Hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kunnen we in de eerste week al de winna(a)r(es) aanwijzen
Voor mij ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha, alhoewel dat de doodsteek zou betekenen voor Topchef, althans voor mij.
Bros bros bros...... en Joop komt loooosssssssquote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Voor mij ook.
ben toch wel benieuwd naar het nieuwe concept, alleen spreekt een jury met Joop Braakhekke mijn niet zo erg aan.
Daar heb jij aan meegewerkt door opeens af te hakenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:54 schreef Dekatria het volgende:
Topchef was afgelopen jaar al een beetje dood aan het gaan
Janssen: "Vitesse emotionele keuze"quote:Janssen had de mogelijkheid om zijn carrière in het buitenland voort te zetten. Het Turkse Besiktas zou aan de vraagprijs van Ajax willen voldoen, maar hoeft niet te rekenen op het jawoord van de speler. "Dit is een emotionele keuze en het voelt als thuiskomen. Ik wil terug naar Arnhem."
Dan wil ik wel een sjaal zien bij zijn 1e wedstrijd!!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:40 schreef roos85 het volgende:
Theo Janssen heeft volgens mij teveel topchef gekeken:
[..]
Janssen: "Vitesse emotionele keuze"
Dat staat mij ook tegen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:58 schreef golfer het volgende:
Joophekke.
Die ondernemer die zelf totaal niet kan koken, die jureert?
Bah, gelijk een stuk minder zin in.
Totaal andere insteek dus. Alleen de jury lijkt me niks.quote:Topchef tegen Sterrenchef
Kookwedstrijd waarin meester-chef Robert Kranenborg en topchef Julius Jaspers zelf een culinaire krachtmeting aangaan. Elke week leidt het tweetal een brigade van acht kandidaten op, zowel amateurs als professionals, om het aan het einde van de week op te nemen tegen de brigade van een Nederlandse sterrenchef. De jury, bestaande uit 'kookgek' Joop Braakhekke, culinair journaliste Mara Grimm en elke week een wisselende sterrenchef, velt het eindoordeel.
morgen en overmorgen ookquote:Op maandag 27 augustus 2012 07:16 schreef roos85 het volgende:
Moet die van vandaag al missen, begint al goed
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Na al die seizoenen Topchef weet Frank in ieder geval wel hoe hij een mossel moet inzalvenhad deze totaal gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |