SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door SaintOfKillers op 23-08-2012 19:36:29 ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
En Tamara komt niet in de OP
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Het is toch beetje blijven hangen he... rond 19.00 hier posten
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Het is een gewoonte gewordenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:13 schreef Burner82 het volgende:
Het is toch beetje blijven hangen he... rond 19.00 hier posten
nou nou...quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Gisteren een deel gezien, tot 8 uur. Toen overgeschakeld naar GTST, in de veronderstelling dat vanavond de finale zou zijn.
Zie ik net dat het programma gisteren tot half negen duurde![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:16 schreef kissaa het volgende:
Gisteren een deel gezien, tot 8 uur. Toen overgeschakeld naar GTST, in de veronderstelling dat vanavond de finale zou zijn.
Zie ik net dat het programma gisteren tot half negen duurde
Bobbie, je hebt de geweldige TT niet gebruikt:quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:35 schreef Dekatria het volgende:
[RTL 5 Topchef] #162: Met een slechte farce als vullingeven mijn statement herhalen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:32 schreef roos85 het volgende:
Wat mij betreft komt zij niet in de OP bij de winnaars..![]()
Ja, maar twee keer dezelfde TT is niet Topchefwaardig hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:17 schreef roos85 het volgende:
Bobbie, je hebt de geweldige TT niet gebruikt:
[RTL 5 Topchef] #161: Met chocoladelipjes in de finale
[..]
even mijn statement herhalen..
zie editquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja, maar twee keer dezelfde TT is niet Topchefwaardig he![]()
![]()
Tja, dit topic blijft wel tot volgend seizoen en dan word ik over drie maanden weer geconfronteerd met de omkoperij vanwege de TTquote:
We baggeren vrolijk doorzelfs zonder een aflevering van Topchef
![]()
![]()
![]()
Een oudje, maar ik kan het jullie niet onthouden.... (en ik spam het wel vol hier)
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:20 schreef Burner82 het volgende:
We baggeren vrolijk doorzelfs zonder een aflevering van Topchef
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was druk in gesprek :SCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Een voetballiefhebber!quote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Heb trouwens een Topchef Sterrenteam subleague aangemaakt
wachtwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal gemistquote:
Was het nog een leuke aflevering?
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:50 schreef roos85 het volgende:
Heb trouwens een Topchef Sterrenteam subleague aangemaakt
wachtwoord:Een wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
bij de FOK! ek poolCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Okquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
QFTquote:Op maandag 11 juni 2012 19:58 schreef Dekatria het volgende:
Degenen met het minste verstand van voetbal winnen de pools altijdCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
vrouwen die denken dat mannen er iets om geven dat vrouwen boven hun staanquote:Op maandag 11 juni 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Mannen die het niet kunnen hebben dat er vrouw boven hen staat
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Je bent er anders knap sjaggo onderquote:Op maandag 11 juni 2012 20:01 schreef franklop het volgende:
[..]
vrouwen die denken dat mannen er iets om geven dat vrouwen boven hun staan![]()
Jij ookquote:Op maandag 11 juni 2012 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar voor de rest ben je wel lief hoor
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
twitter:Smartcook twitterde op donderdag 14-06-2012 om 09:54:52Binnenkort is er de casting voor een gloednieuw seizoen Topchef, met geheel nieuwe culinaire uitdagingen. Geef je op via topchef2012.nl reageer retweet
Die nieuwe culinaire uitdagingen zijn nu in plaats van enkel de aardappelen te schillen, ze ook te koken?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:05 schreef Burner82 het volgende:
twitter:Smartcook twitterde op donderdag 14-06-2012 om 09:54:52Binnenkort is er de casting voor een gloednieuw seizoen Topchef, met geheel nieuwe culinaire uitdagingen. Geef je op via topchef2012.nl reageer retweet
Dat zijn wel hele hoge eisen he... Zullen we eerst eens beginnen met water koken? En dan heel misschien, voor de top die dat kan.. het op smaak brengen met zout?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die nieuwe culinaire uitdagingen zijn nu in plaats van enkel de aardappelen te schillen, ze ook te koken?
Lijkt me inderdaad wel beter jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zijn wel hele hoge eisen he... Zullen we eerst eens beginnen met water koken? En dan heel misschien, voor de top die dat kan.. het op smaak brengen met zout?![]()
Is een finaleplaats ook dit jaar weer bespreekbaar als je goed bevriend bent met een chef?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:05 schreef Burner82 het volgende:
![]()
Alleen als je een lesbisch manwijf bent die zout van peper kan onderscheiden...quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Is een finaleplaats ook dit jaar weer bespreekbaar als je goed bevriend bent met een chef?Dare to unleash my rage..
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die nieuwe culinaire uitdagingen zijn nu in plaats van enkel de aardappelen te schillen, ze ook te koken?![]()
![]()
twitter:vossius twitterde op donderdag 14-06-2012 om 12:30:22@RTLTopchef SERIE5, nieuwe wedstrijd, veeleisend, bezit je de basis vaardigheden? ben je bereid te LEREN? Doe mee, meld je op topchef2012.nl reageer retweet
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Dus... Veeleisend = testen of ze de basisvaardigheden bezitten?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:58 schreef golfer het volgende:
twitter:vossius twitterde op donderdag 14-06-2012 om 12:30:22@RTLTopchef SERIE5, nieuwe wedstrijd, veeleisend, bezit je de basis vaardigheden? ben je bereid te LEREN? Doe mee, meld je op topchef2012.nl reageer retweet
Bij deze is het duidelijk.. Het niveau gaat niet bijster hoog worden komend seizoentwitter:vossius twitterde op vrijdag 15-06-2012 om 13:30:01topchef2012.nl nu melden! minimaal 6 maanden ervaring in een professionele keuken, helpt, maar bereid zijn te leren is meer waard! SERIE5 ! reageer retweet
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: