hoi noberquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:24 schreef Nober het volgende:
Errani al een dopingtest gehad of is dit nou zo'n Italiaanse omkopingswedstrijd?
quote:
Ik zat maar half te luisteren, maar wist dat ze iets verkeerds zeiden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:48 schreef Niox het volgende:
Met Stosur op de baan verklaart de NOS Goolagong tot laatste Australische die een GS won.
Margaret Court zeiden ze toch? En het ging over laatste Australische die RG won.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:48 schreef Niox het volgende:
Met Stosur op de baan verklaart de NOS Goolagong tot laatste Australische die een GS won.
En daarna zei de muts van een Mesker 'en de laatste Australische die een GS won was Goolagong, in 1980'. Toch knap bij elkaar gegoogled.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Margaret Court zeiden ze toch? En het ging over laatste Australische die RG won.
Hoe oud ben je? Die Stosur en Li en de Williamsen zijn al eind twintigers...quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:53 schreef alors het volgende:
Als ik dat eerder had geweten had ik ook wel prof kunnen worden met mijn ballerina acties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |