Nee, want jij bent geen drakendoder. nja misschien ook weer net welquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef Tauchmeister het volgende:
GJE is een beetje het buitenbeentje van het FUT-topic, daarom komt 'ie hier trollen
Dacht eigenlijk dat ie daar de baas was, aangezien ie ook de leider van de club is daarquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:06 schreef Tauchmeister het volgende:
GJE is een beetje het buitenbeentje van het FUT-topic, daarom komt 'ie hier trollen
Laat hem maar lullen hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat ie daar de baas was, aangezien ie ook de leider van de club is daar
Nee, dat zijn degenen met een X360.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat ie daar de baas was, aangezien ie ook de leider van de club is daar
Dat doen we nu bij jou toch ook?quote:
Deze manquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, dat zijn degenen met een X360.
Full auto bitchquote:
Vooral doen als je pakkie wil krijgenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien koop ik wel zo'n xboxje om alleen al tegen jullie te spelen
Doen, dan zorgen wij er wel voor dat je hem weer binnen 2 dagen verkooptquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
fixedquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doen, dan zorgen wij er wel voor dat je hem weer binnen 2 uur verkoopt
Vooral doen als je pakkie wil krijgenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
like like like like likequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou goed, geen gezeik meer anders wordt ik boos en dat zal niemand wat interesseren maar toch
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral doen als je pakkie wil krijgen
2 knaak 50quote:
Jij speelt alleen skyrim en arcade meukquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vooral doen als je pakkie wil krijgen
Oh snapquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij speelt alleen skyrim en arcade meuk
Snap?quote:
Jij bent voor Feyenoord en woont in Frieslandquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
jij speelt voetbalspelletjesquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |