quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Doe mij maar Goerges. Die ligt eruit en dat doet mij verdriet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:42 schreef Norrage het volgende:
Hup Stosur...Die speelt nog het meest echte tennis van alle dames
quote:Ter gelegenheid van Internationale Vrouwendag werd Court 1 op Roland Garros bedekt met een roze gravel. Twee dubbelwedstrijden van de Legends Trophy bij de vrouwen worden op deze unieke ondergrond afgewerkt: Martina Navratilova/Nathalie Tauziat tegen Jana Novotna/Sandrine Testud en Conchita Martinez/Iva Majoli versus Anke Huber/Barbara Schett.
quote:
Mensen die vinden dat: "Nou, in Madrid hadden ze blauw gravel en hier hebben ze opeens roze gravel" een grappige opmerking is.quote:
Ik vind ze afschuwelijk van lelijkheid.quote:
Ach, de meeste vrouwen houden wel van een rosé'tje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:48 schreef truedestiny het volgende:
Zullen die vrouwen ook vast leuk hebben gevonden..
wat vreselijkquote:
Maar goed dat Roland Garros niet tijdens Black History Month is.quote:
Nee, want dan zouden de banen zwart zijn geweest (black is Engels voor zwart).quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:51 schreef Niox het volgende:
[..]
Maar goed dat Roland Garros niet tijdens Black History Month is.
Waarom leg je zijn grapje aan hem uit?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden de banen zwart zijn geweest (black is Engels voor zwart).
FF niet kennenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Waarom leg je zijn grapje aan hem uit?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Waarom leg je zijn grapje aan hem uit?
quote:
Krijgen nieuwe users geen welkomstmap ofzo.quote:
Nou nou, niet zo sarcastisch meteen; dit had iedereen kunnen overkomen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef Rosario het volgende:
[..]
Anders maak je even een FAQ over 'm.
komt goed 2e set pakt zequote:
hoi noberquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:24 schreef Nober het volgende:
Errani al een dopingtest gehad of is dit nou zo'n Italiaanse omkopingswedstrijd?
quote:
Ik zat maar half te luisteren, maar wist dat ze iets verkeerds zeiden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:48 schreef Niox het volgende:
Met Stosur op de baan verklaart de NOS Goolagong tot laatste Australische die een GS won.
Margaret Court zeiden ze toch? En het ging over laatste Australische die RG won.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:48 schreef Niox het volgende:
Met Stosur op de baan verklaart de NOS Goolagong tot laatste Australische die een GS won.
En daarna zei de muts van een Mesker 'en de laatste Australische die een GS won was Goolagong, in 1980'. Toch knap bij elkaar gegoogled.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Margaret Court zeiden ze toch? En het ging over laatste Australische die RG won.
Hoe oud ben je? Die Stosur en Li en de Williamsen zijn al eind twintigers...quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:53 schreef alors het volgende:
Als ik dat eerder had geweten had ik ook wel prof kunnen worden met mijn ballerina acties
Echt geweldig.quote:
Average 1st service Errani: 132 KMHquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:07 schreef Morthill het volgende:
alsof die 1e service indrukwekkend isdie is zwakker dan menig 2e service. Dementieva serveerde beter.
Ja die Italianen kunnen er wat vanquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:13 schreef truedestiny het volgende:
Jezus die Errani moet echt een waarschuwing krijgen voor dat gillen. Niet normaal.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:18 schreef truedestiny het volgende:
Please god. laat die Errani niet in de finale komen.
Ze tennist als Verdascoquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:19 schreef mitt het volgende:
Stosur tennist technisch als een vent, maar psychisch als een vrouw.
En dat met zo'n servicequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:25 schreef Norrage het volgende:
Moet ik zeggen dat Errani wel een geweldig seizoen draait. 3 graveltoernooien op rij gewonnen en nu de RG finale
Zo'n prutspeelster is Errani niet en op gravel al helemaal niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:26 schreef Morthill het volgende:
die damesfinale ga ik dus zo niet kijkenals zelfs een prutspeelster als Errani de finale haalt
ik mis spelers als Hingis, Henin en Clijsters
Rooooowbin had Errani met 6-3 6-2 6-1 verslagen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:26 schreef Salamando het volgende:
Jezus, wat een niveau voor halve finale GS.
Vrouwentennis kan wel leuk zijn, maar het niveau is te vaak om te janken vind ik ook jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:27 schreef Fukjoeman het volgende:
Vrouwentennis_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt wat een parodie op professioneel tennis was dit weer.
Kom op zeg, die wedstrijd net was echt genant slecht.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo'n prutspeelster is Errani niet en op gravel al helemaal niet.
Zou morgen meer spektakel brengen? Ik zou daar niet al te zeker van zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:27 schreef Fukjoeman het volgende:
Vrouwentennis_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt wat een parodie op professioneel tennis was dit weer.
Ik heb misschien een set gezien over de hele wedstrijd heen, maar vergeet ook niet dat de omstandigheden ronduit kut waren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kom op zeg, die wedstrijd net was echt genant slecht.
Dan is die service toch niet zo slecht als ie eruit ziet. Stosur straft dat normaal echt wel af als ie zo slecht zou zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:34 schreef Morthill het volgende:
omstandigheden zijn geen excuus voor haar service, elke fatsoenlijke tegenstander zou daar gewoon non-stop doorheen moeten beuken
Dat soort ballen krijg je niet vaak in een halve finale natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:38 schreef Morthill het volgende:
Stosur ramde ze gewoon allemaal uit of in het net. Ze waren zacht, waren niet bijzonder geplaatst en hadden weinig effect. Geen enkel excuus.
Je hebt liever Errani?quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar het kan mooier ja.
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt liever Errani?
[ afbeelding ]
En absurd lang. 1.88 m.quote:
Daarnaast ook niet vind ik. Stel je voor dat je ermee over straat loopt. Met een beetje hakken is ze twee meter. Dan krijg je zoiets als dit:quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:29 schreef mitt het volgende:
Op de tennisbaan is Maria inderdaad niet om aan te zien.
Inderdaad. En dat zal ze ook wel doen. Die gaat echt niet verliezen van Errani.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:36 schreef Morthill het volgende:
Ik zie nu pas dat Sharapova als ze dit wint in de finale een career grand slam kan pakken
quote:
Dan neem je Maria alleen mee naar het strand. Daar lijkt me niets mis met haar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daarnaast ook niet vind ik. Stel je voor dat je ermee over straat loopt. Met een beetje hakken is ze twee meter. Dan krijg je zoiets als dit:
Dan helemaal erg, beetje een strijkplank naar het strand meenemen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan neem je Maria alleen mee naar het strand. Daar lijkt me niets mis met haar.
Vreemd genoeg heeft ze elk GS-toernooi dan ook precies 1x gewonnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:36 schreef Morthill het volgende:
Ik zie nu pas dat Sharapova als ze dit wint in de finale een career grand slam kan pakken
dat noemen we effectiefquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heeft ze elk GS-toernooi dan ook precies 1x gewonnen.
quote:
Zoveel stomme ballen inderdaad...quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:10 schreef Norrage het volgende:
Kvitova nog zon onvolwassen eb dom. Doet me denken aan Maria in haar eerste jaren
Lekker eind van de middag Fedje kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:18 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen:
13:00 Nadal - Ferrer
Aansluitend Federer - Djokovic.
Fransen die bijleren, je verwacht het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goed dat ze het 13.00 laten beginnen trouwens, vorig jaar 14.00
Ik ben absoluut geen Maria fan, maar dit wel ongelooflijk knapquote:
WAAR WAS JIJ DE HELE WEEK? We hebben je gemist?quote:
Mooie beginttijd. Had het allee liever andersom gezien, omdat ik veel meer uitkijk naar Djokovic-Federer dan naar Ferrer-Nadal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:18 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen:
13:00 Nadal - Ferrer
Aansluitend Federer - Djokovic.
Ferrer-Federer - zou dat spannend worden? Je zou zeggen dat Federer dat gewoon in drie sets wint. Maar graag wat mij betreft. Al zou ik het liefst hebben dat Federer in de finale van Nadal wint, hoe onwaarschijnlijk het ook moge zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:17 schreef Morthill het volgende:
Maar ik bepaal wie die tweede wedstrijd moet winnen op basis van de eerste.
Ferrer - Federer of Nadal - Djokovic. Dat zijn de gewenste finales.
Bron.quote:Ferrer: 'Beating Nadal almost impossible'
Although he has reached his first Roland Garros semifinal, world No. 6 David Ferrer is lacking confidence against Rafael Nadal, his upcoming opponent. Six-time French Open champion Nadal owns a 15-4 record against his fellow Spaniard and is 12-1 against him on clay; his only loss was in their first meeting at Stuttgart, in 2004. Nadal has beaten Ferrer twice this year: In the final of Barcelona (7-6 (1), 7-5), and in the semis of Rome (7-6 (6), 6-0).
"Rafa improves every time," Ferrer said. "His serve is huge; he's improved on all his shots. He's left-handed, so it's very difficult to return his serves. Rafa knows it. He has a very high percentage of first serves, especially when he's down. Then he serves an exceptional service and wins a tremendous number of points. Each match is different. In [Barcelona], I had to be slightly more aggressive and I made mistakes. In Rome it was different, because I had opportunities to win a set, but he played extremely well. I tried. I think you can win a set to Rafa, but there is a difference between winning a set and winning a match. Winning a match against Rafa is almost impossible. He is in such good shape."
Niet dat het zonder die uitspraak anders zou zijn, verder.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bron.
Ik snap dat het reëel is wat Ferrer zegt hoor, maar dit lijkt al bij voorbaat geen wedstrijd te gaan worden.![]()
Nee, maar het klinkt niet erg strijdlustig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet dat het zonder die uitspraak anders zou zijn, verder.
Druk met afmoppen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
WAAR WAS JIJ DE HELE WEEK? We hebben je gemist?
Niet gevaarlijker dan Ferrer? Dat kan ik me niet voorstellen. Ferrer heeft geen wapens (geen winnende slag).quote:
Dat dus. Ik geloof ook niet dat hij een schijn van kans heeft, maar als ie er zelf al niet in gelooft, wordt het helemaal nooit wat. Je moet altijd op de baan stappen met de gedachte dat je kunt winnen anders kun je net zo goed een WO geven.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt niet erg strijdlustig.
Mooi ik heb er zin aanquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Hier een vooruitblik op de halve finales.
Roland Garros 2010quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ligt het aan mij of is het lang geleden dat de favoriet bij een GS zo overduidelijk is als dit jaar?
Alleen Novumquote:Errani hoefde niet eens spectaculair te spelen om de finale te bereiken. Ze leunde op haar solide service, getuige een eerste servicepercentage van 86 procent,
Hey, hij gaat vaak in, dan moet hij wel solide zijn.quote:
lucky nadalquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
Zelfs in de halve finale heeft Nadal geen echte toptegenstander (oftewel geen Murray, Djokovic of Federer).
Precies.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik geloof ook niet dat hij een schijn van kans heeft, maar als ie er zelf al niet in gelooft, wordt het helemaal nooit wat. Je moet altijd op de baan stappen met de gedachte dat je kunt winnen anders kun je net zo goed een WO geven.
Dat denk ik ook. Murray heeft meer klasse dan Ferrer en kan meespelen op het niveau van de Big 3.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef Norrage het volgende:
Murray zou een riskantere tegenstander geweest zijn dan Ferrer. Als het bij Murray eenmaal echt hartstikke goed loopt kan het hard gaan. Rafa weet wat ie van Ferrer kan verwachten, en dat hij dat gewoon in straights wint. Ik denk dat Rafa banger voor Murray zou zijn.
Goeie post.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:31 schreef tja77 het volgende:
Een goede Murray kan iedere topper het echt heel moeilijk maken (Nadal op gravel wordt wat lastiger). Maar een man als Ferrer komt niet veel verder dan gewoon redelijke tegenstand leveren. En misschien een setje afsnoepen. Djokovic, Nadal en Federer weten precies wat ze hebben aan een Ferrer, terwijl een Murray veel onberekenbaarder is, want hij kan geniaal tennissen, maar net zo makkelijk gigantisch door het ijs zakken. Maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat Ferrer deze editie van RG een erg goede indruk op me maakt. Maar dan nog...van Nadal winnen zie ik niet gebeuren. Ik denk dat alleen een goede Djokovic dat kan, maar Djokovic is (nog) niet zo goed de laatste weken. Nadal Ferrer wordt dus gewoon Nadal in 3 sets, misschien 4. Djokovic Federer lastig te zeggen, ik gok op een 5 setter in het voordeel van Djokovic. Zou mijn inziens beter zijn voor de finale, maar gun het Fedje ook wel...
Ja nee, begrijp ik wel, en het is ook tof. Ik vind alleen zo jammer dat er relatief weinig aandacht is voor het NL rolstoeltennis, terwijl de Nederlanders het dus juist altijd geweldig doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:09 schreef Morthill het volgende:
De mannenfinale nu.
Maar goed, ik had het niet over Nederlanders in een finale, ik zei alleen maar Nederlanders in de halve finales.
1 setje leuk meetennissen van Ferrer, dan walst Nadal er overheen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:13 schreef XL het volgende:
Ik denk dat Nadal Ferrer er echt af gaat vegen, met minimaal 5 breaks verschil.
Dat denk ik ook, jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:28 schreef Salamando het volgende:
[..]
1 setje leuk meetennissen van Ferrer, dan walst Nadal er overheen.
Kom op zeg, wat is er interessant aan een sport waar één iemand al, wat is het, 9,5 jaar, geen wedstrijd meer heeft verloren. En nog eens vijf jaar langer niet van de eerste plaats van de wereldranglijst is gekomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:55 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ja nee, begrijp ik wel, en het is ook tof. Ik vind alleen zo jammer dat er relatief weinig aandacht is voor het NL rolstoeltennis, terwijl de Nederlanders het dus juist altijd geweldig doen.
Precies. Echt geen reet aan. Ik heb het 1 keer live gezien, en dat was wel interessant om eens te zien. Maar dat was de eeerste en meteen de laatste keer dat ik dat wil zien. Het is net als mixen: tennissen met een handicapquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat is er interessant aan een sport waar één iemand al, wat is het, 9,5 jaar, geen wedstrijd meer heeft verloren. En nog eens vijf jaar langer niet van de eerste plaats van de wereldranglijst is gekomen.
Dat interesseert me dan echt geen reet.
De mannenafdeling misschien?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat is er interessant aan een sport waar één iemand al, wat is het, 9,5 jaar, geen wedstrijd meer heeft verloren. En nog eens vijf jaar langer niet van de eerste plaats van de wereldranglijst is gekomen.
Dat bedoel ik dus. Ben je de absolute wereldtop in je sport, ongekend in welke sport dan ook, en dan vinden mensen je "saai" en "geen reet aan".quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja bewonderingswaardig hoor, maar het is gewoon supersuf om naar te kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Ben je de absolute wereldtop in je sport, ongekend in welke sport dan ook, en dan vinden mensen je "saai" en "geen reet aan".
Dat is toch vreselijk triest of niet?
Ik herken haar nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:08 schreef Iwanius het volgende:
Misschien rijkelijk laat maar er is mij een nieuwe tennisster opgevallen die er ook nog mag zijn en veelbelovend is voor de toekomst.
[ afbeelding ]
Rolstoeltennis is een beetje hetzelfde als vrouwenvoetbal. het is het gewoon net niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:53 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Ben je de absolute wereldtop in je sport, ongekend in welke sport dan ook, en dan vinden mensen je "saai" en "geen reet aan".
Dat is toch vreselijk triest of niet?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
En dat niet alleen. Je ziet bij het rolstoelstennis heel vaak dat ze de bal twee keer laten stuiteren en geen umpire die er iets van zegt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies. Echt geen reet aan. Ik heb het 1 keer live gezien, en dat was wel interessant om eens te zien. Maar dat was de eeerste en meteen de laatste keer dat ik dat wil zien. Het is net als mixen: tennissen met een handicap
Bij rolstoeltennis worden de spelregels van het normale tennis gebruikt. Het enige verschil is dat de bal bij het rolstoeltennis twee keer mag stuiteren. Daarbij hoeft alleen de eerste stuit binnen de belijning te vallen. De rolstoel wordt als onderdeel van het lichaam beschouwd. Dus wanneer een rolstoeltennisser bij het serveren met een wiel over de achterlijn staat, is dat een 'voetfout'.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
En dat niet alleen. Je ziet bij het rolstoelstennis heel vaak dat ze de bal twee keer laten stuiteren en geen umpire die er iets van zegt.
Overduidelijk. Ik denk dat Nadal niet eens punten gaat maken deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:20 schreef TheGeneral het volgende:
1-0 Ferrer op love. Dat gaat een eitje worden voor hem.
IK ben niet snel genoeg zie ik alquote:
Ik vind dat onbegrijpelijk, tis godnondeju de halve finale, als het nou dames waren geweest oke... Maar dit zijn 2 mannen die behoorlijk kunnen tennissenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:26 schreef Niox het volgende:
Ik weet dat Fransen graag te laat komen, maar er zitten op dit moment echt belachelijk weinig mensen in het stadion.
Als het dan niet regent.. Ze verwachten later op de dag regen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:31 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop dat dit een lange 5 setter wordt, zodat ik thuis straks de echte kraker kan kijken.
Polen - Griekenland?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:31 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop dat dit een lange 5 setter wordt, zodat ik thuis straks de echte kraker kan kijken.
Nadalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Funel het volgende:
voor wie zijn jullie eigenlijk? ik Nadal
Nadal: 1
Ferrer: 0
Ik ben voor Kirilenko.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Funel het volgende:
Ik ben eigenlijk voor Ferrer en de reden is dat ik denk dat de finale nauwelijks spannend wordt als Nadal in de finale staat. Federer en Djokovic winnen denk ik vrij makkelijk van Ferrer, maar op dit moment zie ik liever Federer en zelfs liever Djokovic winnen dan Nadal, omdat het bijna een robot lijkt die alles goed doet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Funel het volgende:
Verre van belachelijk. Het scheelt 3.000 rotaties per minuut denk ik. Heeft wel degelijk zin lijkt me. Anders kun je je uberhaupt afvragen wat het nut is van een (door)zwaai nadat de bal je racket heeft verlaten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die zwaai van Nadal blijft belachelijk. Wat heeft het voor nu om je arm over je hoofd terug te halen
Dat doe ik ook wel is, maar dan alleen met korte ballen waar je niet goed bij kan en veel topspin moet slaan. Met die greep van Nadal zal het wel fijner zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die zwaai van Nadal blijft belachelijk. Wat heeft het voor nu om je arm over je hoofd terug te halen
Waar denk je dat die topspin vandaan komt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik snap hoe het werkt, maar dat komt volgens mij uit het eerste deel van z'n zwaai. Daarna haalt hij z'n racket over z'n hoofd terug naar de linkerkant van z'n lichaam. Dat heeft weinig nut.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waar denk je dat die topspin vandaan komt?
Komt echt door de greep op z'n racket lijkt mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik snap hoe het werkt, maar dat komt volgens mij uit het eerste deel van z'n zwaai. Daarna haalt hij z'n racket over z'n hoofd terug naar de linkerkant van z'n lichaam. Dat heeft weinig nut.
Begint dat zo vroeg dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef Szura het volgende:
Als het zo doorgaat zijn we dadelijk alsnog voor Polen - Griekenland klaar
Je weet dat de meeste spelers niet verder komen dan 2.000 rotaties per minuut en dat Nadal er 5.000 per minuut heeft. Het lijkt me dat het te maken heeft met die zwaai, die blijkbaar zo uitkomt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik snap hoe het werkt, maar dat komt volgens mij uit het eerste deel van z'n zwaai. Daarna haalt hij z'n racket over z'n hoofd terug naar de linkerkant van z'n lichaam. Dat heeft weinig nut.
Dat komt uit zijn hele zwaai. Doordat hij echt van onder naar boven gaat met zo'n kracht moet hij boven zijn hoofd die zwaai terug maken. Anders moet dat in zijn gezicht. Andere spelers hebben niet zo'n spel waardoor ze gewoon hun terugzwaai hebben rond borst/nek hoogte.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die beweging waarmee hij aanzet is zo zijwaarts in plaats van voorwaarts dat als hij die doorzwaai niet bewust naar achter zijn kop doet hij waarschijnlijk regelmatig zijn kop raakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef XL het volgende:
[..]
Die beweging waarmee hij aanzet is zo zijwaarts in plaats van voorwaarts dat als hij die doorzwaai niet bewust naar achter zijn kop doet hij waarschijnlijk regelmatig zijn kop raakt.
Dat heeft hij vroeger waarschijnlijk heel vaak gedaan en daarom kan hij nu nog steeds geen engels.
Ik moest hardop lachen. In mijn eentje. In de trein.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef XL het volgende:
[..]
Die beweging waarmee hij aanzet is zo zijwaarts in plaats van voorwaarts dat als hij die doorzwaai niet bewust naar achter zijn kop doet hij waarschijnlijk regelmatig zijn kop raakt.
Dat heeft hij vroeger waarschijnlijk heel vaak gedaan en daarom kan hij nu nog steeds geen engels.
Wat dan, heeft ze voor het eerst in veertien jaar haar service ingeleverd?quote:
Dus die bal van Nadal maakt meer dan 80 rotaties per seconde, terwijl de rest niet boven de 30 uitkomt? de tering zeg...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je weet dat de meeste spelers niet verder komen dan 2.000 rotaties per minuut en dat Nadal er 5.000 per minuut heeft. Het lijkt me dat het te maken heeft met die zwaai, die blijkbaar zo uitkomt.
Nee ze liet de bal 2 keer stuiteren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat dan, heeft ze voor het eerst in veertien jaar haar service ingeleverd?
Was je naast de chauffeur en de conducteur de enige in de trein?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:05 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. In mijn eentje. In de trein.
6-0 6-0 in de finale gewonnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat dan, heeft ze voor het eerst in veertien jaar haar service ingeleverd?
Ik bestuur die trein.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was je naast de chauffeur en de conducteur de enige in de trein?
Ja, zie bijvoorbeeld dit artikel. (Eve zoeken in de tekst op 'rotations').quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus die bal van Nadal maakt meer dan 80 rotaties per seconde, terwijl de rest niet boven de 30 uitkomt? de tering zeg...
Mijn hemel. Doen ze dan nog een prijsuitreiking of krijgt ze die prijs al van tevoren?quote:
Je maakt een grapje.quote:
Das bijna niet te bevatten, zeker als je weet hoe kort de bal eigenlijk contact heeft met de snaren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zie bijvoorbeeld dit artikel. (Eve zoeken in de tekst op 'rotations').
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |