Was al afgehaakt bijquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Frank is net degene die Tamara beschermt tegen zo een oetlul die dat liedje maakt
Dan is het beetje triest.. maar dat geeft wel dit seizoen weerquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik ook maar niet als je net topchef hebt gewonnen en iedereen champi zit te slurpen.
Ik ben in staat om er een account voor aan te makenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Straks even twitteren naar de chefs! Schandelijk dit!
Inderdaadquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:32 schreef zoem het volgende:
[..]
En terecht, wij werken niet mee aan deze vriendjespolitiek
doen!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik ben in staat om er een account voor aan te maken
Komen straks of anders morgen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:34 schreef Cateye2011 het volgende:
ik ben heel benieuwd naar het choco-gifje![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:35 schreef Dekatria het volgende:
[RTL 5 Topchef] #162: Met een slechte farce als vulling
Heb 'm getweet naar julius @smartcookquote:
volgens mij gevondenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb 'm getweet naar julius @smartcook
Haha, ik gebruik twitter dan ook bijna niet. Lees alleen zo nu en dan watquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:47 schreef zoem het volgende:
Ah ik ook. Ik moest even switchen van top > alles
Ik switch nooit van top naar wat andersquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:47 schreef zoem het volgende:
Ah ik ook. Ik moest even switchen van top > alles
Je begint altijd vanboven en je werkt het naar beneden af, toch?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik switch nooit van top naar wat anders![]()
Ik zal je de uitleg besparenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:51 schreef zoem het volgende:
[..]
Je begint altijd vanboven en je werkt het naar beneden af, toch?
Zoeken op @smartcookquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zoeken op @smartcook
Dan bij results : top/all op "all" klikken...
En dan kijken of je zijn tweet eruit haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |