Zie ik net dat het programma gisteren tot half negen duurde![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:16 schreef kissaa het volgende:
Gisteren een deel gezien, tot 8 uur. Toen overgeschakeld naar GTST, in de veronderstelling dat vanavond de finale zou zijn.
Zie ik net dat het programma gisteren tot half negen duurde
Bobbie, je hebt de geweldige TT niet gebruikt:quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:35 schreef Dekatria het volgende:
[RTL 5 Topchef] #162: Met een slechte farce als vullingeven mijn statement herhalen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:32 schreef roos85 het volgende:
Wat mij betreft komt zij niet in de OP bij de winnaars..![]()
Ja, maar twee keer dezelfde TT is niet Topchefwaardig hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:17 schreef roos85 het volgende:
Bobbie, je hebt de geweldige TT niet gebruikt:
[RTL 5 Topchef] #161: Met chocoladelipjes in de finale
[..]
even mijn statement herhalen..
zie editquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, maar twee keer dezelfde TT is niet Topchefwaardig he![]()
![]()
Tja, dit topic blijft wel tot volgend seizoen en dan word ik over drie maanden weer geconfronteerd met de omkoperij vanwege de TTquote:
We baggeren vrolijk doorzelfs zonder een aflevering van Topchef
![]()
![]()
![]()
Een oudje, maar ik kan het jullie niet onthouden.... (en ik spam het wel vol hier)
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:20 schreef Burner82 het volgende:
We baggeren vrolijk doorzelfs zonder een aflevering van Topchef
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was druk in gesprek :SCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Een voetballiefhebber!quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Heb trouwens een Topchef Sterrenteam subleague aangemaakt
wachtwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal gemistquote:
Was het nog een leuke aflevering?
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef roos85 het volgende:
Heb trouwens een Topchef Sterrenteam subleague aangemaakt
wachtwoord:Een wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
bij de FOK! ek poolCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Okquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
QFTquote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef Dekatria het volgende:
Degenen met het minste verstand van voetbal winnen de pools altijdCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
vrouwen die denken dat mannen er iets om geven dat vrouwen boven hun staanquote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Mannen die het niet kunnen hebben dat er vrouw boven hen staat
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Je bent er anders knap sjaggo onderquote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef franklop het volgende:
[..]
vrouwen die denken dat mannen er iets om geven dat vrouwen boven hun staan![]()
Jij ookquote:Op maandag 11 juni 2012 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar voor de rest ben je wel lief hoor
twitter:Smartcook twitterde op donderdag 14-06-2012 om 09:54:52Binnenkort is er de casting voor een gloednieuw seizoen Topchef, met geheel nieuwe culinaire uitdagingen. Geef je op via topchef2012.nl reageer retweet
Die nieuwe culinaire uitdagingen zijn nu in plaats van enkel de aardappelen te schillen, ze ook te koken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:05 schreef Burner82 het volgende:
twitter:Smartcook twitterde op donderdag 14-06-2012 om 09:54:52Binnenkort is er de casting voor een gloednieuw seizoen Topchef, met geheel nieuwe culinaire uitdagingen. Geef je op via topchef2012.nl reageer retweet
Dat zijn wel hele hoge eisen he... Zullen we eerst eens beginnen met water koken? En dan heel misschien, voor de top die dat kan.. het op smaak brengen met zout?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die nieuwe culinaire uitdagingen zijn nu in plaats van enkel de aardappelen te schillen, ze ook te koken?
Lijkt me inderdaad wel beter jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zijn wel hele hoge eisen he... Zullen we eerst eens beginnen met water koken? En dan heel misschien, voor de top die dat kan.. het op smaak brengen met zout?![]()
Is een finaleplaats ook dit jaar weer bespreekbaar als je goed bevriend bent met een chef?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:05 schreef Burner82 het volgende:
![]()
Alleen als je een lesbisch manwijf bent die zout van peper kan onderscheiden...quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Is een finaleplaats ook dit jaar weer bespreekbaar als je goed bevriend bent met een chef?Dare to unleash my rage..
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die nieuwe culinaire uitdagingen zijn nu in plaats van enkel de aardappelen te schillen, ze ook te koken?![]()
![]()
twitter:vossius twitterde op donderdag 14-06-2012 om 12:30:22@RTLTopchef SERIE5, nieuwe wedstrijd, veeleisend, bezit je de basis vaardigheden? ben je bereid te LEREN? Doe mee, meld je op topchef2012.nl reageer retweet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Dus... Veeleisend = testen of ze de basisvaardigheden bezitten?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:58 schreef golfer het volgende:
twitter:vossius twitterde op donderdag 14-06-2012 om 12:30:22@RTLTopchef SERIE5, nieuwe wedstrijd, veeleisend, bezit je de basis vaardigheden? ben je bereid te LEREN? Doe mee, meld je op topchef2012.nl reageer retweet
Bij deze is het duidelijk.. Het niveau gaat niet bijster hoog worden komend seizoentwitter:vossius twitterde op vrijdag 15-06-2012 om 13:30:01topchef2012.nl nu melden! minimaal 6 maanden ervaring in een professionele keuken, helpt, maar bereid zijn te leren is meer waard! SERIE5 ! reageer retweet
Dat de definitie van een professionele keuken nogal breed is voor de programmamakers, was al duidelijk, maar nu krijg je dus echt van die faalhazen. Maakt het wel leuk, maar toch. Tot zover het veranderen van het concept dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:30 schreef Burner82 het volgende:
Bij deze is het duidelijk.. Het niveau gaat niet bijster hoog worden komend seizoentwitter:vossius twitterde op vrijdag 15-06-2012 om 13:30:01topchef2012.nl nu melden! minimaal 6 maanden ervaring in een professionele keuken, helpt, maar bereid zijn te leren is meer waard! SERIE5 ! reageer retweet
Belangrijkste is blijkbaar dat je wilt lerenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat de definitie van een professionele keuken nogal breed is voor de programmamakers, was al duidelijk, maar nu krijg je dus echt van die faalhazen. Maakt het wel leuk, maar toch. Tot zover het veranderen van het concept dusDan kan ik me ook wel opgeven
Hebben we nog wat gemist?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
ik ziet u graagquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:quote:quote:KPD is deurtje verder hequote:
Jullie hebben verder geen opmerkingen over de tweet van Vossius?
We vinden dat leukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
KPD is deurtje verder he
Jullie hebben verder geen opmerkingen over de tweet van Vossius?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Opgegeven
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..![]()
En wie heeft gewonnen?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Tamaraquote:
Pics or it didn't happen enzoquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
twitter:vossius twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 14:30:01meer competitie, houd je het vol? dan is SERIE5 een fasttrack opleiding! melden op topchef2012.nl opdrachten? New & Old School @RTLTopchef reageer retweet
ik ziet u het graagstequote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
twitter:carstenklint twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 18:01:22Heerlijk hele dag gebeld voor #RTLTopchef seizoen 5. Nieuw spannend format! Mooie namen van * chefs die (weer) meedoen!! wordt vervolgd ;-) reageer retweet
Goh!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Zouden ze ook samen op het terras lekkere meiden gekeken hebben? (vraag ik me dan afquote:)
Ik heb sinds vandaag de Samsung Galaxy S3
Euh... Goede vraagquote:
Ik ben zo a-telefoontechnisch als maar kan zijnMaar ik heb vandaag een crashcourse erover gekregen van mijn ex
En dinsdag komt hij nog even de sim-kaart van hem ophalen en me uitleggen waar ik nog vragen over heb...
Dus dinsdagavond kan ik je zeggen of ik ermee kan tsjettuh
Is ie geloof ik elke week (vraag me niet waarom ik dit weetquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:56 schreef zoem het volgende:
Ron Blaauw is/was nu bij Eigen Huis en Tuin op RTL4.)
BBQ's verkopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is ie geloof ik elke week (vraag me niet waarom ik dit weet)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Das goed hoor zal als ik maandag thuis ben een foto voor je makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen enzo
twitter:vossius twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 21:13:30An amazing new weight loss product! It worked for me and I didnt even change my diet! http://t.co/1UCJNmlW reageer retweet
twitter:vossius twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 21:16:16How to Drop 20 lbs. of Fat in 30 Days http://t.co/1UCJNmlW reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is nogal duidelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:45 schreef zoem het volgende:
Volgens mij is zijn account gehackt of zijn pc geïnfecteerd, want dit slaat natuurlijk nergens opBig J had hetzelfde laatst
Gehackt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:45 schreef zoem het volgende:
Volgens mij is zijn account gehackt of zijn pc geïnfecteerd, want dit slaat natuurlijk nergens opThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Je wachtwoord veranderen naar: Tamarawint... is dan ook niet heel slimquote:
Bij Juul waarschijnlijk. Ik denk dat het bij Kraan iets van Prisje was ofzoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je wachtwoord veranderen naar: Tamarawint... is dan ook niet heel slim
twitter:vossius twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 22:40:45I've lost the fat of the hacker! Merci alle alerte waarschuwers! http://t.co/KdJaQwTQ reageer retweet
![]()
![]()
Toch handig dat zij er ook bij zijntwitter:vossius twitterde op zondag 17-06-2012 om 15:30:04wat moet een goede kok in zich hebben? 'vooral moed en bereid zijn te leren' @RTLTopchef SERIE5 meld je op rtltopchef.nl Wij zijn er ook! reageer retweet
Vinden wij leuk!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:31 schreef Burner82 het volgende:
Toch handig dat zij er ook bij zijntwitter:vossius twitterde op zondag 17-06-2012 om 15:30:04wat moet een goede kok in zich hebben? 'vooral moed en bereid zijn te leren' @RTLTopchef SERIE5 meld je op rtltopchef.nl Wij zijn er ook! reageer retweet
![]()
Met de Cook for your life... Gepresenteerd door Dennis Weening en Sean D'hond:+twitter:vossius twitterde op maandag 18-06-2012 om 16:30:07check out rtltopchef.nl we verwachten bagage in de gloednieuwe SERIE5 @RTLTopchef, meld je aan en we delen 70 jaar ervaring, in een BATTLE. reageer retweet
Is het nog niet begonnen?
Iemand mn roosje gezien?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Bel JJ eens?quote:
done, weet niksCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dan is ze ontvoerd door Hans van Wolde omdat ze hem een eikel vindquote:
Morgen weer! Vandaag lukt niet schatquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Mmm en voor vandaag had ik een hotelkamer geboektquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen weer! Vandaag lukt niet schat![]()
![]()
Bel JJ eens...quote:
zeg dat dan eerderquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mmm en voor vandaag had ik een hotelkamer geboektsnap je het nou nog niet?quote:
Is prima lieverd!quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
SSB, wat zou jij doen als je een brief krijgt van je bank, geschreven door iemand die "specialist" is... En de brief als volgt begint:
Hierbij ontvangt u uw post:
- Na aanleiding van uw adreswijziging.
(en dan heb ik het er nog niet eens over dat ik pas 1.5 jaar geleden verhuisd ben....)Dare to unleash my rage..
Voor de ontwetenden ; roos85 en ik zijn sinds kort een stelletje !
En ja de oorsprong ligt in deze topicreeksCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef franklop het volgende:
En ja de oorsprong ligt in deze topicreeks
Na al dat geklef hier zou ik bijna zeggen: No shit Sherlock....quote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef franklop het volgende:
Desalniettemin: Gefeli![]()
Oh wat leukquote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef franklop het volgende:
Awww hoe leuk is dat!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef franklop het volgende:
En ja de oorsprong ligt in deze topicreeks![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 06:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Na al dat geklef hier zou ik bijna zeggen: No shit Sherlock....
Desalniettemin: Gefeli
quote:danku!quote:![]()
En dan nu lekker voor elkaar gaan koken ok!En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Nou dr is er maar 1 die echt lekker kan koken, de ander kan vooral knorr receptjes goed volgen hahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:55 schreef Bosbeetle het volgende:
En dan nu lekker voor elkaar gaan koken ok!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Er zijn ook kenners die geluk hebben en alsnog winnenquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Gefeliciteerd!
Loopt dit programma trouwens nog?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ik moet in het vervolg eerst de topictitel lezen
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Net een serie de 12 provincies afgelopen, en komt weer een nieuwe reeks.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:01 schreef Felagund het volgende:
Gefeliciteerd!
Loopt dit programma trouwens nog?![]()
Duurt het nog lang kooksmurf?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Net een serie de 12 provincies afgelopen, en komt weer een nieuwe reeks.Dare to unleash my rage..
leuk, nou snap ik dat Frank het zo druk heeftDeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
koken kan ze zekerquote:
en thanks allemaal, vonden wel dat jullie het als eerste buiten de crew mochten weten
Mijn goede vriendenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:23 schreef franklop het volgende:
[..]
en thanks allemaal, vonden wel dat jullie het als eerste buiten de crew mochten weten
Neequote:
Als ik het me goed herinner heb ik jou helemaal niet gezien tijdens de finale?quote:
Precies, ik vond het ook geen drol aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heb ik jou helemaal niet gezien tijdens de finale?
Nou Roos/Frank eventjes aan het werk, zodat we met de Fok Topchef team uit eten kunnen op een donderdagmiddag![]()
![]()
twitter:Smartcook twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:47:01Ppfffttttt selectiedag Topchef tegen sterrenchef, 100 gehad, zijn op de helft... reageer retweet
Ik ben alles aan het terugkijken en ik mis het meepratenIk moest wel even keihard lachen bij Overijssel...
"Krijg nou tieten!"
Jaspers: "Nou... die heb ik al!"
OMG. En Kraan heeft ook wel weer topmomentjes. Qua koken stelt het weinig voor maar daar kijk ik dan ook niet voor
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
En dit is ook erg leuk, gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef franklop het volgende:
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Kranenborg is nu gast dj op q music. Hij bakt er niet veel van
En hij belt nu met Julius. Top radio.
[ Bericht 13% gewijzigd door Stansfield op 12-07-2012 12:19:05 ]![]()
Ik ga zelf weer topchef spelen dit weekendLasagne maken
Als jij het maken van een lasagne al onder de noemer topchef wil scharen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:33 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga zelf weer topchef spelen dit weekendLasagne maken
Als je gezien hebt hoeveel "topchef"-deelenemers niet eens pasta kunnen draaien.... Jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als jij het maken van een lasagne al onder de noemer topchef wil scharen...
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je gezien hebt hoeveel "topchef"-deelenemers niet eens pasta kunnen draaien.... Ja
Ik kan me niet herinneren dat er in de vorige seizoenen zoveel gejankt werd, trouwens... (nog twee afleveringen).
Daar kijken we voor hequote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:58 schreef wonderer het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er in de vorige seizoenen zoveel gejankt werd, trouwens... (nog twee afleveringen).
Janken is 1 van de 3 beste ingrediënten van Topchef: Janken, plaisters en FALEN
Met welke faalprovincie zullen ze gaan beginnen?twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 09:29:50Vandaag repetities @RTLTopchef , morgen dag 1 week 1, time flies... reageer retweet
Repetities? Het is allemaal fake?
er kwam toch een nieuwe opzet? iig geen provincies meer..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Met welke faalprovincie zullen ze gaan beginnen?twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 09:29:50Vandaag repetities @RTLTopchef , morgen dag 1 week 1, time flies... reageer retweet
![]()
Heb ooit eens op de facebookpagina van een deelnemer gelezen dat opnames ook overnieuw moestenquote:![]()
![]()
Oh, dat is waar ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
er kwam toch een nieuwe opzet? iig geen provincies meer..Het is nu tegen een topchef koken als ik het me niet vergis
Ik verheug me nu al op JJquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh, dat is waar ookHet is nu tegen een topchef koken als ik het me niet vergis
![]()
![]()
![]()
Dat is toch met alle tv....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb ooit eens op de facebookpagina van een deelnemer gelezen dat opnames ook overnieuw moestenEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Ik hoop op meer
momenten
Hoeveel sterren??quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik hoop op meer
[ afbeelding ]
momenten![]()
Ik moest trouwens wel lachen om JJ Boerma in de finaleweek
twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 21:11:43Pittige middag @RTLTopchef , alles maar dan ook alles anders, maar... Ready to rock & roll morgen!! reageer retweet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
twitter:Smartcook twitterde op maandag 23-07-2012 om 07:17:53is met @vossius op weg naar de eerste finaledag van Topchef tegen Sterrenchef... reageer retweet
![]()
twitter:Smartcook twitterde op maandag 23-07-2012 om 15:55:00“@david_coppens: @Smartcook @vossius wanneer begint het seizoen voor ons op tv?” 27 augustus op RTL5, @RTLTopchef reageer retweet
Het lijkt net Twitter hier
#Moetdatnou #isdatnouechtnodig #ditistocheenforum #Topchefquote:Dare to unleash my rage..
quote:twitter:Smartcook twitterde op maandag 23-07-2012 om 07:17:53Waar is de saus bij deze tweet?
reageer retweet
![]()
De link naar de site van Julius direct:twitter:EetWeters twitterde op woensdag 25-07-2012 om 12:13:17Julius Jaspers: Topchef tegen Sterrenchef - Smart Day - @Smartcook - http://t.co/vLw24QSy reageer retweet
http://www.smartday.nl/index.php?id=2634&cat=kokenHier staat meteen een beetje de indeling en opzet van het nieuwe seizoen
Wat gaaf!!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef franklop het volgende:
En ja de oorsprong ligt in deze topicreeks![]()
![]()
thanks! Nog steeds samen !quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dankjewel CE, gaat vast goed komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:35 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Maak er wat heel moois van samen!![]()
![]()
Je weet hem in ieder geval al klaar te maken?quote:
Ja, en goede saus dat ie heeft!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet hem in ieder geval al klaar te maken?![]()
Na al die seizoenen Topchef weet Frank in ieder geval wel hoe hij een mossel moet inzalvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Na al die seizoenen Topchef weet Frank in ieder geval wel hoe hij een mossel moet inzalvenBoobieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Na al die seizoenen Topchef weet Frank in ieder geval wel hoe hij een mossel moet inzalvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gaat best snel eigenlijk. Daar gaan m'n vooravondenquote:![]()
Met een beetje geluk kunnen we in de eerste week al de winna(a)r(es) aanwijzenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gaat best snel eigenlijk. Daar gaan m'n vooravonden![]()
![]()
![]()
Wij gaan net na de start van het nieuwe seizoen ook nog even met vakantie. Moeten we dus bijna 2 weken het missen gaan.
Hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kunnen we in de eerste week al de winna(a)r(es) aanwijzen, alhoewel dat de doodsteek zou betekenen voor Topchef, althans voor mij.
Voor mij ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha, alhoewel dat de doodsteek zou betekenen voor Topchef, althans voor mij.
ben toch wel benieuwd naar het nieuwe concept, alleen spreekt een jury met Joop Braakhekke mijn niet zo erg aan.![]()
Bros bros bros...... en Joop komt loooosssssssquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Voor mij ook.
ben toch wel benieuwd naar het nieuwe concept, alleen spreekt een jury met Joop Braakhekke mijn niet zo erg aan.![]()
Joophekke.
Die ondernemer die zelf totaal niet kan koken, die jureert?
Bah, gelijk een stuk minder zin in.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Zag van de week de promo op RTL5, ben benieuwd...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Daar heb jij aan meegewerkt door opeens af te hakenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:54 schreef Dekatria het volgende:
Topchef was afgelopen jaar al een beetje dood aan het gaan
Maar je hebt wel gelijk hoor, afgelopen seizoen was niet boeiend te noemen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Theo Janssen heeft volgens mij teveel topchef gekeken:Janssen: "Vitesse emotionele keuze"quote:Janssen had de mogelijkheid om zijn carrière in het buitenland voort te zetten. Het Turkse Besiktas zou aan de vraagprijs van Ajax willen voldoen, maar hoeft niet te rekenen op het jawoord van de speler. "Dit is een emotionele keuze en het voelt als thuiskomen. Ik wil terug naar Arnhem."![]()
Dan wil ik wel een sjaal zien bij zijn 1e wedstrijd!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:40 schreef roos85 het volgende:
Theo Janssen heeft volgens mij teveel topchef gekeken:
[..]
Janssen: "Vitesse emotionele keuze"Dare to unleash my rage..
Dat staat mij ook tegen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:58 schreef golfer het volgende:
Joophekke.
Die ondernemer die zelf totaal niet kan koken, die jureert?
Bah, gelijk een stuk minder zin in.![]()
Is het volgende week weer al ja? Dat wordt het weer "verplicht" elke avond om 19u tv zitten![]()
Gezellig![]()
![]()
Ik ga het een weekje aankijken, mijn verwachtingen zijn niet zo hoog jammer genoeg...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Het enthousiasme is hier ook niet zo hoog meer als voorgaande jaren. Afgelopen seizoen hebben ze het nogal af laten weten. Onterechte winnaar, slechte finale-opzet, slechte koks en geen Pris(!). Tijd voor een nieuw concept, hopelijk is het wat...![]()
Ah Pris, die mis ik wel
Totaal andere insteek dus. Alleen de jury lijkt me niks.quote:Topchef tegen Sterrenchef
Kookwedstrijd waarin meester-chef Robert Kranenborg en topchef Julius Jaspers zelf een culinaire krachtmeting aangaan. Elke week leidt het tweetal een brigade van acht kandidaten op, zowel amateurs als professionals, om het aan het einde van de week op te nemen tegen de brigade van een Nederlandse sterrenchef. De jury, bestaande uit 'kookgek' Joop Braakhekke, culinair journaliste Mara Grimm en elke week een wisselende sterrenchef, velt het eindoordeel.![]()
Ik weet nu al dat ik me ga zitten ergeren aan Joop Braakhekke
morgen en overmorgen ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 07:16 schreef roos85 het volgende:
Moet die van vandaag al missen, begint al goed
Gaan jullie nu saampjes op de bank met ieder een laptop op schoot naar Topchef kijken?
Dat zien we donderdag wel haha
Na al die seizoenen Topchef weet Frank in ieder geval wel hoe hij een mossel moet inzalvenhad deze totaal gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DVD-recorder geprogrammeerd om het dagelijks op te nemen.
Alleen week 2 zullen we missen gaan vanwege vakantie in het buitenland en het achteraf met een week vertraging te gaan terugkijken is ook weer niet de moeite waard.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
twitter:vossius twitterde op maandag 27-08-2012 om 16:10:56countdown op 180 minuten @RTLTopchef volledig nieuw! @Smartcook wat hebben we in huis? 4 dagen om er niveau in te brengen! Trainen, Trainen reageer retweet
![]()
Ik hoop dat je gezellig mee blijft kletsen Bobbie!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga het een weekje aankijken, mijn verwachtingen zijn niet zo hoog jammer genoeg...![]()
ik heb al gegeten
kranenborg was vandaag bij 3FM te horen, weet niet wat ie zei, want reed op dat moment net de blaaktunnel in en toen ik eruit kwam was gesprek voorbij
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:20 schreef franklop het volgende:
kranenborg was vandaag bij 3FM te horen, weet niet wat ie zei, want reed op dat moment net de blaaktunnel in en toen ik eruit kwam was gesprek voorbij![]()
![]()
Concept is wel geinig. Ik kijk het ook ff een weekje aanquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Totaal andere insteek dus. Alleen de jury lijkt me niks.![]()
![]()
Was niet zo bijzonder, dat er wel goede kandidaten tussen zaten en dat het voor de sterrenchefs ook een uitdaging is omdat ze vlak voor de kookwedstrijd de ingrediënten horen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:20 schreef franklop het volgende:
kranenborg was vandaag bij 3FM te horen, weet niet wat ie zei, want reed op dat moment net de blaaktunnel in en toen ik eruit kwam was gesprek voorbij![]()
dank je schatquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was niet zo bijzonder, dat er wel goede kandidaten tussen zaten en dat het voor de sterrenchefs ook een uitdaging is omdat ze vlak voor de kookwedstrijd de ingrediënten horen.
lichtval is anders lijkt mequote:Op maandag 27 augustus 2012 18:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heeft die ene gast nou een kunst hand?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
![]()
Begint het alweer
Los
quote:Dare to unleash my rage..
zonder mn wederhelft
jaquote:Dare to unleash my rage..
Olof! Dat rijmt op witlofCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
![]()
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
Lelijk logo zeg...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
maar RTL bezuinigd dus, aangezien er geen grote prijs te winnen isCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Werkzoekende kok die denkt dat hij op sterrenniveau kan koken.... Komt me bekend voor
buitenlands excuuskoppeltjeCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Olofquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Verrek, inderdaad. Niets over gehoord...quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:03 schreef franklop het volgende:
maar RTL bezuinigd dus, aangezien er geen grote prijs te winnen isOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Aanstormend kooktalent
Fashionblogger![]()
Het wordt steeds gekker
Wat goed je weer te zien! Mijn goede vriendin!quote:
Dank u dank uquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat goed je weer te zien! Mijn goede vriend!![]()
![]()
Op zich lijkt het wel een aardig concept, maar het is te hopen dat de kandidaten niet teveel worden geholpen. Anders wordt het zo'n belerend gedoe. Ik wil falers zien
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Op zich lijkt het wel een aardig concept, maar het is te hopen dat de kandidaten niet teveel worden geholpen. Anders wordt het zo'n belerend gedoe. Ik wil falers zien![]()
![]()
![]()
groetjes van roos85 aan iedereen!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Groeten terugquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Leuk! Groetjes terug! alles goed met jullie? Nog steeds happy?Dare to unleash my rage..
donequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Leuk! Groetjes terug! alles goed met jullie? Nog steeds happy?
en ja hoor gaat nog steeds hartstikke goed
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
en ja hoor gaat nog steeds hartstikke goed
Romantisch hoor frank
wat is er romantisch? mevrouw is elders en ik zit alleen thuisquote:
is de ellende al begonnen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:19 schreef franklop het volgende:
[..]
wat is er romantisch? mevrouw is elders en ik zit alleen thuis
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
done
en ja hoor gaat nog steeds hartstikke goed![]()
![]()
![]()
Beetje zoutigquote:
Klukkluk
nuh, maandag zit ik wel vaker thuisquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
is de ellende al begonnen?
Van heul vroeger enzoquote:
Klukkluk is koekoekCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Twee zelfs, die ene dame deed ook mee![]()
![]()
Dat valt wel mee, gewoon kennis hequote:
twitter:vossius twitterde op maandag 27-08-2012 om 19:19:18@RTLTopchef over 40 minuten nemen we al afscheid van een kandi! @Smartcook reageer retweet
als ze dat in afrika van Jaspers kunnen doen, dan zou het voedselprobleem opgelost zijnquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Niet haten op Juul hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:23 schreef franklop het volgende:
[..]
als ze dat in afrika van Jaspers kunnen doen, dan zou het voedselprobleem opgelost zijn![]()
![]()
Telefoon
Eerste dag topchef en mensen presteren het gelijk weer. Schandelijkquote:
TT tijd
Faalactiesquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Eerste dag topchef en mensen presteren het gelijk weer. Schandelijk![]()
![]()
heeft Ester niet al ergens eerder meegedaan? Ze komt me bekend voorCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Tutsj!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Mij ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef franklop het volgende:
heeft Ester niet al ergens eerder meegedaan? Ze komt me bekend voor![]()
Eerste keer Topchef?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn ze daar ook weleens positief of niet
Ik weet niksquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:22 schreef Cateye2011 het volgende:
We moeten langzaam denken aan een nieuwe TT mensen!![]()
![]()
Vol!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: