twitter:vossius twitterde op maandag 27-08-2012 om 16:10:56countdown op 180 minuten @RTLTopchef volledig nieuw! @Smartcook wat hebben we in huis? 4 dagen om er niveau in te brengen! Trainen, Trainen reageer retweet
Ik hoop dat je gezellig mee blijft kletsen Bobbie!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik ga het een weekje aankijken, mijn verwachtingen zijn niet zo hoog jammer genoeg...
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:20 schreef franklop het volgende:
kranenborg was vandaag bij 3FM te horen, weet niet wat ie zei, want reed op dat moment net de blaaktunnel in en toen ik eruit kwam was gesprek voorbij
Concept is wel geinig. Ik kijk het ook ff een weekje aanquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Totaal andere insteek dus. Alleen de jury lijkt me niks.
Was niet zo bijzonder, dat er wel goede kandidaten tussen zaten en dat het voor de sterrenchefs ook een uitdaging is omdat ze vlak voor de kookwedstrijd de ingrediënten horen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:20 schreef franklop het volgende:
kranenborg was vandaag bij 3FM te horen, weet niet wat ie zei, want reed op dat moment net de blaaktunnel in en toen ik eruit kwam was gesprek voorbij
dank je schatquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was niet zo bijzonder, dat er wel goede kandidaten tussen zaten en dat het voor de sterrenchefs ook een uitdaging is omdat ze vlak voor de kookwedstrijd de ingrediënten horen.
lichtval is anders lijkt mequote:Op maandag 27 augustus 2012 18:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heeft die ene gast nou een kunst hand?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |