koken kan ze zekerquote:
Mijn goede vriendenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:23 schreef franklop het volgende:
[..]
en thanks allemaal, vonden wel dat jullie het als eerste buiten de crew mochten weten
Neequote:
Als ik het me goed herinner heb ik jou helemaal niet gezien tijdens de finale?quote:
Precies, ik vond het ook geen drol aan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heb ik jou helemaal niet gezien tijdens de finale?
twitter:Smartcook twitterde op zondag 08-07-2012 om 14:47:01Ppfffttttt selectiedag Topchef tegen sterrenchef, 100 gehad, zijn op de helft... reageer retweet
En dit is ook erg leuk, gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef franklop het volgende:
Voor de ontwetenden ; roos85 en ik zijn sinds kort een stelletje !
En ja de oorsprong ligt in deze topicreeks
Als jij het maken van een lasagne al onder de noemer topchef wil scharen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:33 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga zelf weer topchef spelen dit weekendLasagne maken
Als je gezien hebt hoeveel "topchef"-deelenemers niet eens pasta kunnen draaien.... Jaquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als jij het maken van een lasagne al onder de noemer topchef wil scharen...
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je gezien hebt hoeveel "topchef"-deelenemers niet eens pasta kunnen draaien.... Ja
Daar kijken we voor hequote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:58 schreef wonderer het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er in de vorige seizoenen zoveel gejankt werd, trouwens... (nog twee afleveringen).
Met welke faalprovincie zullen ze gaan beginnen?twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 09:29:50Vandaag repetities @RTLTopchef , morgen dag 1 week 1, time flies... reageer retweet
er kwam toch een nieuwe opzet? iig geen provincies meer..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Met welke faalprovincie zullen ze gaan beginnen?twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 17-07-2012 om 09:29:50Vandaag repetities @RTLTopchef , morgen dag 1 week 1, time flies... reageer retweet
Heb ooit eens op de facebookpagina van een deelnemer gelezen dat opnames ook overnieuw moestenquote:
Oh, dat is waar ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
er kwam toch een nieuwe opzet? iig geen provincies meer..
Ik verheug me nu al op JJquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oh, dat is waar ookHet is nu tegen een topchef koken als ik het me niet vergis
Dat is toch met alle tv....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb ooit eens op de facebookpagina van een deelnemer gelezen dat opnames ook overnieuw moesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |