Niet alle werkgevers denken zoquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk niet in cijfersik denk in studiepunten. of je nu een 10 of een 6 haalt het aantal studiepunten blijft gelijk
klopt, in mijn geval kijken ze naar me portfolioquote:
Bijlage.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:11 schreef Pixell het volgende:
[..]want op je diploma staat een cijferlijst
Zelfs op mijn propedeuse staat een cijferlijst.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:11 schreef Pixell het volgende:
[..]want op je diploma staat een cijferlijst
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
klopt, in mijn geval kijken ze naar me portfolio
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:19 schreef Michhas het volgende:
I guess I'm getting high on my own supply.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Gaat uiteindelijk om je cijfers in je master, daar moet je excelleren. Bachelor boeit zo een stuk minder.quote:
Seriously, geen enkele werkgever kijkt naar je studiepunten. Als je binnen een normale tijd je studie behaald hebt is dat prima.quote:
Kill it with fire, hier ga ik zelfs niet aan.quote:
Deze keer geloof ik je meteenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kill it with fire, hier ga ik zelfs niet aan.
en bij rossdale kijken ze niet eens meer naar diploma, want hoe ouder je bent hoe meer ze naar ervaring kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Seriously, geen enkele werkgever kijkt naar je studiepunten. Als je binnen een normale tijd je studie behaald hebt is dat prima.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:41 schreef Rossdale het volgende:
Iets voor standaardloze stef misschien?
Diploma is alleen belangrijk bij je eerste baan, als er uberhaupt al naar gekeken wordt. Zolang je een hoog genoege opleiding hebt en al ergens werkervaring hebt opgedaan kijkt een werkgever er al helemaal niet meer naar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en bij rossdale kijken ze niet eens meer naar diploma, want hoe ouder je bent hoe meer ze naar ervaring kijken
ja tot iets daarna, als het goed is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice, tijdelijk werk totaan de nieuwe keuring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |