SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Titty met haar vriendinnen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
trololololololTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Wat is hier dan weer mis meequote:?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
deze woordenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
Nee we spelen meer FIFA dan de hele FUT clan bij elkaar.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nou goed, geen gezeik meer anders wordt ik boos en dat zal niemand wat interesseren maar toch
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Deze manquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
Nee we spelen meer FIFA dan de hele FUT clan bij elkaar.![]()
100%quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:56 schreef SoldMayor het volgende:
Nee we spelen meer FIFA dan de hele FUT clan bij elkaar.
We geven hun ook zo'n harde batta in FIFA![]()
dat kloptquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou goed, geen gezeik meer anders wordt ik boos en dat zal niemand wat interesseren maar tochTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
hey, ben jij zwartquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
100%
We geven hun ook zo'n harde batta in FIFA
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou goed, geen gezeik meer anders wordt ik boos en dat zal niemand wat interesseren maar toch![]()
![]()
Hoor ik hier een MW2 vs. FUT aankomen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
100%
We geven hun ook zo'n harde batta in FIFA![]()
Ik welquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoor ik hier een MW2 vs. FUT aankomen?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Jij hebt een ps3, dus daar gaat het al misquote:
Ik wist niet dat er modjes waren die realistisch na konden denken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou goed, geen gezeik meer anders wordt ik boos en dat zal niemand wat interesseren maar tochYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Goed planquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hoor ik hier een MW2 vs. FUT aankomen?![]()
jij blijft ons ook energie geven hequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er modjes waren die realistisch na konden denken.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Doe ik alquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij blijft ons ook energie geven heOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee, want jij bent geen drakendoder. nja misschien ook weer net welquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef Tauchmeister het volgende:
GJE is een beetje het buitenbeentje van het FUT-topic, daarom komt 'ie hier trollen
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dacht eigenlijk dat ie daar de baas was, aangezien ie ook de leider van de club is daarquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef Tauchmeister het volgende:
GJE is een beetje het buitenbeentje van het FUT-topic, daarom komt 'ie hier trollenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Laat hem maar lullen hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat ie daar de baas was, aangezien ie ook de leider van de club is daar
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nee, dat zijn degenen met een X360.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat ie daar de baas was, aangezien ie ook de leider van de club is daar![]()
Dat doen we nu bij jou toch ook?quote:Deze manquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, dat zijn degenen met een X360.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Full auto bitchquote:
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Misschien koop ik wel zo'n xboxje om alleen al tegen jullie te spelenOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Vooral doen als je pakkie wil krijgenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien koop ik wel zo'n xboxje om alleen al tegen jullie te spelen![]()
![]()
Doen, dan zorgen wij er wel voor dat je hem weer binnen 2 dagen verkooptquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien koop ik wel zo'n xboxje om alleen al tegen jullie te spelenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
fixedquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doen, dan zorgen wij er wel voor dat je hem weer binnen 2 uur verkoopt![]()
Vooral doen als je pakkie wil krijgenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien koop ik wel zo'n xboxje om alleen al tegen jullie te spelen![]()
![]()
like like like like likequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou goed, geen gezeik meer anders wordt ik boos en dat zal niemand wat interesseren maar toch
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral doen als je pakkie wil krijgen![]()
![]()
![]()
Hoeveel kost zo'n prulletjeOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
2 knaak 50quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Jij speelt alleen skyrim en arcade meukquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral doen als je pakkie wil krijgen
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Oh snapquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij speelt alleen skyrim en arcade meukOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Snap?quote:
Jij bent voor Feyenoord en woont in Frieslandquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij speelt alleen skyrim en arcade meuk![]()
![]()
jij speelt voetbalspelletjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij speelt alleen skyrim en arcade meuk
ga dan zelf buiten voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |