Concept is wel geinig. Ik kijk het ook ff een weekje aanquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Totaal andere insteek dus. Alleen de jury lijkt me niks.
Was niet zo bijzonder, dat er wel goede kandidaten tussen zaten en dat het voor de sterrenchefs ook een uitdaging is omdat ze vlak voor de kookwedstrijd de ingrediënten horen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:20 schreef franklop het volgende:
kranenborg was vandaag bij 3FM te horen, weet niet wat ie zei, want reed op dat moment net de blaaktunnel in en toen ik eruit kwam was gesprek voorbij
dank je schatquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was niet zo bijzonder, dat er wel goede kandidaten tussen zaten en dat het voor de sterrenchefs ook een uitdaging is omdat ze vlak voor de kookwedstrijd de ingrediënten horen.
lichtval is anders lijkt mequote:Op maandag 27 augustus 2012 18:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heeft die ene gast nou een kunst hand?
quote:
jaquote:
Olofquote:
Verrek, inderdaad. Niets over gehoord...quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:03 schreef franklop het volgende:
maar RTL bezuinigd dus, aangezien er geen grote prijs te winnen is
Wat goed je weer te zien! Mijn goede vriendin!quote:
Dank u dank uquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat goed je weer te zien! Mijn goede vriend!
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Op zich lijkt het wel een aardig concept, maar het is te hopen dat de kandidaten niet teveel worden geholpen. Anders wordt het zo'n belerend gedoe. Ik wil falers zien
Groeten terugquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Leuk! Groetjes terug! alles goed met jullie? Nog steeds happy?
donequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:16 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Leuk! Groetjes terug! alles goed met jullie? Nog steeds happy?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
en ja hoor gaat nog steeds hartstikke goed
wat is er romantisch? mevrouw is elders en ik zit alleen thuisquote:
is de ellende al begonnen?quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:19 schreef franklop het volgende:
[..]
wat is er romantisch? mevrouw is elders en ik zit alleen thuis
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef franklop het volgende:
[..]
done
en ja hoor gaat nog steeds hartstikke goed
Beetje zoutigquote:
nuh, maandag zit ik wel vaker thuisquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
is de ellende al begonnen?
Van heul vroeger enzoquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Twee zelfs, die ene dame deed ook mee
Dat valt wel mee, gewoon kennis hequote:
twitter:vossius twitterde op maandag 27-08-2012 om 19:19:18@RTLTopchef over 40 minuten nemen we al afscheid van een kandi! @Smartcook reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |