God straft meteen dus denk er maar om.quote:
helemaal niks hoor schattteboutquote:Op woensdag 14 september 2011 15:38 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is er mis met mij dan? Hmm?
Hoger beroep wil zeggen dat terwijl je dat doet je hoger staat dan anders wanneer je het beroep doet en gewoon erop staat dan meer dan normaal.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:40 schreef vandermar het volgende:
Vraagje, is beroep hetzelfde als hoger beroep? Wanneer je in beroep gaat bij sector bestuursrecht moet je toch naar Raad van state of heb ik het mis?
Inderdaad, het feit dat je er nog bent is zijn straf.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
God straft meteen dus denk er maar om.
Dus als ik het goed begrijp is eerst de zaak, dan kan je in beroep gaan, vervolgens hoger beroep/cassatie?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hoger beroep wil zeggen dat terwijl je dat doet je hoger staat dan anders wanneer je het beroep doet en gewoon erop staat dan meer dan normaal.
Mich. Stfu.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, het feit dat je er nog bent is zijn straf.
Dit waren maar 2 kleine vraagjes van de 40 in totaalquote:Op woensdag 14 september 2011 15:48 schreef Parvus het volgende:
vandermar ga zelf je huiswerk maken ofzo
Zitten dit soort mensen ook bij jou?quote:Op woensdag 14 september 2011 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit waren maar 2 kleine vraagjes van de 40 in totaaldit is de enige die ik nog moet.
Of je in beroep bij sector bestuursrecht nu naar rechtbank moet of raad van state. Ik zelf vermoed rechtbank en dan heb ik het af
Nah, nog niet gezien dat soort mensen maar ze zullen er ongetwijfeld zijn. Maar WIlders met Hitler vergelijkenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:06 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zitten dit soort mensen ook bij jou?
Toch gelukt met die 12 euro dusquote:Op woensdag 14 september 2011 16:01 schreef Frankii het volgende:
Net 22" inch full HD scherm gekocht voor aan m'n laptop.
Nu moet ik voortaan mijn leesbril op
1 probleem : http://www.deadislandforu(...)/1388-Co-Op-Quest-XPquote:Op woensdag 14 september 2011 16:37 schreef SoldMayor het volgende:
En stoma topic.![]()
En Dead Island co-op met je boy nicklas is wel vet opzich.
Nou voorlopig geen co-op dus.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 probleem : http://www.deadislandforu(...)/1388-Co-Op-Quest-XP
En is zeker tof
In de zomer na een buitje stinkt dat altijd zoquote:Op woensdag 14 september 2011 16:43 schreef Bozz187 het volgende:
*kijkt naar helm* en ziet genoeg dode vliegen er op zitten om een weeshuis mee te voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |