Dat de definitie van een professionele keuken nogal breed is voor de programmamakers, was al duidelijk, maar nu krijg je dus echt van die faalhazen. Maakt het wel leuk, maar toch. Tot zover het veranderen van het concept dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:30 schreef Burner82 het volgende:
Bij deze is het duidelijk.. Het niveau gaat niet bijster hoog worden komend seizoentwitter:vossius twitterde op vrijdag 15-06-2012 om 13:30:01topchef2012.nl nu melden! minimaal 6 maanden ervaring in een professionele keuken, helpt, maar bereid zijn te leren is meer waard! SERIE5 ! reageer retweet
Belangrijkste is blijkbaar dat je wilt lerenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat de definitie van een professionele keuken nogal breed is voor de programmamakers, was al duidelijk, maar nu krijg je dus echt van die faalhazen. Maakt het wel leuk, maar toch. Tot zover het veranderen van het concept dus
ik ziet u graagquote:
quote:
quote:
quote:
KPD is deurtje verder hequote:
We vinden dat leukquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
KPD is deurtje verder he
Jullie hebben verder geen opmerkingen over de tweet van Vossius?
Tamaraquote:
Pics or it didn't happen enzoquote:
twitter:vossius twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 14:30:01meer competitie, houd je het vol? dan is SERIE5 een fasttrack opleiding! melden op topchef2012.nl opdrachten? New & Old School @RTLTopchef reageer retweet
ik ziet u het graagstequote:
twitter:carstenklint twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 18:01:22Heerlijk hele dag gebeld voor #RTLTopchef seizoen 5. Nieuw spannend format! Mooie namen van * chefs die (weer) meedoen!! wordt vervolgd ;-) reageer retweet
Goh!quote:
Zouden ze ook samen op het terras lekkere meiden gekeken hebben? (vraag ik me dan afquote:
Euh... Goede vraagquote:
Is ie geloof ik elke week (vraag me niet waarom ik dit weetquote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:56 schreef zoem het volgende:
Ron Blaauw is/was nu bij Eigen Huis en Tuin op RTL4.
BBQ's verkopenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Is ie geloof ik elke week (vraag me niet waarom ik dit weet)
Das goed hoor zal als ik maandag thuis ben een foto voor je makenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 12:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen enzo
twitter:vossius twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 21:13:30An amazing new weight loss product! It worked for me and I didnt even change my diet! http://t.co/1UCJNmlW reageer retweet
twitter:vossius twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 21:16:16How to Drop 20 lbs. of Fat in 30 Days http://t.co/1UCJNmlW reageer retweet
Dat is nogal duidelijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:45 schreef zoem het volgende:
Volgens mij is zijn account gehackt of zijn pc geïnfecteerd, want dit slaat natuurlijk nergens op
Gehackt.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 21:45 schreef zoem het volgende:
Volgens mij is zijn account gehackt of zijn pc geïnfecteerd, want dit slaat natuurlijk nergens op
Je wachtwoord veranderen naar: Tamarawint... is dan ook niet heel slimquote:
Bij Juul waarschijnlijk. Ik denk dat het bij Kraan iets van Prisje was ofzoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je wachtwoord veranderen naar: Tamarawint... is dan ook niet heel slim
twitter:vossius twitterde op zaterdag 16-06-2012 om 22:40:45I've lost the fat of the hacker! Merci alle alerte waarschuwers! http://t.co/KdJaQwTQ reageer retweet
Toch handig dat zij er ook bij zijntwitter:vossius twitterde op zondag 17-06-2012 om 15:30:04wat moet een goede kok in zich hebben? 'vooral moed en bereid zijn te leren' @RTLTopchef SERIE5 meld je op rtltopchef.nl Wij zijn er ook! reageer retweet
Vinden wij leuk!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:31 schreef Burner82 het volgende:
Toch handig dat zij er ook bij zijntwitter:vossius twitterde op zondag 17-06-2012 om 15:30:04wat moet een goede kok in zich hebben? 'vooral moed en bereid zijn te leren' @RTLTopchef SERIE5 meld je op rtltopchef.nl Wij zijn er ook! reageer retweet
Met de Cook for your life... Gepresenteerd door Dennis Weening en Sean D'hond:+twitter:vossius twitterde op maandag 18-06-2012 om 16:30:07check out rtltopchef.nl we verwachten bagage in de gloednieuwe SERIE5 @RTLTopchef, meld je aan en we delen 70 jaar ervaring, in een BATTLE. reageer retweet
Bel JJ eens?quote:
Dan is ze ontvoerd door Hans van Wolde omdat ze hem een eikel vindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |