Ik ben moslimquote:
Kloptquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mag j van de koran, ook niet schelden?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:33 schreef Kutstudent het volgende:
Pauperboytjes die denken dat ze weten hoe ze moeten trollen.We zullen wel eens zien wie het langer vol houdt.
dit dusquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
We hebber vandermar al eerder weggetrolled hier, history is repeating itself.
Hij slaat me altijd met slipperquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Huh, maar je had toch juist een rijke vader?
Sheik Onbenulquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Urkquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Arcademeuk? Ik heb serieus nog nooit in mijn leven een arcadegame op de Xbox gespeeld
Fucking inbred
Kloptquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vandaar dat je zo gay reageerd op gescheld
Kon 'ie niks aan doen, hij dacht dat het gewoon een huiswerktopic was:quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
We hebber vandermar al eerder weggetrolled hier, history is repeating itself.
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:40 schreef vandermar het volgende:
Vraagje, is beroep hetzelfde als hoger beroep? Wanneer je in beroep gaat bij sector bestuursrecht moet je toch naar Raad van state of heb ik het mis?
Nee Friesland is wel normaalquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kon 'ie niks aan doen, hij dacht dat het gewoon een huiswerktopic was:
[..]
Ownedquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
OH SNAPquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
[..]
De rest van NL afsteken, bahquote:
Verlkaart wel waarom ik alle tentamens en assesments haalquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat niemand je wil helpen, niet omdat je het zelf kan.
Antwoorden stelen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verlkaart wel waarom ik alle tentamens en assesments haal [ afbeelding ]
Inderdaad, je kan aan je spelling wel zien dat jij een echte bent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet de opleiding Nederlandsquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan aan je spelling wel zien dat jij een echte bent.
ABN heb je iig wel onder de kniequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deed je dat maar jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet de opleiding Nederlands [ afbeelding ]
I wish you did.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet de opleiding Nederlands [ afbeelding ]
Ach, waarom zou ik daaraan doen als de helft van de bevolking het sowieso niet kanquote:
Battaquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, waarom zou ik daaraan doen als de helft van de bevolking het sowieso niet kan [ afbeelding ]
Dus omdat iedereen zo stom is, moet jij het ook maar doen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, waarom zou ik daaraan doen als de helft van de bevolking het sowieso niet kan [ afbeelding ]
Hipster.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus omdat iedereen zo stom is, moet jij het ook maar doen?
In Friesland niet neequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik pas mij aan aan het niveau.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus omdat iedereen zo stom is, moet jij het ook maar doen?
Is wel zo aardig!
...quote:
Neequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Onze grote vriend vandermar woont in Dokkum, wat is dat nou weer voor paupergehucht
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Onze grote vriend vandermar woont in Dokkum, wat is dat nou weer voor paupergehucht
quote:
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
Waarom moet ik nou altijd poepen op momenten dat het niet schiktZo moet ik poepen als ik onderweg naar school ben of naar huis of tijdens voetbalwedstrijd of tijdens training of tijdens fitness. Wanneer ik dan thuis rustig zit dan hoeft het natuurlijk nooit
O ja, 's ochtends vroeg wakker worden als je moet poepen
Tuulk.quote:
Human Centipide?quote:
Nee, alleen van jou!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:51 schreef Kutstudent het volgende:
Maarre Vandermar, al veel aanspraak van homo's gehad met je roze shirtje?
Valt wat tegen dus!
OOOOOWWWWWWWWWquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, alleen van jou! [ afbeelding ] Valt wat tegen dus!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik regel alleen vrouwelijke draken, geen mannelijke, dus helaas voor jou.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik regel alleen vrouwelijke draken, geen mannelijke, dus helaas voor jou.
Pfoe, wat een baas!quote:
JA HOOR. DAAR IS IE DANquote:
Ja niet te veel huilen hequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
Maar ik ga, tot ziens mijn kameraden!
Moge de nacht u nog enkel vreugd brengen.
ditquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had je echt geen andere naam kunnen verzinnen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dikke troll.
asielzoeker
Ha hij druipt af.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
Wij wachten u graag opquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Ik kom morgen terug, sterker dan vandaag. Ik laat nu een paar traantjes door de hooikoorts. Owee als u dit als een victorie beschouwd.
Oant moarn
Groeten aan Piet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Ik kom morgen terug, sterker dan vandaag. Ik laat nu een paar traantjes door de hooikoorts. Owee als u dit als een victorie beschouwd.
Oant moarn
Vandermar gaat zichzelf in slaap huilenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:59 schreef vandermar het volgende:
Oant moarn
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat MW2 gebeuren? Zij hadden titel van FIFA is voor homo's en toen deed Dudeweiser MW2 is voor homo's en toen gingen ze hier dom doen
Verder gaat het over FUT, als je dat niet snapt moet je even in de OP kijken.
Hun waren eerder hier maar goedquote:
wij en autistenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad Fifa is voor homo's, daarna zijn er een aantal van ons dat topic in gegaan en hebben wij later onze TT als MW2 is voor homo's gedaan. Ongeveer toen wij daar waren kwamen ze hier dom doen. Het zijn wel een stel autisten in dat topic hoor
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick stop eens met te doen alsof je Nelis bent
hap hapquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en jij kan goed medische aandoeningen bepalen dmv post op een forum
quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wil je 30 juni nog in de ring kunnen staan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
dan moet ik maar uitsmijter wordenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef badboynova het volgende:
where is the bouncer when you need him, ooh i know HE IS FUCKING YOUR GIRLFRIEND.
Zet die droom maar uit je hoofd, want je ben al the bitch van titty. BOUNCERS ARE NOBODY'S BITCHESquote:
haha sinds wanneer?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zet die droom maar uit je hoofd, want je ben al the bitch van titty. BOUNCERS ARE NOBODY'S BITCHES
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |