Ja, precies.quote:
Ze hebben het over de beste spelers (van former #1s) op RG die het nooit wisten te winnen. Niet alltime greats. Pete Sampras presteerde altijd erg matig op RG, dus die staat op #9. Spelers als Hewitt, Safin en Rafter vinden ze kennelijk meer gepresteerd hebben op RG dan Sampras. Dat is natuurlijk onzin, zo slecht was Sampras ook weer niet op RG...quote:
Nee, precies.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze hebben het over de beste spelers (van former #1s) op RG die het nooit wisten te winnen. Niet alltime greats. Pete Sampras presteerde altijd erg matig op RG, dus die staat op #9. Spelers als Hewitt, Safin en Rafter vinden ze kennelijk meer gepresteerd hebben op RG dan Sampras. Dat is natuurlijk onzin, zo slecht was Sampras ook weer niet op RG...
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.quote:
Waarom dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.
Omdat ze gerangschikt zijn in volgorde van hoe waarschijnlijk ze RG hadden kunnen winnen. En ik het eens ben met die rangschikking. Alhoewel ik Sampras alleen wat hoger zou hebben gezet (alhoewel ze goede argumenten geven dat hij gewoon altijd faalde op 1x na)quote:
Nja, Edberg en McEnroe waren er volgens mij dichter bij dan de anderen. Edberg had een 2-1-voorsprong in sets tegen Chang in de finale en McEnroe een voorsprong van 2-0 in sets en een break in de derde set tegen Lendl.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat ze gerangschikt zijn in volgorde van hoe waarschijnlijk ze RG hadden kunnen winnen. En ik het eens ben met die rangschikking. Alhoewel ik Sampras alleen wat hoger zou hebben gezet (alhoewel ze goede argumenten geven dat hij gewoon altijd faalde op 1x na)
Ja, beetje als bij Nadal op RG 2009. Die had toen ook wat andere dingen aan zijn hoofd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:12 schreef wimderon het volgende:
Sampras heeft inderdaad maar 1x goed gepresteerd op Roland Garros. En dat was in 1996 vlak na de dood van Gullikson toen hij eigenlijk fysiek niet eens top was, maar extreem gemotiveerd was...
Dat hij fysiek niet top was is misschien ook wel één van de redenen waarom hij in 1996 Wimbledon niet won trouwens.
Nee, juist omgekeerd dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, beetje als bij Nadal op RG 2009. Die had toen ook wat andere dingen aan zijn hoofd.
Nadal was mentaal juist niet top volgens Federer-fan, terwijl Sampras juist fysiek niet top was en juist op mentaliteit zijn beste RG ooit neerzette.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sampras op Wimbledon = Nadal op RG. Ongeveer dan. Maar omgekeerd..?
Ik moet hier stiekem toch wel om lachenquote:Peperdure horloge van Nadal gestolen
di 12/06/2012 - 19:38 Rafael Nadal is een uurwerk van 300.000 euro kwijtgespeeld in Parijs. Het horloge werd wellicht gestolen uit de hotelkamer van de Spanjaard.
De Spanjaard mocht tijdens Roland Garros het peperdure Richard Mille-uurwerk dragen, maar dinsdagochtend lag het niet meer in zijn hotel in een chique buurt in Parijs, waar hij samen met zijn ouders verbleef. Maandag droeg Nadal het uurwerk nog na zijn zevende recordzege in Parijs, dinsdag stelden zijn ouders vast dat het niet meer in hun hotelkamer lag. Ze hebben een klacht ingediend wegens diefstal.
Is dat dat lelijke digitale horloge?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik moet hier stiekem toch wel om lachen
Nee, ik vergelijk Sampras' Wimbledon 1996 met Nadals RG 2009.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal was mentaal juist niet top volgens Federer-fan, terwijl Sampras juist fysiek niet top was en juist op mentaliteit zijn beste RG ooit neerzette.
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik moet hier stiekem toch wel om lachen
Ja.quote:
Ja.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:31 schreef Morthill het volgende:
waarom kost die crap 3 ton? allemaal titanium en diamant of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |