Zoveel stomme ballen inderdaad...quote:Op donderdag 7 juni 2012 19:10 schreef Norrage het volgende:
Kvitova nog zon onvolwassen eb dom. Doet me denken aan Maria in haar eerste jaren
Lekker eind van de middag Fedje kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:18 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen:
13:00 Nadal - Ferrer
Aansluitend Federer - Djokovic.
Fransen die bijleren, je verwacht het eigenlijk niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Goed dat ze het 13.00 laten beginnen trouwens, vorig jaar 14.00
Ik ben absoluut geen Maria fan, maar dit wel ongelooflijk knapquote:
WAAR WAS JIJ DE HELE WEEK? We hebben je gemist?quote:
Mooie beginttijd. Had het allee liever andersom gezien, omdat ik veel meer uitkijk naar Djokovic-Federer dan naar Ferrer-Nadal.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:18 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen:
13:00 Nadal - Ferrer
Aansluitend Federer - Djokovic.
Ferrer-Federer - zou dat spannend worden? Je zou zeggen dat Federer dat gewoon in drie sets wint. Maar graag wat mij betreft. Al zou ik het liefst hebben dat Federer in de finale van Nadal wint, hoe onwaarschijnlijk het ook moge zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:17 schreef Morthill het volgende:
Maar ik bepaal wie die tweede wedstrijd moet winnen op basis van de eerste.
Ferrer - Federer of Nadal - Djokovic. Dat zijn de gewenste finales.
Bron.quote:Ferrer: 'Beating Nadal almost impossible'
Although he has reached his first Roland Garros semifinal, world No. 6 David Ferrer is lacking confidence against Rafael Nadal, his upcoming opponent. Six-time French Open champion Nadal owns a 15-4 record against his fellow Spaniard and is 12-1 against him on clay; his only loss was in their first meeting at Stuttgart, in 2004. Nadal has beaten Ferrer twice this year: In the final of Barcelona (7-6 (1), 7-5), and in the semis of Rome (7-6 (6), 6-0).
"Rafa improves every time," Ferrer said. "His serve is huge; he's improved on all his shots. He's left-handed, so it's very difficult to return his serves. Rafa knows it. He has a very high percentage of first serves, especially when he's down. Then he serves an exceptional service and wins a tremendous number of points. Each match is different. In [Barcelona], I had to be slightly more aggressive and I made mistakes. In Rome it was different, because I had opportunities to win a set, but he played extremely well. I tried. I think you can win a set to Rafa, but there is a difference between winning a set and winning a match. Winning a match against Rafa is almost impossible. He is in such good shape."
Niet dat het zonder die uitspraak anders zou zijn, verder.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bron.
Ik snap dat het reëel is wat Ferrer zegt hoor, maar dit lijkt al bij voorbaat geen wedstrijd te gaan worden.![]()
Nee, maar het klinkt niet erg strijdlustig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet dat het zonder die uitspraak anders zou zijn, verder.
Druk met afmoppen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
WAAR WAS JIJ DE HELE WEEK? We hebben je gemist?
Niet gevaarlijker dan Ferrer? Dat kan ik me niet voorstellen. Ferrer heeft geen wapens (geen winnende slag).quote:
Dat dus. Ik geloof ook niet dat hij een schijn van kans heeft, maar als ie er zelf al niet in gelooft, wordt het helemaal nooit wat. Je moet altijd op de baan stappen met de gedachte dat je kunt winnen anders kun je net zo goed een WO geven.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt niet erg strijdlustig.
Mooi ik heb er zin aanquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
Hier een vooruitblik op de halve finales.
Roland Garros 2010quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:23 schreef Federer-fan het volgende:
Ligt het aan mij of is het lang geleden dat de favoriet bij een GS zo overduidelijk is als dit jaar?
Alleen Novumquote:Errani hoefde niet eens spectaculair te spelen om de finale te bereiken. Ze leunde op haar solide service, getuige een eerste servicepercentage van 86 procent,
Hey, hij gaat vaak in, dan moet hij wel solide zijn.quote:
lucky nadalquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
Zelfs in de halve finale heeft Nadal geen echte toptegenstander (oftewel geen Murray, Djokovic of Federer).
Precies.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:39 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik geloof ook niet dat hij een schijn van kans heeft, maar als ie er zelf al niet in gelooft, wordt het helemaal nooit wat. Je moet altijd op de baan stappen met de gedachte dat je kunt winnen anders kun je net zo goed een WO geven.
Dat denk ik ook. Murray heeft meer klasse dan Ferrer en kan meespelen op het niveau van de Big 3.quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef Norrage het volgende:
Murray zou een riskantere tegenstander geweest zijn dan Ferrer. Als het bij Murray eenmaal echt hartstikke goed loopt kan het hard gaan. Rafa weet wat ie van Ferrer kan verwachten, en dat hij dat gewoon in straights wint. Ik denk dat Rafa banger voor Murray zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |