SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Titty met haar vriendinnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
trololololololTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Wat is hier dan weer mis meequote:?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
deze woordenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
Nee we spelen meer FIFA dan de hele FUT clan bij elkaar.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nou goed, geen gezeik meer anders wordt ik boos en dat zal niemand wat interesseren maar toch
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Deze manquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
Nee we spelen meer FIFA dan de hele FUT clan bij elkaar.![]()
100%quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
Nee we spelen meer FIFA dan de hele FUT clan bij elkaar.
We geven hun ook zo'n harde batta in FIFA![]()
dat kloptquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou goed, geen gezeik meer anders wordt ik boos en dat zal niemand wat interesseren maar tochTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
hey, ben jij zwartquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
100%
We geven hun ook zo'n harde batta in FIFA
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou goed, geen gezeik meer anders wordt ik boos en dat zal niemand wat interesseren maar toch![]()
![]()
Hoor ik hier een MW2 vs. FUT aankomen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
100%
We geven hun ook zo'n harde batta in FIFA![]()
Ik welquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoor ik hier een MW2 vs. FUT aankomen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Jij hebt een ps3, dus daar gaat het al misquote:
Ik wist niet dat er modjes waren die realistisch na konden denken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou goed, geen gezeik meer anders wordt ik boos en dat zal niemand wat interesseren maar tochYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Goed planquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoor ik hier een MW2 vs. FUT aankomen?![]()
jij blijft ons ook energie geven hequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er modjes waren die realistisch na konden denken.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Doe ik alquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij blijft ons ook energie geven heOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee, want jij bent geen drakendoder. nja misschien ook weer net welquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef Tauchmeister het volgende:
GJE is een beetje het buitenbeentje van het FUT-topic, daarom komt 'ie hier trollen
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dacht eigenlijk dat ie daar de baas was, aangezien ie ook de leider van de club is daarquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef Tauchmeister het volgende:
GJE is een beetje het buitenbeentje van het FUT-topic, daarom komt 'ie hier trollenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Laat hem maar lullen hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat ie daar de baas was, aangezien ie ook de leider van de club is daar
Nee, dat zijn degenen met een X360.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat ie daar de baas was, aangezien ie ook de leider van de club is daar![]()
Dat doen we nu bij jou toch ook?quote:Deze manquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, dat zijn degenen met een X360.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Full auto bitchquote:
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Misschien koop ik wel zo'n xboxje om alleen al tegen jullie te spelenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Vooral doen als je pakkie wil krijgenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien koop ik wel zo'n xboxje om alleen al tegen jullie te spelen![]()
![]()
Doen, dan zorgen wij er wel voor dat je hem weer binnen 2 dagen verkooptquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien koop ik wel zo'n xboxje om alleen al tegen jullie te spelenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
fixedquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doen, dan zorgen wij er wel voor dat je hem weer binnen 2 uur verkoopt![]()
Vooral doen als je pakkie wil krijgenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien koop ik wel zo'n xboxje om alleen al tegen jullie te spelen![]()
![]()
like like like like likequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou goed, geen gezeik meer anders wordt ik boos en dat zal niemand wat interesseren maar toch
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral doen als je pakkie wil krijgen![]()
![]()
![]()
Hoeveel kost zo'n prulletjeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
2 knaak 50quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Jij speelt alleen skyrim en arcade meukquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral doen als je pakkie wil krijgen
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Oh snapquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij speelt alleen skyrim en arcade meukOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Snap?quote:
Jij bent voor Feyenoord en woont in Frieslandquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij speelt alleen skyrim en arcade meuk![]()
![]()
jij speelt voetbalspelletjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij speelt alleen skyrim en arcade meuk
ga dan zelf buiten voetballen![]()
Snapquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij bent voor Feyenoord en woont in FrieslandTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Allebei baas, wat is je punt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij bent voor Feyenoord en woont in FrieslandOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Mensen uit Friesland moet je niet serieus nemen, die zijn er alleen voor de sier.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij bent voor Feyenoord en woont in Frieslandna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mensen uit Friesland moet je niet serieus nemen, die zijn er alleen voor de sier.![]()
![]()
TR gemacht, succes met banquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
droeftoeterquote:
Kijk maar uit:quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mensen uit Friesland moet je niet serieus nemen, die zijn er alleen voor de sier.
![]()
fixedquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mensen uit Friesland moet je niet serieus nemen, die zijn er alleen voor de stier te dekken.xboxlive: dnova79
Je kan ze niet eens verstaan, dus niet serieus nemen.quote:na regen, ben ik er.
zijn net marokkanen dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kan ze niet eens verstaan, dus niet serieus nemen.![]()
Nog een TR, racismequote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
DOe ik toch ook wel eens op zondag en met voetbaltrainen en doordeweeks in de avond met lekker weertje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij speelt voetbalspelletjes
ga dan zelf buiten voetballen
RvP; Feyenoord
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij bent voor Feyenoord en woont in Friesland
RvP; Feyenoord
so truequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ben zelf een marokkaan dus is zelfspot
Nee nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ben zelf een marokkaan dus is zelfspotOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dat deed jij toch ook of niet joekelquote:
Dat soort schorriemorrie doe ik afstand van. Ik leef in een ontwikkeld deel!quote:RvP; Feyenoord
Je woont dus helemaal niet in Friesland?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat soort schorriemorrie doe ik afstand van. Ik leef in een ontwikkeld deel!![]()
Grapje tok boysOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Aha, dacht ik al.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
topic report, omdat ik vieze racist ben, en met een ziekte scheldna regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je woont dus helemaal niet in Friesland?![]()
![]()
Jawel, alleen niet in het deel waar tuig woont. Hier wonen enkele normale mensen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je woont dus helemaal niet in Friesland?RvP; Feyenoord
Schapen neuken anjers pompen?quote:RvP; Feyenoord
en als je al die uren dat jij fifa doet nou ook gaat trainen, dan had je miss nu zelf in het spel gezetenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
DOe ik toch ook wel eens op zondag en met voetbaltrainen en doordeweeks in de avond met lekker weertje.![]()
je bent zelf schorriemorriequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet in het deel waar tuig woont. Hier wonen enkele normale mensen!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Als ik de kwaliteiten had dan had ik de mentaliteit nog nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en als je al die uren dat jij fifa doet nou ook gaat trainen, dan had je miss nu zelf in het spel gezetenEn nu kan ik ook nog met mijzelf spelen als ik wil
RvP; Feyenoord
mentaliteit is te trainen, gewoon niet pussy doen en rauwdouwenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik de kwaliteiten had dan had ik de mentaliteit nog nietEn nu kan ik ook nog met mijzelf spelen als ik wil
![]()
Geen snitch tochquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan als je de mentaliteit van een zachtgekookt eitje hebtquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mentaliteit is te trainen, gewoon niet pussy doen en rauwdouwen
RvP; Feyenoord
Meer schietspellen spelen dus!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan als je de mentaliteit van een zachtgekookt eitje hebtna regen, ben ik er.
Niet modern warfare in ieder gevalquote:als aids een spel was....
RvP; Feyenoord
Arcademeuk? Ik heb serieus nog nooit in mijn leven een arcadegame op de Xbox gespeeldquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij speelt alleen skyrim en arcade meuk
Fucking inbred![]()
![]()
operation flashpointquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet modern warfare in ieder gevalals aids een spel was....
![]()
Je bent gewoon kankerslechtquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet modern warfare in ieder gevalals aids een spel was....
![]()
Mooie krachttermen, chapeauquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Pauperboytjes die denken dat ze weten hoe ze moeten trollen.We zullen wel eens zien wie het langer vol houdt.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
We hebber vandermar al eerder weggetrolled hier, history is repeating itself.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
Pauperboytjes die denken dat ze weten hoe ze moeten trollen.We zullen wel eens zien wie het langer vol houdt.
![]()
Ik ben moslimquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mag j van de koran, ook niet schelden?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
dit dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
We hebber vandermar al eerder weggetrolled hier, history is repeating itself.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hij slaat me altijd met slipperquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Huh, maar je had toch juist een rijke vader?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Sheik Onbenulquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Huh, maar je had toch juist een rijke vader?na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Huh, maar je had toch juist een rijke vader?Waarschijnlijk in de wiettelerij.
Ik kom niet uit Urkquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Arcademeuk? Ik heb serieus nog nooit in mijn leven een arcadegame op de Xbox gespeeld
Fucking inbred
RvP; Feyenoord
Kloptquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vandaar dat je zo gay reageerd op gescheldOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Kon 'ie niks aan doen, hij dacht dat het gewoon een huiswerktopic was:quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
We hebber vandermar al eerder weggetrolled hier, history is repeating itself.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:40 schreef vandermar het volgende:
Vraagje, is beroep hetzelfde als hoger beroep? Wanneer je in beroep gaat bij sector bestuursrecht moet je toch naar Raad van state of heb ik het mis?![]()
Nee Friesland is wel normaalquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kon 'ie niks aan doen, hij dacht dat het gewoon een huiswerktopic was:
[..]nu doe ik alles zelf
RvP; Feyenoord
Ownedquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
OH SNAPquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
De rest van NL afsteken, bahquote:paupers allemaal!
RvP; Feyenoord
Verlkaart wel waarom ik alle tentamens en assesments haalquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat niemand je wil helpen, niet omdat je het zelf kan.
RvP; Feyenoord
Antwoorden stelen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verlkaart wel waarom ik alle tentamens en assesments haal [ afbeelding ]
na regen, ben ik er.
Inderdaad, je kan aan je spelling wel zien dat jij een echte bent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verlkaart wel waarom ik alle tentamens en assesments haal [ afbeelding ]![]()
Ik doe dan ook niet de opleiding Nederlandsquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan aan je spelling wel zien dat jij een echte bent.
RvP; Feyenoord
ABN heb je iig wel onder de kniequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verlkaart wel waarom ik alle tentamens en assesments haal [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verlkaart wel waarom ik alle tentamens en assesments haal [ afbeelding ]Deed je dat maar jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet de opleiding Nederlands [ afbeelding ]
I wish you did.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet de opleiding Nederlands [ afbeelding ]![]()
Ach, waarom zou ik daaraan doen als de helft van de bevolking het sowieso niet kanquote:
RvP; Feyenoord
Battaquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, waarom zou ik daaraan doen als de helft van de bevolking het sowieso niet kan [ afbeelding ]Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dus omdat iedereen zo stom is, moet jij het ook maar doen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, waarom zou ik daaraan doen als de helft van de bevolking het sowieso niet kan [ afbeelding ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hipster.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus omdat iedereen zo stom is, moet jij het ook maar doen?na regen, ben ik er.
In Friesland niet neequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, waarom zou ik daaraan doen als de helft van de bevolking het sowieso niet kan [ afbeelding ]![]()
Ja, ik pas mij aan aan het niveau.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus omdat iedereen zo stom is, moet jij het ook maar doen?Is wel zo aardig!
RvP; Feyenoord
...quote:
Neequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Onze grote vriend vandermar woont in Dokkum, wat is dat nou weer voor paupergehuchtHyves
RvP; Feyenoord
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Onze grote vriend vandermar woont in Dokkum, wat is dat nou weer voor paupergehucht
quote:
Cobra > SpacemanRvP; Feyenoord
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
Waarom moet ik nou altijd poepen op momenten dat het niet schiktZo moet ik poepen als ik onderweg naar school ben of naar huis of tijdens voetbalwedstrijd of tijdens training of tijdens fitness. Wanneer ik dan thuis rustig zit dan hoeft het natuurlijk nooit
O ja, 's ochtends vroeg wakker worden als je moet poepen
![]()
EensRvP; Feyenoord
Tuulk.quote:RvP; Feyenoord
Human Centipide?quote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Maarre Vandermar, al veel aanspraak van homo's gehad met je roze shirtje?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Nee, alleen van jou!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:51 schreef Kutstudent het volgende:
Maarre Vandermar, al veel aanspraak van homo's gehad met je roze shirtje?Valt wat tegen dus!
RvP; Feyenoord
OOOOOWWWWWWWWWquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, alleen van jou! [ afbeelding ] Valt wat tegen dus!![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, alleen van jou! [ afbeelding ] Valt wat tegen dus!
na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, alleen van jou! [ afbeelding ] Valt wat tegen dus!![]()
![]()
![]()
Nee, ik regel alleen vrouwelijke draken, geen mannelijke, dus helaas voor jou.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, alleen van jou! [ afbeelding ] Valt wat tegen dus!You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ga fifa tegen vdm danOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik regel alleen vrouwelijke draken, geen mannelijke, dus helaas voor jou.
RvP; Feyenoord
Pfoe, wat een baas!quote:RvP; Feyenoord
JA HOOR. DAAR IS IE DANquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Maar ik ga, tot ziens mijn kameraden!
Moge de nacht u nog enkel vreugd brengen.RvP; Feyenoord
Ja niet te veel huilen hequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
Moge de nacht u nog enkel vreugd brengen.
ditquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had je echt geen andere naam kunnen verzinnen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dikke troll.
asielzoeker![]()
Ha hij druipt af.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
Moge de nacht u nog enkel vreugd brengen.
Don't try to troll your masters, young padawan.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Ik kom morgen terug, sterker dan vandaag. Ik laat nu een paar traantjes door de hooikoorts. Owee als u dit als een victorie beschouwd.
Oant moarnRvP; Feyenoord
Wij wachten u graag opquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Ik kom morgen terug, sterker dan vandaag. Ik laat nu een paar traantjes door de hooikoorts. Owee als u dit als een victorie beschouwd.
Oant moarnTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Groeten aan Piet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Oant moarnna regen, ben ik er.
Vandermar gaat zichzelf in slaap huilenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
Moge de nacht u nog enkel vreugd brengen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Oant moarn![]()
![]()
Wat een joligheid hierzoCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat MW2 gebeuren? Zij hadden titel van FIFA is voor homo's en toen deed Dudeweiser MW2 is voor homo's en toen gingen ze hier dom doen
Verder gaat het over FUT, als je dat niet snapt moet je even in de OP kijken.![]()
![]()
Hun waren eerder hier maar goedquote:. Lekker slap laten ouwehoeren
wij en autistenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad Fifa is voor homo's, daarna zijn er een aantal van ons dat topic in gegaan en hebben wij later onze TT als MW2 is voor homo's gedaan. Ongeveer toen wij daar waren kwamen ze hier dom doen. Het zijn wel een stel autisten in dat topic hoor
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick stop eens met te doen alsof je Nelis bent![]()
![]()
hap hapquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en jij kan goed medische aandoeningen bepalen dmv post op een forum.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick stop eens met te doen alsof je Nelis bentWat een joekel
na regen, ben ik er.
Wil je 30 juni nog in de ring kunnen staan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick stop eens met te doen alsof je Nelis bentTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
where is the bouncer when you need him, ooh i know HE IS FUCKING YOUR GIRLFRIEND.xboxlive: dnova79
dan moet ik maar uitsmijter wordenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef badboynova het volgende:
where is the bouncer when you need him, ooh i know HE IS FUCKING YOUR GIRLFRIEND.![]()
Zet die droom maar uit je hoofd, want je ben al the bitch van titty. BOUNCERS ARE NOBODY'S BITCHESquote:
haha sinds wanneer?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zet die droom maar uit je hoofd, want je ben al the bitch van titty. BOUNCERS ARE NOBODY'S BITCHES![]()
http://www.skoften.net/index/gallery/je_moet_kiezen_51
Voor Bozz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
Die TT van jou heeft een paar jongetjes gek gemaaktquote:
didn't you got the memo.quote:xboxlive: dnova79
nu ben ik alleen maar fok dealerquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Uit de hand gelopen vakantierecept
Genoeg FOK! voor vandaag!!
Maar BBN, jij hebt toch niet mee gedaan aan die orgie he??
quote:quote:Op zaterdag 16 augustus 2003 17:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb 3 gaatjes, jij mag als 1e kiezen welke je wilt vullenquote:Op zaterdag 16 augustus 2003 17:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha, ja, ik weet welk gaatje je dan bedoeld
* Sylvana klimt bovenop darkinforcer en laat je keiharde lul langzaam in me kutje glijdenDamn, dan spoor je toch echt niet helemaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2003 17:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
me mondje is nog vrij, dus die mag je volspuiten
* wie opent er een nieuw topic?*
[ Bericht 89% gewijzigd door Nick-GizMo op 07-06-2012 01:10:38 ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
M'n controllers aan m'n huisgenoten gegeven om te verstoppen. Echt fucking slecht dat ik mezelf niet in de hand kan houden als ik thuis wil studeren.![]()
Hij heeft er wel wat aan over gehouden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar BBN, jij hebt toch niet mee gedaan aan die orgie he??
[..]
[..]
[..]
[..]
Damn, dan spoor je toch echt niet helemaalna regen, ben ik er.
Je krijgt een 2,5.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:37 schreef Pixell het volgende:
Straks een deeltoetsje maken, moet een 3 halen, je zou denken dat dat moet lukken.na regen, ben ik er.
Die Sylvana is echt zo'n gruwelijk lelijk eng mensquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
BBN
je komt jou ook overal tegen
Sylvana's eet je niet die likje!Die postte altijd mee in het deventer topic toen ik daar nog woonde
Ze heeft volgens mij vrijwel al die droeftoeters van het keldertje subforum geneukt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Release the Dragonslayer from Delft!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die Sylvana is echt zo'n gruwelijk lelijk eng mensDie postte altijd mee in het deventer topic toen ik daar nog woonde
Ze heeft volgens mij vrijwel al die droeftoeters van het keldertje subforum geneukt.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb ook een vak niet gehaald, eindcijfer 5.4865![]()
![]()
Lulligquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb ook een vak niet gehaald, eindcijfer 5.4865Ik kan me herinneren dat ik als eindcijfer op het VWO ook een 5,49 voor Literatuur had
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dat idee had ik al jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die Sylvana is echt zo'n gruwelijk lelijk eng mensDie postte altijd mee in het deventer topic toen ik daar nog woonde
Ze heeft volgens mij vrijwel al die droeftoeters van het keldertje subforum geneukt.
Al zie ik net dat die topics gewoon in onzin voor het leven staan
[ Bericht 8% gewijzigd door Nick-GizMo op 07-06-2012 11:18:28 ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Lelijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb ook een vak niet gehaald, eindcijfer 5.4865![]()
![]()
waarom zie ik dit nu pasquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij heeft er wel wat aan over gehouden.![]()
![]()
Ook weer lang geledenquote:. Hoe is het in Utrecht
?
Volgens mij had jij het daar ook al een keer over gehad. Hangt me iets van bij in ieder geval dat ik dit verhaal al eerder had gehoord.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij vrijwel al die droeftoeters van het keldertje subforum geneukt.Nee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Release the Dragonslayer from Delft!You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Echt een partij relaxed. Heb gezellige huisgenoten en alles zit in de buurtquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook weer lang geleden. Hoe is het in Utrecht
?
.
We missen nog wel een paar stoelen en wat kussens die Mau's vriendjes hebben gejat op het huisfeest
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Haha mooiquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Echt een partij relaxed. Heb gezellige huisgenoten en alles zit in de buurt.
We missen nog wel een paar stoelen en wat kussens die Mau's vriendjes hebben gejat op het huisfeestJa dat van Mau had ik al meegekregen
Ja, die stond ergens op de 10e verdieping in de flat tegenover ons.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja, die stond ergens op de 10e verdieping in de flat tegenover ons.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja, die stond ergens op de 10e verdieping in de flat tegenover ons.
Ik ook echt helemaal voor me hoe dat is gegaan. Midden in de nacht een paar wankelende gasten met zo'n tafel over straat.quote:
Was wel lachen hoorquote:. Heb sowieso weinig tegen Gordon
inb4 pringles grappenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik vraag me ook wel af hoe dat eruit ziet als er een of andere bezopen gast naar je kraam komt gestrompeld en een kilo makreel besteld.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik ook echt helemaal voor me hoe dat is gegaan. Midden in de nacht een paar wankelende gasten met zo'n tafel over straat.![]()
Briljant verhaalquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af hoe dat eruit ziet als er een of andere bezopen gast naar je kraam komt gestrompeld en een kilo makreel besteld.![]()
![]()
Liggen ze nog steeds in de vriezerquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af hoe dat eruit ziet als er een of andere bezopen gast naar je kraam komt gestrompeld en een kilo makreel besteld.![]()
?
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Liggen ze nog steeds in de vriezer?
Ik denk niet in cijfersquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb ook een vak niet gehaald, eindcijfer 5.4865ik denk in studiepunten. of je nu een 10 of een 6 haalt het aantal studiepunten blijft gelijk
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
OH MIJN GOD, ZESJESCULTUUR, VERKETTER DEZE MAN, OP DE BRANDSTAPEL ERMEE, MOORD, BRAND!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk niet in cijfersik denk in studiepunten. of je nu een 10 of een 6 haalt het aantal studiepunten blijft gelijk
Niet alle werkgevers denken zoquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk niet in cijfersik denk in studiepunten. of je nu een 10 of een 6 haalt het aantal studiepunten blijft gelijk
![]()
klopt, in mijn geval kijken ze naar me portfolioquote:
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Bijlage.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:11 schreef Pixell het volgende:
[..]want op je diploma staat een cijferlijst
na regen, ben ik er.
Zelfs op mijn propedeuse staat een cijferlijst.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:11 schreef Pixell het volgende:
[..]want op je diploma staat een cijferlijst
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
klopt, in mijn geval kijken ze naar me portfolioYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:19 schreef Michhas het volgende:
I guess I'm getting high on my own supply.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
Gaat uiteindelijk om je cijfers in je master, daar moet je excelleren. Bachelor boeit zo een stuk minder.quote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Seriously, geen enkele werkgever kijkt naar je studiepunten. Als je binnen een normale tijd je studie behaald hebt is dat prima.quote:Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Kill it with fire, hier ga ik zelfs niet aan.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Deze keer geloof ik je meteenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kill it with fire, hier ga ik zelfs niet aan.
en bij rossdale kijken ze niet eens meer naar diploma, want hoe ouder je bent hoe meer ze naar ervaring kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Seriously, geen enkele werkgever kijkt naar je studiepunten. Als je binnen een normale tijd je studie behaald hebt is dat prima.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:41 schreef Rossdale het volgende:
Iets voor standaardloze stef misschien?![]()
![]()
Diploma is alleen belangrijk bij je eerste baan, als er uberhaupt al naar gekeken wordt. Zolang je een hoog genoege opleiding hebt en al ergens werkervaring hebt opgedaan kijkt een werkgever er al helemaal niet meer naar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en bij rossdale kijken ze niet eens meer naar diploma, want hoe ouder je bent hoe meer ze naar ervaring kijkenPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
ja tot iets daarna, als het goed is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice, tijdelijk werk totaan de nieuwe keuring?
productie bedrijf.
gasleidingen maken![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja tot iets daarna, als het goed is.
productie bedrijf.
gasleidingen maken
Hij is goooeed.![]()
daar is niks mis mee tochquote:
En nu komen je huisgenoten onlinequote:Op donderdag 7 juni 2012 01:32 schreef Kutstudent het volgende:
M'n controllers aan m'n huisgenoten gegeven om te verstoppen. Echt fucking slecht dat ik mezelf niet in de hand kan houden als ik thuis wil studeren.![]()
?
Mwah, ligt er maar net aan welk bedrijf. Ik weet dat als je de kant van banking of consulting op wil er wel degelijk naar cijfers wordt gekeken bij stages en inhousedagen, in sommige gevallen zelfs naar de punten op je vwo-diploma. Als je eenmaal ergens binnen bent wordt er inderdaad veel meer gekeken naar werkervaring.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Seriously, geen enkele werkgever kijkt naar je studiepunten. Als je binnen een normale tijd je studie behaald hebt is dat prima.![]()
En we gaan lekker hard
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ja, ze denken dat ze slim zijn, hadden ze andere batterijen, en die erin laten zitten, dus die heb ik ook weer aan huisgenoot 3 gegeven (die het allemaal geen fuck boeit, dus die heb ik ze laten verstoppen), hoor ik huisgenoot 2 net (yo, huisgenoot 3, mag ik m'n batterijen terug die Maurice aan je gegeven heeft). Dus ik roep, doe geen moeite hoor, ik neem de achterklepjes wel mee als ik wegga.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu komen je huisgenoten online?
Godverdomme, wat een rijdende rechter verhaal dit.Maar donder op man, ik niet xboxen op m'n eigen xbox, en zij heel de dag fifa gaan zitten doen, dikke later.
Veel minder werk om gewoon die achterklepjes van m'n controllers 2 weken in m'n tas te laten zitten, die tas staat toch altijd op m'n kamer als ik er ben en gaat altijd mee als ik ergens heen ga. En ze nemen weinig ruimte in beslag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:29 schreef Rossdale het volgende:
Anders trek je er toch gewoon een kabel uit?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Heeft bovendien nog een andere reden. Ik heb al een aantal keer uitdrukkelijk gezegd dat ze niet op mijn bed mogen zitten. Want dat is gewoon zwaar a-relaxt, matras vervormd er helemaal van, en toch doen ze dat elke keer als ik weg ben, + dat ze aan m'n spullen zitten en alles door elkaar flikkeren als ze iets niet kunnen vinden, dus dit is meteen een laatste waarschuwing, wat er gebeurt als ze dat blijven doen.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
![]()
EK hitje van mn vereniging.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Het is wat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
Heeft bovendien nog een andere reden. Ik heb al een aantal keer uitdrukkelijk gezegd dat ze niet op mijn bed mogen zitten. Want dat is gewoon zwaar a-relaxt, matras vervormd er helemaal van, en toch doen ze dat elke keer als ik weg ben, + dat ze aan m'n spullen zitten en alles door elkaar flikkeren als ze iets niet kunnen vinden, dus dit is meteen een laatste waarschuwing, wat er gebeurt als ze dat blijven doen.![]()
0:00-0:02quote:![]()
![]()
Mijn deur gaat op slot als ik er niet ben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
Heeft bovendien nog een andere reden. Ik heb al een aantal keer uitdrukkelijk gezegd dat ze niet op mijn bed mogen zitten. Want dat is gewoon zwaar a-relaxt, matras vervormd er helemaal van, en toch doen ze dat elke keer als ik weg ben, + dat ze aan m'n spullen zitten en alles door elkaar flikkeren als ze iets niet kunnen vinden, dus dit is meteen een laatste waarschuwing, wat er gebeurt als ze dat blijven doen.I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Zit wel 1 flinke havik bij johquote:
Valt me niet alles tegen, alleen die gasten kunnen niet zingen.quote:
1:33, die zou ik echt alle hoeken van de kamer laten zien.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Forum Opties Forumhop: Hop naar: