Dan is die service toch niet zo slecht als ie eruit ziet. Stosur straft dat normaal echt wel af als ie zo slecht zou zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:34 schreef Morthill het volgende:
omstandigheden zijn geen excuus voor haar service, elke fatsoenlijke tegenstander zou daar gewoon non-stop doorheen moeten beuken
Dat soort ballen krijg je niet vaak in een halve finale natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:38 schreef Morthill het volgende:
Stosur ramde ze gewoon allemaal uit of in het net. Ze waren zacht, waren niet bijzonder geplaatst en hadden weinig effect. Geen enkel excuus.
Je hebt liever Errani?quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar het kan mooier ja.
Jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt liever Errani?
[ afbeelding ]
En absurd lang. 1.88 m.quote:
Daarnaast ook niet vind ik. Stel je voor dat je ermee over straat loopt. Met een beetje hakken is ze twee meter. Dan krijg je zoiets als dit:quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:29 schreef mitt het volgende:
Op de tennisbaan is Maria inderdaad niet om aan te zien.
Inderdaad. En dat zal ze ook wel doen. Die gaat echt niet verliezen van Errani.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:36 schreef Morthill het volgende:
Ik zie nu pas dat Sharapova als ze dit wint in de finale een career grand slam kan pakken
quote:
Dan neem je Maria alleen mee naar het strand. Daar lijkt me niets mis met haar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daarnaast ook niet vind ik. Stel je voor dat je ermee over straat loopt. Met een beetje hakken is ze twee meter. Dan krijg je zoiets als dit:
Dan helemaal erg, beetje een strijkplank naar het strand meenemen..quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan neem je Maria alleen mee naar het strand. Daar lijkt me niets mis met haar.
Vreemd genoeg heeft ze elk GS-toernooi dan ook precies 1x gewonnen.quote:Op donderdag 7 juni 2012 18:36 schreef Morthill het volgende:
Ik zie nu pas dat Sharapova als ze dit wint in de finale een career grand slam kan pakken
dat noemen we effectiefquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heeft ze elk GS-toernooi dan ook precies 1x gewonnen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |