Snapquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij bent voor Feyenoord en woont in Friesland
Allebei baas, wat is je punt?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mensen uit Friesland moet je niet serieus nemen, die zijn er alleen voor de sier.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mensen uit Friesland moet je niet serieus nemen, die zijn er alleen voor de sier.
TR gemacht, succes met banquote:
droeftoeterquote:
Kijk maar uit:quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mensen uit Friesland moet je niet serieus nemen, die zijn er alleen voor de sier.
fixedquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mensen uit Friesland moet je niet serieus nemen, die zijn er alleen voor de stier te dekken.
Je kan ze niet eens verstaan, dus niet serieus nemen.quote:
zijn net marokkanen dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:22 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je kan ze niet eens verstaan, dus niet serieus nemen.
Nog een TR, racismequote:
DOe ik toch ook wel eens op zondag en met voetbaltrainen en doordeweeks in de avond met lekker weertje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jij speelt voetbalspelletjes
ga dan zelf buiten voetballen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
so truequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ben zelf een marokkaan dus is zelfspot
Nee nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ben zelf een marokkaan dus is zelfspot
Dat deed jij toch ook of niet joekelquote:
Dat soort schorriemorrie doe ik afstand van. Ik leef in een ontwikkeld deel!quote:
Je woont dus helemaal niet in Friesland?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat soort schorriemorrie doe ik afstand van. Ik leef in een ontwikkeld deel!
Aha, dacht ik al.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
topic report, omdat ik vieze racist ben, en met een ziekte scheld
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je woont dus helemaal niet in Friesland?
Jawel, alleen niet in het deel waar tuig woont. Hier wonen enkele normale mensen!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:26 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je woont dus helemaal niet in Friesland?
Schapen neuken anjers pompen?quote:
en als je al die uren dat jij fifa doet nou ook gaat trainen, dan had je miss nu zelf in het spel gezetenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
DOe ik toch ook wel eens op zondag en met voetbaltrainen en doordeweeks in de avond met lekker weertje.
je bent zelf schorriemorriequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet in het deel waar tuig woont. Hier wonen enkele normale mensen!
Als ik de kwaliteiten had dan had ik de mentaliteit nog nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:27 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en als je al die uren dat jij fifa doet nou ook gaat trainen, dan had je miss nu zelf in het spel gezeten
mentaliteit is te trainen, gewoon niet pussy doen en rauwdouwenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik de kwaliteiten had dan had ik de mentaliteit nog nietEn nu kan ik ook nog met mijzelf spelen als ik wil
Geen snitch tochquote:
Makkelijker gezegd dan gedaan als je de mentaliteit van een zachtgekookt eitje hebtquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mentaliteit is te trainen, gewoon niet pussy doen en rauwdouwen
Meer schietspellen spelen dus!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan als je de mentaliteit van een zachtgekookt eitje hebt
Niet modern warfare in ieder gevalquote:
Arcademeuk? Ik heb serieus nog nooit in mijn leven een arcadegame op de Xbox gespeeldquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij speelt alleen skyrim en arcade meuk
operation flashpointquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet modern warfare in ieder gevalals aids een spel was....
Je bent gewoon kankerslechtquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet modern warfare in ieder gevalals aids een spel was....
Mooie krachttermen, chapeauquote:
We hebber vandermar al eerder weggetrolled hier, history is repeating itself.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
Pauperboytjes die denken dat ze weten hoe ze moeten trollen.We zullen wel eens zien wie het langer vol houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |