quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef borisz het volgende:
GSMC Na LI winnares Roland Garros 2011
64 76(0)
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:06 schreef borisz het volgende:
GSMC Rafael Nadal, winnaar Roland Garros 2011
![]()
75 76(3) 57 61
Doe mij maar Goerges. Die ligt eruit en dat doet mij verdriet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:42 schreef Norrage het volgende:
Hup Stosur...Die speelt nog het meest echte tennis van alle dames
quote:Ter gelegenheid van Internationale Vrouwendag werd Court 1 op Roland Garros bedekt met een roze gravel. Twee dubbelwedstrijden van de Legends Trophy bij de vrouwen worden op deze unieke ondergrond afgewerkt: Martina Navratilova/Nathalie Tauziat tegen Jana Novotna/Sandrine Testud en Conchita Martinez/Iva Majoli versus Anke Huber/Barbara Schett.
quote:
Mensen die vinden dat: "Nou, in Madrid hadden ze blauw gravel en hier hebben ze opeens roze gravel" een grappige opmerking is.quote:
Ik vind ze afschuwelijk van lelijkheid.quote:
Ach, de meeste vrouwen houden wel van een rosé'tje.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:48 schreef truedestiny het volgende:
Zullen die vrouwen ook vast leuk hebben gevonden..
wat vreselijkquote:
Maar goed dat Roland Garros niet tijdens Black History Month is.quote:
Nee, want dan zouden de banen zwart zijn geweest (black is Engels voor zwart).quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:51 schreef Niox het volgende:
[..]
Maar goed dat Roland Garros niet tijdens Black History Month is.
Waarom leg je zijn grapje aan hem uit?quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden de banen zwart zijn geweest (black is Engels voor zwart).
FF niet kennenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Waarom leg je zijn grapje aan hem uit?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Waarom leg je zijn grapje aan hem uit?
quote:
Krijgen nieuwe users geen welkomstmap ofzo.quote:
Nou nou, niet zo sarcastisch meteen; dit had iedereen kunnen overkomen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef Rosario het volgende:
[..]
Anders maak je even een FAQ over 'm.
komt goed 2e set pakt zequote:
hoi noberquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:24 schreef Nober het volgende:
Errani al een dopingtest gehad of is dit nou zo'n Italiaanse omkopingswedstrijd?
quote:
Ik zat maar half te luisteren, maar wist dat ze iets verkeerds zeiden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:48 schreef Niox het volgende:
Met Stosur op de baan verklaart de NOS Goolagong tot laatste Australische die een GS won.
Margaret Court zeiden ze toch? En het ging over laatste Australische die RG won.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:48 schreef Niox het volgende:
Met Stosur op de baan verklaart de NOS Goolagong tot laatste Australische die een GS won.
En daarna zei de muts van een Mesker 'en de laatste Australische die een GS won was Goolagong, in 1980'. Toch knap bij elkaar gegoogled.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:49 schreef BobW het volgende:
[..]
Margaret Court zeiden ze toch? En het ging over laatste Australische die RG won.
Hoe oud ben je? Die Stosur en Li en de Williamsen zijn al eind twintigers...quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:53 schreef alors het volgende:
Als ik dat eerder had geweten had ik ook wel prof kunnen worden met mijn ballerina acties
Echt geweldig.quote:
Average 1st service Errani: 132 KMHquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:07 schreef Morthill het volgende:
alsof die 1e service indrukwekkend isdie is zwakker dan menig 2e service. Dementieva serveerde beter.
Ja die Italianen kunnen er wat vanquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:13 schreef truedestiny het volgende:
Jezus die Errani moet echt een waarschuwing krijgen voor dat gillen. Niet normaal.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:18 schreef truedestiny het volgende:
Please god. laat die Errani niet in de finale komen.
Ze tennist als Verdascoquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:19 schreef mitt het volgende:
Stosur tennist technisch als een vent, maar psychisch als een vrouw.
En dat met zo'n servicequote:Op donderdag 7 juni 2012 17:25 schreef Norrage het volgende:
Moet ik zeggen dat Errani wel een geweldig seizoen draait. 3 graveltoernooien op rij gewonnen en nu de RG finale
Zo'n prutspeelster is Errani niet en op gravel al helemaal niet.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:26 schreef Morthill het volgende:
die damesfinale ga ik dus zo niet kijkenals zelfs een prutspeelster als Errani de finale haalt
ik mis spelers als Hingis, Henin en Clijsters
Rooooowbin had Errani met 6-3 6-2 6-1 verslagen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:26 schreef Salamando het volgende:
Jezus, wat een niveau voor halve finale GS.
Vrouwentennis kan wel leuk zijn, maar het niveau is te vaak om te janken vind ik ook jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:27 schreef Fukjoeman het volgende:
Vrouwentennis_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt wat een parodie op professioneel tennis was dit weer.
Kom op zeg, die wedstrijd net was echt genant slecht.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zo'n prutspeelster is Errani niet en op gravel al helemaal niet.
Zou morgen meer spektakel brengen? Ik zou daar niet al te zeker van zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:27 schreef Fukjoeman het volgende:
Vrouwentennis_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echt wat een parodie op professioneel tennis was dit weer.
Ik heb misschien een set gezien over de hele wedstrijd heen, maar vergeet ook niet dat de omstandigheden ronduit kut waren.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kom op zeg, die wedstrijd net was echt genant slecht.
Dan is die service toch niet zo slecht als ie eruit ziet. Stosur straft dat normaal echt wel af als ie zo slecht zou zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:34 schreef Morthill het volgende:
omstandigheden zijn geen excuus voor haar service, elke fatsoenlijke tegenstander zou daar gewoon non-stop doorheen moeten beuken
Dat soort ballen krijg je niet vaak in een halve finale natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:38 schreef Morthill het volgende:
Stosur ramde ze gewoon allemaal uit of in het net. Ze waren zacht, waren niet bijzonder geplaatst en hadden weinig effect. Geen enkel excuus.
Je hebt liever Errani?quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar het kan mooier ja.
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt liever Errani?
[ afbeelding ]
En absurd lang. 1.88 m.quote:
Daarnaast ook niet vind ik. Stel je voor dat je ermee over straat loopt. Met een beetje hakken is ze twee meter. Dan krijg je zoiets als dit:quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:29 schreef mitt het volgende:
Op de tennisbaan is Maria inderdaad niet om aan te zien.
Inderdaad. En dat zal ze ook wel doen. Die gaat echt niet verliezen van Errani.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:36 schreef Morthill het volgende:
Ik zie nu pas dat Sharapova als ze dit wint in de finale een career grand slam kan pakken
quote:
Dan neem je Maria alleen mee naar het strand. Daar lijkt me niets mis met haar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daarnaast ook niet vind ik. Stel je voor dat je ermee over straat loopt. Met een beetje hakken is ze twee meter. Dan krijg je zoiets als dit:
Dan helemaal erg, beetje een strijkplank naar het strand meenemen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan neem je Maria alleen mee naar het strand. Daar lijkt me niets mis met haar.
Vreemd genoeg heeft ze elk GS-toernooi dan ook precies 1x gewonnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:36 schreef Morthill het volgende:
Ik zie nu pas dat Sharapova als ze dit wint in de finale een career grand slam kan pakken
dat noemen we effectiefquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heeft ze elk GS-toernooi dan ook precies 1x gewonnen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |